Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 16:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
De Dot Hack games zijn ook zeer zekers erg gaaf, maar misschien meer wat voor de liefhebbers van anime (die de serie al dan niet kennen).
Oud 24-06-2003, 18:09
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 24-06-2003 @ 14:20:
Ik heb xenogears niet gespeeld maar mn vriendin wel en ja prerequel bedoel ik Ik heb pas sinds kort een ps2 en een beetje op zoek naar deze 2 spellen.
Doen!
Oud 24-06-2003, 23:52
Jolt
Jolt is offline
Star Ocean 3 wordt echt te vet check die link wat ik heb gegeven vet filmpje!
Oud 26-06-2003, 00:21
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Baldur's Gate 1 inclusief the Dark Side of the Sword Coast
Quarantine (ook een soort van RPG)

Misschien ook eens Baldur's Gate 2 ofzo, maar de keren dat ik het gespeeld heb vond ik het rather vervelend..

BG1 heeft me ook heel veel tijd gekost, zeker met DSotSC.. Door die uitbreiding kwam de XP voor m'n partymembers boven de 500.000 uit..

<zucht> good old days..
Oud 26-06-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-06-2003 @ 01:21:

Misschien ook eens Baldur's Gate 2 ofzo, maar de keren dat ik het gespeeld heb vond ik het rather vervelend..

BG1 heeft me ook heel veel tijd gekost, zeker met DSotSC.. Door die uitbreiding kwam de XP voor m'n partymembers boven de 500.000 uit..

<zucht> good old days..
ik heb bg2.

ik vond het wel cool.

ik speelde als pally, undead hunter.
de vs. draak battles waren cool.
eigenlijk vooral firkaag (asociaal sterk beest) en die shadow dragon.
de "einddraak" is veelste makkelijk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:25
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-06-2003 @ 01:21:

<zucht> good old days..
Ik vond het bij BG2 dat vooral als je lekker uitgebreid speelt het te makkelijk is. Maar toen ik daar wat patches en mods voor had gevonden was dat probleem gelijk opgelost. (en mag ik de 'Kelsey'-mod ten zeerste aanraden )

Maar ik vond vooral het veel uitgebreidere classes systeem van BG2 een verademing tegenover BG1
Oud 26-06-2003, 20:23
Jolt
Jolt is offline
ik heb nu voor ps 2 psx geleend: Breath of fire III en IV, Shadow Hearts, Star Ocean I, Front Mission, Vagrant Story, Chrono CHross... Veel uuren speel plezier ....
Oud 26-06-2003, 20:45
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 24-06-2003 @ 17:46:
De Dot Hack games zijn ook zeer zekers erg gaaf, maar misschien meer wat voor de liefhebbers van anime (die de serie al dan niet kennen).
Je snapt et verhaal iig veel beter, en de bijgeleverde DVDs van .hack//liminality slaan dan ook ergens op...
En naderhand natuurlijk .hack//dusk kijken..
Ik moet alle 4 de .hack games nog es importeren, aangezien ze never nooit in Europa uit gaan komen...
Oud 27-06-2003, 20:22
Verwijderd
Divine Divinity bij uitstek.
Eind dit jaar een sequel van Divine Divinity: Riftrunner
Volgend jaar Divine Divinity 2

Topspelletjes van onze zuiderburen!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 00:18
Soulflame
Soulflame is offline
De BG saga vond ik echt geweldig... de verhaallijn was toppie. PS;T was ook cool, maar door gebrek aan aantal dingen (zoals maar 3 classes, geen ranged weapons.. nou ja, allen die robot dan), maar het verhaal van PS;T was wel weer geweldig.
IWD was wel aardig, heb HoW alleen nooit gekocht omdat ik het dat niet waard vond (misschien ooit nog eens.. Trials of the Luremaster krijg je er tenslotte ook gratis bij..)
IWD2 was weer beter, omdat het subclasses had (niet uitgespeeld ergens chapter 5 ofzo niet meer verdergegaan.. ooit eens afmaken).

Morrowind is cool, maar ENORM groot.. beetje ontmoedigend vind ik ('te vrij' voor mij). Heb ik wel gespeeld, maar je kan zooooveel doen.. daar ben je dagen mee bezig, en die tijd heb ik niet (meer).
NWN is super. SP campaign was bagger, maar de modules op het net zijn goed te doen, plus online RPen met vrienden is geweldig. Moet volgende week SoU kopen (in dit weekend geen tijd )

Diablo is niet echt een RPG vind ik, RP = roleplaying. Hack 'n slash is niet RPen IMO. IWD was well Hack 'n slash, maar je kon je tenminste nog RPen, diablo niet echt. Niet dat diablo slecht is, maar wel anders. Anders is WC3 ook een RPG .

Even inhaken op iemand van een hele poos terug; BG1 is naar mijn mening MEER lineair dan deel 2. Je kan nl zelf kiezen in chapter 2 en 5 wat je wilt doen, verschillende opties (niet alles is noodzakelijk). BG1 had je wel wilderness areas, maar die quests daarin waarin zo klein.. en het echte verhaal was zo linair als het maar kon...
Oud 28-06-2003, 12:56
JaJ
JaJ is offline
de bekende forumule:

x*zeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazel dazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazel dazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazel dazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazelda

voor x is aantal keer dat dit allowed is in een post
Oud 28-06-2003, 13:02
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
JaJ schreef op 28-06-2003 @ 13:56:
*blaat* zelda *blaat*
zelda is een adventure
Oud 28-06-2003, 13:03
JaJ
JaJ is offline
Citaat: