Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 19:02
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
thnx ambs
Oud 25-05-2003, 14:32
Verwijderd
ik ben het helemaal met ambsie eens wat dat betreft, lijkt me wel een goed argument voor mensen die zich afvroegen wat dit topic nou voor extra waarde had ofzo. het is gewoon wat exclusiever allemaal bij cyberdog. maar nu het steeds commercieler wordt zullen ze over een tijdje wel weer verdwijnen in de massa...
ik bedoel dat er dus veel andere winkels komen die dezelfde kledingstijl gaan produceren/verkopen. what will be next??? Ik denk dat cyberdog echt nog voor zn hoogtepunt zit nu, zie je al aan dit topic waar toch een aantal mensen enthousiast reageren op iets wat voor hen nieuw is. dus het duurt nog wel ff met cyberdog ed.

greetz, FoX
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:50
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Echt groot zal cyberdog nooit worden als de prijzen zo blijven, de merken die cyberdog gaan copieren en goedkoper gaan verkopen zouden wel groot kunnen worden. Maar copieen zijn nooit zoals de orriginelen, altijd minder.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:27
Verwijderd
@ Black Rainbow: dat klopt wel, maar als je even verder kijk is dat toch in de hele kapitalistische wereld zo... bij gucci (bv.) komen ze met een nieuwe trend aan, en de c&a neemt het een half jaar/jaar later over. Een vooraanstaand fietsen merk komt met een revolutionaire vering voor mountainbikes, merk x dat verkrijgbaar is bij de halfords heeft het een tijdje later ook.. ik noem maar iets.

k moet ineens weer terugdenken aan m&o van vorig jaar over de verschillende levensfases van een product
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 09:38
Gaia
Gaia is offline
Citaat:
ambsie schreef op 23-05-2003 @ 11:54:
Er zit nu ook een Cyberdog in Rotterdam!!

Morgen gaan AvA en ik 'm ff zoeken
Ik ben nml vaste klant van de C.D. hehehe

Cyberdog is Super!
Ze hebben echt hele mooie kleertjes! Alleen inderdaad erg duur....maarja, mijn smaak is altijd erg duur. De laatste keer dat ik er wat kocht (schrijf ik dat goed. kocht??), had ik een heel leuk fleece neonroze vestje gekocht....alleen is de rits nu al stuk, terwijl het vestje maar liefst 90 euro kostte Maar over het algemeen zijn hun kleertjes van goede kwaliteit....

In Rotterdam is ie heel goed te vinden hoor....zit in dezelfde straat als Black Widow en die andere beetje cyber kledingwinkel...> de Nieuwe Binnenweg
Ik ben er nog niet binnengeweest, maar alleen langsgelopen toen de winkel nog niet open was...
Mijn vriend heeft er al wel een ge-wel-dig truitje gekocht. Staat hem echt super!!!
Oud 26-05-2003, 13:06
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
Citaat:
Gaia666 schreef op 26-05-2003 @ 10:38:
Cyberdog is Super!
Ze hebben echt hele mooie kleertjes! Alleen inderdaad erg duur....maarja, mijn smaak is altijd erg duur. De laatste keer dat ik er wat kocht (schrijf ik dat goed. kocht??), had ik een heel leuk fleece neonroze vestje gekocht....alleen is de rits nu al stuk, terwijl het vestje maar liefst 90 euro kostte Maar over het algemeen zijn hun kleertjes van goede kwaliteit....

In Rotterdam is ie heel goed te vinden hoor....zit in dezelfde straat als Black Widow en die andere beetje cyber kledingwinkel...> de Nieuwe Binnenweg
Ik ben er nog niet binnengeweest, maar alleen langsgelopen toen de winkel nog niet open was...
Mijn vriend heeft er al wel een ge-wel-dig truitje gekocht. Staat hem echt super!!!
we waren hem gaan zoeken, idd heel makkelijk gevonden in rotterdam, maar jammer genoeg was die dicht... als we weer in rotterdam zijn gaan we zeker weer kijken.. -->en blackwidow was ook net dicht...
Reageren

Regels voor berichten