Advertentie | |
|
![]() |
|
he bah zeg, al dat wiskunde... ik zag dat jullie het hadden over dat boxplot gedoe... ik zit nu in 4havo en wij hebben het daar nu over.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Z=(X-gemiddelde): SD |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben al 3 uur die rijen aan het "leren" schiet voor geen meter op... trek dat wiskunde eg niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn grafische rekenmachine kan een binomiale verdeling met een n groter dan duizend gewoon aan, maar ik moet er alsnog een normale verdeling van maken zeker?
|
ik moet een 5,9 halen voor een 6
![]() en die moet ik halen denk ik, tenzij ik voor muziek hoger heb dan een 3,7 en dat denk ik niet, maar stel dat ik dat wel heb, mag ik een 2,9 halen, dan heb ik een 4 voor wiskunde en dan slaag ik gewoon ![]() ![]()
|
hellup!
wat is -binomiaal -rangnummerformule -differentiequotient -log -boxplot -randomgetal -permutatie -stochast discreet en continu -x en nog veel meer ![]() ik ben erg geloof ik ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Als X en Y onafhankelijk zijn ofzoiets...
beetje vage zooi met gemiddelde: X+Y en Sigma: wortel van X²+Y² etc... Gaat gewoon met normcdf(....,....,....,....) Waarom die vage formules geven waar ik zo erg niet wijs uit kom... Hou het simpel ![]()
|
![]() |
Ik ga echt zooo enorm zakken..
![]() Ik heb veel te weinig gedaan. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het niet kunnen opbrengen. Ik moet een 5.4 halen, tenzij ik geschiedenis en tekenen toch heb gehaald (wat ik niet verwacht). Nou ja, het is mijn eigen schuld. Ik ga het zo nog even doorkijken. |
![]() |
|
Ik bekeek net het examen wiskunde A12 van vorig jaar en ik voelde me echt ontzettend dom
![]() Gelukkig heb ik maar een 3.8 nodig voor een 6, dus ik hoop dat me dat gaat lukken.. Ik snap echt waar die hoofdstukken best hoor.. dat kan ik allemaal wel maken.. maar dan zie je zo'n examen en dan denk ik echt *huh?* maarja.. ik hoop maar dat het heeeeeeeeeel makkelijk is ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik stop nu ook...maak me alleen maar gek als ik door ga nu met "doorkijken"... ![]()
|
Tip: schrijf echt alles op wat je weet...dus ook als je bij een som niet helemaal weet wat je moet doen....schrijf dat gewoon alles op wat je wél weet....ook al kom je dan helemaal niet tot een uitkomst....
ik zat net nl in de antwoorden te kijken van vorige examens te kijken....en je krijgt echt al punten als je de meest simpele gegevens opschrijft die je altijd wel uit de som kunt halen! Ik hoop dat ik het niet te warrig op heb geschreven, maja....wsl ben ik toch veel te laat hiermee want de meesten zullen al wel op weg zijn naar school ofzo ![]() SUCCES iig! |
![]() |
|
Het was kutkutkut... ik mag blij zijn als ze me een 1 voor de moeite geven
![]() ![]() ![]() ![]() na een uur had ik nog nix op geschreven... ik zat echt zo vraag 1; tja.... nou dan eerst vraag 2; tja...... vraag 3; geen idee .... enz... alleen die vragen over dat atletiek gedoe en een paar van dat reisbureau wist ik (een beetje..). jeej. als ik dat klote frans nou niet genoeg heb ben ik dus gezakt G*DV*RD*MM*!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Sodeju, dat was pas eitje!!!!! Kep ook alleen A1, maar we hadden 3 opdrachten hetzelfde, dus zeur niet
![]() verschil is dat A1 eigenlijk niets zelf hoeft te berekenen, en A2 wel ![]() ![]() Maar hij was helemaal wel makkelijk vonnik... maarre... call me crazy, maar d8 toch echt dat de SD bij die vraag over koffieapparaten (normaal verdelingspapier) 1.4 was, iig niet 1.6... béétje vreemd... |
![]() |
|
[WI A1,2]
Ik vond het wel redelijk te doen....ik kan het alleen niet nakijken want ik weet echt niet meer wat ik allemaal had ![]() Die met dat vlak van die cocktails was echt moeilijk! Wel een kutstreek dat ze nu ineens een driehoek deden, daar heb ik echt nog nooit mee geoefend! Wat wel weer heeeeel fijn was, was dat we amper hoefden te differentiëren, want dat was eigelijk het enige wat ik echt moeilijk vond! |
![]() |
|
VWO - Wiskunde A1 Nieuwe Stijl:
Ik stond een 9,2, ik mocht een 1,8 halen, ik heb gehaald: een 10 (98% zeker is dat)! Whoeha, wat een lachertje was dat zeg, ik schoot gewoon in de lach bij het lezen van de vragen, hahahahaha. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2003 |
[wis A1 Formulekaaart] M!lou | 6 | 25-05-2003 13:57 |