Advertentie | |
|
![]() |
|
Muren:
Paars/Blauw met rock'n roll vlammen Véél lfyers, posters, foto's, vriemelkastjes en andere meuk Bankje in 'n egale kleur. Alles behalve bloemetjes. Kleedje met foute print (panter ofzo) uiteraard van nepbont Bed met laken en deken Irritante dingetjes op plafond
||
Citaat:
![]() In elk geval zou ik het lekker vol proppen. Maar wel zo dat je lekker de ruimte hebt waar je het wilt. Zorgen dat je de kamer indeelt in 'hoekjes' zegmaar. En veel planten, veel buiten-binnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm, dat is dan alleen het slaap-woon gedeelte bij mij anders hou ik te weinig ruimte over
![]() Donkerrode of donkerpaarse vloerbedekking donkerpaarse en bordeauxrode muren een plafond met lichtjes erin (als sterretjes) veel gordijnen en dingetjes in donkerpaars en donkerrood een groot hemelbed, 2persoons, met hemel er omheen met vlinders erin (nep of course..) kandelaren en lampjes aan de muur veel kaarsjes heel veel kussentjes meubels van hout, donker
|
ik zou:
er een oude houten vloer inleggen... die witschilderen en er dan grof met een schuurmachine overheen gaan. 't lieft heb ik een ongelijke vloer waar wit en hout elkaar tegenkomt... (De kamer is in mijn geval langwerpig) Een derde gedeelte zou ik afschermen met openschuivende deuren met raampjes daarin. gemaakt van schroot-hout. dus: dichtgedeelte-deur-deur-dichtgedeelte. De deuren zullen vrijwel altijd openstaan en ik wil er dan witte lichte gordijnen hebben hangen die lekker open kunnen waaien als er een briesje langskomt. binnenin de gecreerde kamer staat midden tegen de achterwand een bed. met witte lakens en 4 kussentjes. (3 aubergine en 1 olijfgroen). In de grote overgebleven kamer wordte een open-keuken gecreerd met een minimalistiche keuken/gastel etc. Ik wil geen roestvrijstaal kookeiland! in het middelste gedeelte staat een linnen-bank met veel kussens... de bank ik "wit" en de kleine kussens zijn olijfgroen en een paar aubergine... de grote kussens zijn wit. achter de bank is de muur in vieren gedeeld en zijn de vlakken als volgt geschildert. aubergine-olijfgroen olijfgroen-aubergine. en verder een huiten kastje met maximale hoogte van40 cm. (langwerpig ding dus) van oud-houd met de t.v. erop. Tis wel grappig want deze kamer heb ik pas gedroomd en zo wil ik later echt gaan wonen... mocht ik oooit in de buurt van het succes van viktor en rolf komen ![]()
|
Verwijderd
|
ik zou een matras jatten van het grof vuil en gaan slapen.
(nou eigenlijk... ik zou een muur roze verven en eentje zwart. ik zou hele grote ramen laten aanbrengen met hele dikke rode gordijnen er voor. ik zou heel veel cactussen willen die ik allemaal rutger en menno noem. een mooi groot bed met witte lakens en dekens. Op de muur die nog over is zou ik kaarten / posters / foto's plakken. ik wil zo'n cool kookeiland in het midden en ik wil hoogpolige vloerbedekking. ik wil zeven katten (hoe heten de zeven dwergen ook al weer?) en ik wil een douche. en een bureau. weet ik veel. ik heb toch geen verdieping en al helemaal geen geld om die in te richten) |
![]() |
|
![]() |
50 m2 lijkt me echt het einde!! (met mijn 9m2 die ik nu heb is het ook riant)
Ik zou het heel licht houden, grote ramen, wel rode gordijnen, anders is het s nachts te licht. Houten (laminaat mag ook) vloer. Verder zou ik een enorme eettafel kopen 3 * 1,5 meter ofzo met lekkere stoelen een aan een uiteinde m'n computer erop o nee, met veel geld koop ik dan ook gelijk een laptop ![]() Dan een grote bank en een tv-tje. grote kledingkast en een tweepersoonshemelbed in een hoekje. Als er geen keuken is in ieder geval een wasbak en een grote spiegel waarin ik mezelf helemaal kan zien. Anders wel een klein keukentje in de hoek met koelkast, gasfornuis met 4 pitten en een combi magnetron-oven. Aan de licht geverfde muren (gebroken wit, of nauwelijks zichtbaar lichtblauw of grijs) grote zwartwit foto's of posters. ow... geweldig ![]()
|
groot bed, houten vloer, kledingkast en veel planten
kleuren vooral blauw gecombineerd met natuurlijke kleuren (houtkleur, voor kastjes enz) voor de rest pleur je een minikeuken erin en zorgen dat je genoeg plek overhoudt voor je muziekinstrumenten ![]() het geld dat ik overhoud gebruik ik voor een grote reis
|
![]() |
In twee delen verdelen en daarna in leuke levendige kleuren schilderen. Van het ene deel maak ik een woonkamer (met keuken) en het andere gedeelte wordt een soort slaapkamer met heel veel bedden. Daarna zou ik daar een soort opvangtehuis voor kinderen van maken.
Okee klinkt misschien heel onrealistisch en dromerig en zo, maar ik vind het leuk om met kinderen om te gaan.
|
Ik zou de kamer verdelen in stukken, d.m.v kamerschermen ofzo, of muren bouwen. Dan verdelen in woongedeelte, slaapgedeelte, keuken, zithoek, muziekgedeelte, etc.
De zitkamer moet iig iets van oudroze of bordeauxrode muren krijgen met veel grote kussens, zitzakken, een enorme bank, enz. Het eetgedeelte wil ik in iets van beige of ecru hebben met een grote grof houten eettafel en stoelen met rieten bekleding. Het slaapgedeelte wordt iets rustgevends, dus iets van blauwe wolkjes behang ofzo ![]() In het muziekgedeelte een vleugel, een (paar) goeie versterker(s), een mengtafel, gitaartjes, microfoontjes...tralala ![]() Verder...achja...dat wordt een flink bedrag ![]()
|
Verwijderd
|
een warme, gezellige en knusse kamer, maar wel met kleur! er moet in ieder geval een grote gezellige bank inzitten met veel kussens in mooie kleuren. ene hoogpollig tapijt, en mooie dimlichten aan de muur. mooie schilderijen erin, en een piano. mn hoorn zou ik aan de muur hangen. ook mag er wel een beetje speling in de kamer zijn, dus t moet klassiek maar bewoonbaar zijn.
*Heel vaag....* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |