Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 19:44
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 23-05-2003 @ 19:35:
Waarom snappen mensen nooit dat er tegenwoordig verbeterde protheses zijn in een natuurlijke vorm? En dat je dus niet altijd grote ronde meloenen krijgt?

Gisteren bij Ricki Lake was een vrouw die helemaal plat was. Ik bedoel: plat als een kerel. Nog geen minuscuul kleine muggenbultjes, NIKS. Nou, als je dan een handjevol wilt: waarom niet?
Volledig akkoord. Als ZIJ dat voor zichzelf wilt; niet omdat "de mannen" dat liever zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 19:58
italianboy
italianboy is offline
toch zie je het 8 van de tien keer bij een vrouw, ook al heeft ze niet zulke grote borsten; t zit gewoon erg vast allemaal; t beweegt minder natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 23-05-2003 @ 20:44:
Volledig akkoord. Als ZIJ dat voor zichzelf wilt; niet omdat "de mannen" dat liever zien.
Juust'em.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:18
El Kim
El Kim is offline
als ze het voor zichzelf doet is er niks mis mee.. als ze super onzeker is over de te kleine omvang van de voorgevel en een vergroting zou het kunnen verhelpen ja waarom niet? Ook als een borst geamputeerd is zou ik me er wel iets bij voorstellen. Maar als iemand puur voor de mooiigheid of om beter in de smaak te vallen een B-cup of een C-cup laat vergroten vind ik het
Oud 31-05-2003, 19:54
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 23-05-2003 @ 19:22:
omg echt een kalf dat
Echt niet te doen.
Oud 31-05-2003, 22:04
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Nou om nog maar eens de stem van een man te laten horen:

Een vrouw moet zich zeker lekker voelen bij haar lichaam, dus als ze een borstvergroting wil, dan moet ze dit vooral doen. Dan zou ik er echter wel op aan dringen om idd een normale vorm te nemen. Je wil toch niet net zo'n beetje als Lola ferrari met skipiballen rondlopen, of wat voor ballen dan ook.

Ik heb zelf wel zoiets van ja je moet ze niet groter dan C laten maken, vaak past dat namelijk ook niet bij het lichaam. Meestal haak ik zoiezo af om borsten mooi te vinden als ze groter dan C zijn.
Oud 01-06-2003, 13:53
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
borstvergroting is volslagen nutteloos... vrouwen denken dat ze er meer aanzien door krijgen, meer vrienden en 'echte' liefde, maar dit valt in de praktijk erg tegen. het lijkt een goede oplossing, gewoon een maar maatjes meer, maar het tegendeel is waar
Oud 01-06-2003, 22:24
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou nu eerder mn borsten laten verkleinen..
phhff groot is ook niet alles.. vaak zitten tshirt weer niet goed ofzo.. zit het bij de borsten veel te strak, neem je een grotere maat zit het van onderen weer voor geen meter... ook best balen..
Oud 02-06-2003, 00:19
Roger
Roger is offline
Gewoon doen!!

als je het nodig hebt...
Oud 02-06-2003, 05:22
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Oud 02-06-2003, 14:07
substantial
substantial is offline
Ik vind het echt niks het is gewoon NEP nee dank je

*DARKSTAR dus* johan log eens uit
Oud 02-06-2003, 14:43
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
on the moon schreef op 23-05-2003 @ 19:57:
(er is een vrouw, die wel eens op tv is, die er echt zo uitziet...ik kan niet op haar naam komen, iemand??? ze houdt van die lezingen, ik citeer:"you never get a second change to make a first impression'')
bedoel je Marijke Hellwegen? Die ambassadrice voor de Plastische Chirugie?
Oud 02-06-2003, 16:08
carrington
carrington is offline
Sileconen-borsten voelen enigzins 'hard' aan: je kunt er in knijpen, maar ze veren met veel tegenkracht al gauw weer in hun positie. Een beetje als een perzik met terugveer mogelijkheid.

Voor het gevoel zijn ze dus wat mij betreft inferieur aan echte borsten, echter, voor het uiterlijk kan het een stuk mooier zijn. Zeker als een meisje/vrouw zich er mooier door daat voelen.
Als je je er mooier door voelt, dan ben je doorgaans ook mooier (tenzij je over extreem grote maten gaat praten natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:21
Verwijderd
heb zelf niets tegen oppompen, als het maar met mate gebeurt en als het echt nodig is. stel je borsten zijn scheef ofzo, ok. mooier als je ze recht laat zetten. maar als je al cup C hebt en je denkt: ach, laat ik er een cupje bijnemen, onzin.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
ze zakken altijd zo maf naar de zijkant
Oud 02-06-2003, 16:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 02-06-2003 @ 15:43:
bedoel je Marijke Hellwegen? Die ambassadrice voor de Plastische Chirugie?
argh die is nogeens lelijk
Oud 04-06-2003, 14:51
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 23-05-2003 @ 15:09:
Ik vindt het een beetje onzin, kijk als je totáál niks heb, maar dan écht niks, dan ok, en ook als je een borst heb moeten laten amputeren en dan een sillicoon neemt om het weer een beetje symetrisch te laten maken, dan ook ok, maar daar houdt het wel mee op denk ik...

oh , zie nu pas dat de vraag voor heren was..naja...lekker boeiend
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:22
Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 23-05-2003 @ 13:35:

Ik vind het er meestal ook niet uitzien, het is echt zo'n bol als het eenmaal is opgevuld, heeft geen natuurlijke vorm. Bovendien vind ik subtiele borsten mooier dan hele grote aanwezige borsten die lijken te zeggen " kom hier, dan gaan we skippyballen".
Da's een goeie
Oud 04-06-2003, 15:27
Verwijderd
Oom huub zegt
HOE GROTER HOE BETER EH
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 08:51
PrimRose
PrimRose is offline
(primrose: bedoel je Marijke Hellwegen)

Citaat:
Ninnoc schreef op 02-06-2003 @ 17:58:
argh die is nogeens lelijk
en dom! (heb je d'r ooit gezien bij 101 vrouwen, over dat ze kan knipperen met d'r WENKBRAUWEN!! (dat stukje is trouwens ook bij Kopspijkers gebruikt)
Oud 06-06-2003, 09:49
attrib
attrib is offline
Oud 06-06-2003, 10:45
Shade
Shade is offline

onnodig....

boeit et welke grootte? Groot vinnik juist lelijk,..
Oud 06-06-2003, 11:06
Verwijderd
Ik vind borsten met silliconenimplantaten erin heel erg lelijk. Ik hou meer van naturel en vind dames dan ook mooier als ze gewoon blijven die ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 09:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik ben dan wel geen jongen, maar ik oordeel lekker toch...

ik vind borstvergroting helemaal nix! Het ziet er zo lelijk opgepompt uit. Alleen kan ik het wel snappen als je een hele kleine cup hebt, en je hebt er zo veel problemen mee. Maar mij lijkt het tiendubbel nix!
Reageren

Regels voor berichten