Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 17:59
Fantôme
Fantôme is offline
sorry beloved, kan niet antwoorden. Ben geen allochtoon.
heb je het echt nog heel hard nodig? anders wil ik evt. wel kennissen van me vragen om het in te vullen?!
-xxx- Wendy
Oud 01-06-2003, 19:41
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik heb de topic niet gelezen , maar..

Citaat:
Uit onderzoek is gebleken dat allochtone jongeren zich beter kleden dat autochtone jongeren.
Hoe kan je dat bepalen, dat is toch puur subjectief?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:13
Beloved
Beloved is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 01-06-2003 @ 20:41:
Ik heb de topic niet gelezen , maar..

Hoe kan je dat bepalen, dat is toch puur subjectief?
Ik heb hier al eerder antwoord op gegeven. Het hoort modiezer te zijn in plaats van beter.

ciao,
Beloved
Oud 04-06-2003, 23:36
dewie
dewie is offline
Wat vinden jullie van autochtone jongeren op het gebied van:
* kleding bijv: Uit onderzoek is gebleken dat allochtone jongeren zich beter kleden dat autochtone jongeren. Wat vinden jullie hiervan? Is het waar (volgens jou)?
Nee denk niet dat het waar is , smaken verschillen ook natuurlijk het zou zo kunnen zijn dat allochtonen zich over het algemeen modieuzer kleden?

* leefstijl bijv: Welke leefstijlen zouden autochtone van jullie kunnen overnemen? Ehmm de humor haha nou sommige humor dan en het feesten , nouja okay ook wel moeilijk te zeggen want je kunt niet alle autochtonen over een kam scheren he.(je hebt lekker veel aan mij)

* normen en waarden bijv: Wat zijn de verschillen in normen en waarden tussen die van jou en autochtonen?
Allochtonen zijn beleefder tegen oudere mensen , groeten netjes de ouderen en gedragen zich bescheiden en net tegenover ouderen bij autochtonen hebben ze soms vaker een lossere houding en tonen minder beleefdheid tegen hun ouders.En autochtonen praten veel makkelijker over sex enzo in het bijzijn van hun ouders.vind ik.

* opvoeding bijv: Wat is zijn de verschillen tussen jouw opvoeding en die van autochtone jongeren?
ehmm ik ben best vrijopgevoed maar een groot verschil is toch wel dat ik toch vergeleken met mn nederlandse vriendinnen weinig mag ,op het gebied van uitgaan enz. en mn ouders hebben me wel zo opgevoed dat ik altijd net moet zijntegen ouderen of anderen , bv altijd bedanken voor het eten of voor het slapen bij iemand anders en dank u wel zeggen en dat soort dingen , en bij sommige autochtonen vinden ze dat raar.

* intergratie bijv: zijn mensen uit jouw familie 'genoeg' geïntergreerd.
ja vind ik wel , mijn familie kan nederlands praten gaan ook met ze om , functioneren gewoon goed in de samenleving , werken enz dus ja we zijn echt wel geintregreerd.

* relaties bijv: Zou jij ooit een relatie beginnen met een autochtone Nederlander. Zo ja of nee waarom wel/ niet?
weet ik niet , maar het maakt voor mij niet veel uit , mn familie maakt het niet uit of ik een nederlander of hindoestaanse jongen heb.

ik ben dus hindustaans-surinaams mn ouders komen uit Suriname
Reageren

Regels voor berichten