Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 17:13
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 28-05-2003 @ 21:25:
Heb je eventueel feiten uit onderzoeken, plaats dan een verwijzing naar de bron.
Laat me es een voorbeeld geven: een feit is bekend dat de kapitalistische hebzuchtige arrogante Bush regering zich niet houdt aan milieu afspraken dus niet houden aan het Kyoto akkoord, boringen in natuurgebieden van Alaska en uitbreiding van de mijnbouw enz enz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2003, 20:39
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 29-05-2003 @ 18:13:
Laat me es een voorbeeld geven: een feit is bekend dat de kapitalistische hebzuchtige arrogante Bush regering zich niet houdt aan milieu afspraken dus niet houden aan het Kyoto akkoord, boringen in natuurgebieden van Alaska en uitbreiding van de mijnbouw enz enz
Het is flauwe kul dat de VS zich niet aan het Kyoto-accoord houdt, aangezien ze het nooit ondertekend hebben. Daarbij heb je nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op alle gegeven argumenten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 15:06
Bruut
Bruut is offline
foutje bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 15:08
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Zal ik jou eens vertellen dat onder communistisch bewind grote delen van de Sovjetunie onbewoonbaar zijn geraakt door onder andere radioactiviteit. Dus communisme is synoniem aan radioactieve vervuiling? Nee toch? We kunnen de Sovjetunie moeilijk als voorbeeld nemen voor het hele communisme. Is Bush dan wel een voorbeeld voor het hele kapitalistische systeem? In Scandinavië bijvoorbeeld is het milieu erg schoon, terwijl ook de Scandinavische landen bij de democratische (kapitalistische) wereld hoort. Ook in Nederland is ondanks het kapitalisme op milieugebied de afgelopen decennia flink vooruitgang geboekt.

Om terug te komen op de centrale stelling. In sommige specifieke beslissingen vind ik het voorstelbaar dat het economische belang voor het milieu gaat. maar over het algemeen gesproken vind ik dat milieu zoveel mogelijk voor economie moet gaan. Bovendien ben ik het op dit punt met GroenLinks eens. Milieu en economie hoeven geen tegenstellingen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:08
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Je weet dat de werking van het Kyoto-accoord nooit is aangetoond?
En je weet ook dat we van de kosten die het Kyoto-accoord jaarlijks met zich meebrengt iedereen op aarde van voldoende voedsel en schoon drinkwater kunnen voorzien?
Oud 05-06-2003, 12:41
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 05-06-2003 @ 12:08:
Je weet dat de werking van het Kyoto-accoord nooit is aangetoond?
En je weet ook dat we van de kosten die het Kyoto-accoord jaarlijks met zich meebrengt iedereen op aarde van voldoende voedsel en schoon drinkwater kunnen voorzien?
Gelukkig investeerd de Bush Administratie de vrijgekomen gelden in ontwikkelingssamenwerking .

Maar serieus, het geld dat besteed wordt aan het Kyoto-akkoord houd niet tegen dat ander geld aan ontwikkelingslanden besteed wordt.
Reageren

Regels voor berichten