Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vond vooral het veel uitgebreidere classes systeem van BG2 een verademing tegenover BG1
||
Citaat:
En naderhand natuurlijk .hack//dusk kijken.. ![]() Ik moet alle 4 de .hack games nog es importeren, aangezien ze never nooit in Europa uit gaan komen...
|
Verwijderd
|
Divine Divinity bij uitstek.
![]() Eind dit jaar een sequel van Divine Divinity: Riftrunner Volgend jaar Divine Divinity 2 ![]() Topspelletjes van onze zuiderburen! |
![]() |
|
De BG saga vond ik echt geweldig... de verhaallijn was toppie. PS;T was ook cool, maar door gebrek aan aantal dingen (zoals maar 3 classes, geen ranged weapons.. nou ja, allen die robot dan), maar het verhaal van PS;T was wel weer geweldig.
IWD was wel aardig, heb HoW alleen nooit gekocht omdat ik het dat niet waard vond (misschien ooit nog eens.. Trials of the Luremaster krijg je er tenslotte ook gratis bij..) IWD2 was weer beter, omdat het subclasses had (niet uitgespeeld ergens chapter 5 ofzo niet meer verdergegaan.. ooit eens afmaken). Morrowind is cool, maar ENORM groot.. beetje ontmoedigend vind ik ('te vrij' voor mij). Heb ik wel gespeeld, maar je kan zooooveel doen.. daar ben je dagen mee bezig, en die tijd heb ik niet (meer). NWN is super. SP campaign was bagger, maar de modules op het net zijn goed te doen, plus online RPen met vrienden is geweldig. Moet volgende week SoU kopen (in dit weekend geen tijd ![]() Diablo is niet echt een RPG vind ik, RP = roleplaying. Hack 'n slash is niet RPen IMO. IWD was well Hack 'n slash, maar je kon je tenminste nog RPen, diablo niet echt. Niet dat diablo slecht is, maar wel anders. Anders is WC3 ook een RPG ![]() Even inhaken op iemand van een hele poos terug; BG1 is naar mijn mening MEER lineair dan deel 2. Je kan nl zelf kiezen in chapter 2 en 5 wat je wilt doen, verschillende opties (niet alles is noodzakelijk). BG1 had je wel wilderness areas, maar die quests daarin waarin zo klein.. en het echte verhaal was zo linair als het maar kon...
|
de bekende forumule:
x*zeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazel dazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazel dazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazel dazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazeldazelda voor x is aantal keer dat dit allowed is in een post
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe verdubbel je de saairde van een Lada? #1584 Verwijderd | 500 | 30-12-2011 08:50 | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
Eindlijst goeie games PS2. Koning | 52 | 29-03-2008 00:31 | |
Games |
[RPG][Gothic 1/2/3] LiqqY | 10 | 08-09-2005 16:46 | |
Games |
(beste spel voor) roleplaying Diary of Dreams | 35 | 04-02-2005 21:16 | |
Games |
Rpg Kairi | 60 | 05-02-2003 15:13 |