Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ben ik nou echt de ENIGE die woensdag nog een examen heeft
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zijn wij even zielig. ![]() Wat ik na t examen ga doen? Geen idee, ik zie t examen van morgen sowieso niet zitten, heb keiveel geoefend maar het lijkt niet geholpen te hebben.. Ik hoop dat het een beetje goed gaat anders slaag ik niet. ![]() ![]() Als ik optimistisch ben, doe ik het morgen goed genoeg en ga ik daarna iedereen lastig vallen met 'ik heb soort van vakantie' en evt. nog de stad in om wat dingetjes voor de vakantie (en cadeautjes) te kopen, als er nog tijd over is. ![]() |
![]() |
|
nou, morgen moet ik eerst mn boeken inleveren... dan moet ik nog een map van kruidvat op de post doen en dan 's middags een jongen (een amerikaan, zo grappig... er zijn zoveel dingen die wij heel anders hebben dan hij) van het vliegveld ophalen.
dan donderdag en vrijdag en zondag samen met mn vriend die jongen bezig houden door naar het strand te gaan, naar six flags en naar de dierentuin. en volgende week maandag moet ik dan gaan werken, full-time tot ik weer zin heb in een nieuwe opleiding. ![]()
|