Advertentie | |
|
![]() |
|
als ze het voor zichzelf doet is er niks mis mee.. als ze super onzeker is over de te kleine omvang van de voorgevel en een vergroting zou het kunnen verhelpen ja waarom niet? Ook als een borst geamputeerd is zou ik me er wel iets bij voorstellen. Maar als iemand puur voor de mooiigheid of om beter in de smaak te vallen een B-cup of een C-cup laat vergroten vind ik het
![]() ![]()
|
Nou om nog maar eens de stem van een man te laten horen:
Een vrouw moet zich zeker lekker voelen bij haar lichaam, dus als ze een borstvergroting wil, dan moet ze dit vooral doen. Dan zou ik er echter wel op aan dringen om idd een normale vorm te nemen. Je wil toch niet net zo'n beetje als Lola ferrari met skipiballen rondlopen, of wat voor ballen dan ook. Ik heb zelf wel zoiets van ja je moet ze niet groter dan C laten maken, vaak past dat namelijk ook niet bij het lichaam. Meestal haak ik zoiezo af om borsten mooi te vinden als ze groter dan C zijn.
|
Ik zou nu eerder mn borsten laten verkleinen..
![]() phhff groot is ook niet alles.. vaak zitten tshirt weer niet goed ofzo.. zit het bij de borsten veel te strak, neem je een grotere maat zit het van onderen weer voor geen meter... ook best balen..
||
Citaat:
|
Sileconen-borsten voelen enigzins 'hard' aan: je kunt er in knijpen, maar ze veren met veel tegenkracht al gauw weer in hun positie. Een beetje als een perzik met terugveer mogelijkheid.
Voor het gevoel zijn ze dus wat mij betreft inferieur aan echte borsten, echter, voor het uiterlijk kan het een stuk mooier zijn. Zeker als een meisje/vrouw zich er mooier door daat voelen. Als je je er mooier door voelt, dan ben je doorgaans ook mooier (tenzij je over extreem grote maten gaat praten natuurlijk). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
(primrose: bedoel je Marijke Hellwegen)
Citaat:
|
ik ben dan wel geen jongen, maar ik oordeel lekker toch...
![]() ik vind borstvergroting helemaal nix! Het ziet er zo lelijk opgepompt uit. Alleen kan ik het wel snappen als je een hele kleine cup hebt, en je hebt er zo veel problemen mee. Maar mij lijkt het tiendubbel nix! ![]()
|
![]() |
|
|