Advertentie | |
|
![]() |
|
hehe
![]() de jongen waar ik verliefd op was had mijn huidige vriend en mij een mailtje gestuurd, mijn huidige vriend was geinteresseerd naar het meisje wat ook een mailtje had gekregen (ik!) en voegde me toe op msn, hij had vroeger bij men vader in de klas gezeten (leraar-dochtertje ![]() ![]() half jaartje later kwam ik bij em in de klas en anderhalfjaar daarna kregen we wat (ik had onderhand nogwat gehad met de jongen op wie ik verliefd was en het mailtje had gestuurd en hij had nog wat met een vakantievriendinnetje gehad)
|
![]() |
Mijn moeder zat te chatten toen een jongen haar aansprak. Ze zaten leuk te kletsen totdat mijn moeder vroeg hoe oud hij was. Haar reactie: Ooooh, ik heb nog een leuke dochter van jou leeftijd. Ik haal haar wel ff. Ik werd om kwart voor 12 mijn nest uitgerukt en achter de pc gezet. Eerst heel dwangmatig zitten chatten en het bleek toch wel heel erg goed te klikken. Pas om 5 uur 's nachts hebben we het gesprek afgesloten. Een paar dagen daarna hebben we telefoonnummers uitgewisseld en 3 weken na de eerste chat hebben we elkaar ontmoet. Om precies te zijn op 2 december 2000. Inmiddels zijn we 2,5 jaar verder en van de zomer gaan we samenwonen.
|
![]() |
op mijn schoolbal
![]() en de 22ste werd het wat meer, na een hele week bloemengekrijg, mailgeontvangst en hints. zucht. 2 maand en 5 dagen dus. *zwijmel*
|
Verwijderd
|
Op dit forum, op muziek. hij vroeg of ik msn had of icq, ik reageerde eerst niet, geen zin in. Later nadat hij toch door bleef vragen, toch maar toegevoegd.
2 maanden intensief gechat en ge-smst. toen bijna ontmoet, maar ging niet door. toen nog een maand gechat en toen ontmoet op 1 sept 2001. |
![]() |
|
pha! ik ben origineel! (voor dit forum dan he)
bij de Nederlandse Jeugdbond voor Natuurstudie. vet koel. op een zomerkamp. later op een nazomerfeest. en toen, in de winter, op een congres, "sloeg de vlam over". maar het bleek dat die vlam er per ongeluk bij ons allebei al eerder was. hoezo contactgestoord ![]()
|
Verwijderd
|
op school. t was eerst een gewone goede vriend, maar k vond um al een hele tijd leuk. en ja, mn vriendin ook. lang gepraat en besloten dat we het toch echt moesten vertellen. dus ik heb het verteld, en ook dat mn vriendin em leuk vond, en toen zei hij dattie mij ook leuk vond. toen een week niets, en op een vrijdag kwam ie hierheen, en werd het wel gezellig
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
hoe heb jij je partner ontmoet en waar? pessimistje | 23 | 04-09-2003 21:49 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |