Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
children of bodom - alle 4 de albums...
skinlab - revoltingroom (niet meer zo nieuw, maar wel goed) en voor nog wat meer...oud en nieuw ga naar http://www.anus.com/metal
||
Citaat:
||
Citaat:
En Under a Funeral Moon is de fucking definitie van Black Metal.
||
Citaat:
Bathory en Celtic Frost... ik heb er gewoon niks mee. Ik vind er geen kloot aan voor het grootste deel. Circle of the Tyrants heerst wel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Past ook wel goed bij je '666' trouwens. Metal van je hoor. (waarom heb ik eigenlijk het idee dat jij tot een maand geleden nog into within temptation was?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liever dat verschrikkelijk veel mensen wel goede bands luisteren dan dat d'r constant malloten blijven rondlopen die zweren bij linkin park alszijnde vette metal band.. Ik heb je nou nog steeds geen goed argument zien geven wat d'r nou zo problematisch is aan het wat bekender worden van Opeth. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar verder ben je wel uiterst true natuurlijk, want jij kent opeth al vanaf orchid ![]()
||
Citaat:
Fuck you slet, orchid is in 1995 uitgebracht, dat is 8 jaar geleden, dan zou jij nou zeker 22 moeten zijn. Aan je taalgebruik, en onzinnige argumenten te zien, heb jij de leeftijd van 22 nog lang niet bereikt! fckn POSER
||
Citaat:
Ik moet hier van huilen. Slik een scheermes in, speol het weg met terpentine. WAt ben jij toch ongelovelijk bekrompen en kortzichtig. Die band word bekender omdat ze goede cd's maken. Althans cd's die meer mensen goed vinden. Bladen vinden ze goed, die recenseren cd's. Dan heb je lezers van die bladen (jawel, bladen worden soms gelezen, jaja), en die denken: he die band ga ik uitchecken. En vervolgens verkoopt die band meer cd's. Die band kan er nits aan doen. Daarnaast, ik ben voorstander van dat mensen zoveel mogelikj coole muziek leren kennen. Waarom zou je dat tegen willen houden of op tegen zijn? Die band raakt bekender omdat ze fuckign goed zijn. Moeten ze dan doen? Hip hop uitbrengen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Metal Gear vefilmd! Menahem | 11 | 19-05-2006 19:19 | |
Muziek |
[metal tip] Scar Symmetry - Symmetric in design toemba | 18 | 03-11-2005 08:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Demonstraties in de Ukraine na geknoei met verkiezingen Joostje | 56 | 13-12-2004 12:29 | |
Muziek |
De toekomst van Rock / Metal Carn | 55 | 14-06-2003 13:29 |