Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat jij het speciaal vind boeit me niks, ik kan gewoon niet inzien waarom je zoveel waarde hecht aan zoenen. Een beetje theatraal... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoenen tijdens het uitgaan doe ik alleen als mijn vriend met me mee is
![]() Hoe dan ook zoen ik nooit zomaar iemand in een disco of café of iets dergelijks. Ik wil helemaal geen onbekenden zoenen, en ook geen mensen die ik net vijf minuten ken. Edit: als ik iemand wel ken, maar alleen maar aardig vindt, dan heb ik niet de behoefte diegene te zoenen, en wil ik een eventuele vriendschap niet vooraf al bemoeilijken. Daarnaast betekent een zoen voor mij 'Ik ben verliefd op je', of 'ik hou van je', of 'ik hou van je en ben verliefd op je', en dat kan dus alleen worden toegepast in gevallen waarin in verliefd ben en/of van iemand hou ![]() Maar ik kan me goed voorstellen dat als je minder waarde hecht aan zoenen, dat het dan geen probleem is om ook 'zomaar' te zoenen. Dat vind ik ook niet triest, zielig of wanhopig. Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 09:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het nogal kinderachtig om die mensen dan maar geobsedeerd en wanhopig te noemen.
||
Citaat:
1) wie heeft het hier over obsessies?? 2) Ik heb 'normale' relaties gehad (zoals jij het dan noemt), dus het zijn echt niet alleen maar mensen die eeuwig vrijgezel zijn die met iemand voor 1 avond zoenen 3) mensen waarmee je zoent tijdens het uitgaan zijn over het algemeen op hun manier wel speciaal voor je, tuurlijk wil ik ook niet zoenen met een jongen waar ik totaal niets aanvind!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mja ik doe het ook wel eens, maar als ik met iemand die ik net 5 minuten ken ga zoenen, zit er niet echt veel gevoel bij (lees: geen). En zó leuk is zoenen nou ook weer niet; het is des te specialer als je een zoen krijgt van die ene prins op het witte paard
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen in het openbaar. Preuts? Verwijderd | 53 | 19-07-2007 09:33 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
Liefde & Relatie |
Lange (afstands)relatie en nieuw studentenleven Abercrombie | 60 | 22-10-2005 11:27 | |
Seksualiteit |
Bang voor sex met meiden of prost. Sander21 | 111 | 08-07-2004 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Tja.. kweet het niet meer! Playgirl | 11 | 14-05-2003 18:13 | |
Liefde & Relatie |
HIJ KOMT! Wat nu?! juliettebinoche | 239 | 08-05-2003 17:35 |