Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar voor geluidjes met ritme enzo moet je bij Biosphere, Autechre en een paar CD's van Alec Empire zijn. Maar das allemaal ambient...
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou die noise was echt heel hard gekraak maar het was toch dansbaar... die ik toen op dat feest hoorde |
![]() |
||
Citaat:
Anal Cunt... hoei ![]() die lyrics zijn echt lachwekkend
||
Citaat:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat Merzbow als psychadelica gaat werken als je het langer als een uur op een heel hoog volume luistert. De hersenen raken namelijk op een gegeven moment de informatie kwijt dat je naar muziek aan het luisteren bent, met als gevolg dat je de geluiden aan de realiteit gaat linken. Ik ben dus bang dat je dat niet kan draaien in verband met de mensenrechten enzo.
||
Citaat:
Hij is bezig met muziek met hele rare frequentie golven. Het schijnt dat je hersenen dat opnemen als trillingen , maar dan niet las geluid maar als gevoel, het moet een heel raar effect hebben op je lichaam. als ik weet wat ie doet laat ik het je weten , een vriend van mij i seen vriend van hem (althans, hij zegt dat, maar hij woont hier en dj speedranch daar ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Audiomasochisme Tsasil | 56 | 30-04-2005 01:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Laura zozze | 11 | 08-07-2004 13:09 | |
Muziek |
Muziek om bij na te denken Wammus | 41 | 25-05-2004 10:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |