Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ciao, Beloved
|
![]() |
ik vind de meeste nummers van zn album wel ok..zoals senorita...klinkt wel lekker...maar echt fan zal ik nooit worden
||
![]() |
Citaat:
![]() voor mij is t gewoon belangrijk dat degene die t speelt/zingt t ook heeft geschreven, want dan komt veel meer(in mijn ogen dan) de emoties en de eigen mening naar voren...het is meer een deel van de muziek...het is niet geschreven, daarna muziek erbij gezet die erbij past, maar meer een geheel dat veel meer voor mij betekent...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[, (nr 3?) heeft die niet dezelfde beat als Timbaland & magoo's "All Y'all" ?? elke keer als ik justin hoor denk ik dat het hun nummer is...
![]() Ja inderdaad wel een beetje. Die dwarsfluit, panfluit wath-ever kwam mij inderdaad ook al vaag bekend voor. Maar het is niet echt opvallend (voor mij dan) ciao, Beloved
|
ik weet het niet, die muziek is best aan te horen.. maar als ik hem dan zie met zn hoofd.. en zn bijdehante gedoe, en de gedachte dat ie bij n'snyc heeft gezeten..
uuhm ja ik vind m wel goed.. ![]()
|
![]() |
ik vind heb zo enorm zwaar sucken..
egt waar .. dat je met zo'n hoofd op de televizisie durft te verschijnen.. en wat hij een beetje uitkraait.. dat kun je toch geen muziek noemen????? ![]() metal.. dat is et betere werk.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke dvd/cd/wat heb je als laatst gedownload/gekocht? (1) Verwijderd | 431 | 09-11-2008 13:15 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Muziek |
Justin Timberlake!! x-Mereltjuh-x | 5 | 22-04-2004 14:20 | |
Muziek |
justin timberlake Charly Brown | 30 | 08-03-2004 19:13 | |
Muziek |
Justin Timberlake Concert EsRa | 11 | 22-11-2003 18:32 | |
Muziek |
Justin Timberlake!!! Lady-D-Fleur | 23 | 04-10-2003 19:10 |