Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het is mijn MENING en als jij dat een domme uitspraak vindt is dat jouw probleem. die kutopmerkingen die je maakt zeggen overigens meer over jezelf dan over mij. ik heb trouwens het woord simpel niet eens gebruikt.
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
post één van jullie twee op WMTD.nl ?
|
*shrug* dan niet.
als ik niet wist waar ik over praatte, zou ik het ook niet posten. en dan nog blijft dat subjectief. dat jouw true hardcore ego daar onder lijdt is jouw probleem, ik vind sommige hardcore bands heel goed maar die hele hc scene vind ik redelijk kut. hardcore is hardcore and hardcore is niet van jou dus waarom je je zo op je pik getrapt voelt wanneer iemand 'negatief' doet over hardcore is mij een raadsel.
|
Hahaha wat een conclusies. Ik vind een uitspraak, zoals je deed over Glassjaw in verband met hardcore, gewoon idioot aangezien er zoveel verschillende soorten hardcore zijn. En om die nou over 1 kam te scheren is gewoon idioot. Maargoed excuses voor m'n "denigrerende" uitspraken.
|
ze noemen zichzelf metalcore
die zanger is een beetje irritant, dat blonde jochie is dat toch? heeft gruwelijk een vriendin van mij lopen versieren na een show terwijl hij nog een vriendin had en liet na een paar dagen niets meer van zich horen. beetje onbeschoft, ik hoop dat hij het niet te hoog in zijn bol heeft. ik post heel soms op wmtd.nl een beetje true hc gasten fokken enzo, best leuk maar voor de rest is het idd erg saai, 1,5 jaar geleden werd het echt niet op prijs gesteld als je over iets anders dan hc praatte
||
Citaat:
kankerkudol. hij moet dood
||
Citaat:
je bent duidelijk sip.
|
die opmerking over dat handboek was ook sarcasme
jij bent toch niet zo iemand aan wie je alles moet uitleggen he ik weet wat sip betekend maar ik heb zo een vermoeden dat je dat verkracht. of het moet een nieuwe trend in de spraaktaal zijn hoe dan ook sorry dat ik tegen je held praatte ik zal het niet meer doen nu mag je iemand anders lastig vallen die je WEL kent ophoepelen
||
Citaat:
en verder, dudette, doe jezelf n plezier en vat niet alles zo serieus op. dat doe ik ook niet. en ik val je toch helemaal niet lastig? believe me, als ik dat zou doen zou je n end verder van huis zijn
||
Citaat:
|
wat is nou je probleem? dat ik niet intelligent doe? dat ik geen interessante dingen post? dat ik heb gezegd dat ik je sip vind? of dat ik mn mening geef?
lees nou eens even terug. jij zegt iets, ik zeg iets terug. that's the way it works.
||
Citaat:
Je houding is enorm emotioneel en opvliegerig hier. En ik vind dat je soms net doet of je de HC wijsheid in pacht hebt. (en nu gaat deadnation zeggen: gast, drop it)
||
Citaat:
lees nou eens even terug. dead nation zegt iets, ik zeg iets, jij gaat je ermee bemoeien. het lijkt er sterk op dat je je wilt bewijzen oid maar waarom? doos... ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 18:47. |
![]() |
||
Citaat:
en over dat sarcasme...dat snap ik heus wel. ik reageer er toch ook niet serieus op? of...naja ik reageer er niet serieus op maar t komt wel zo over. ik weet dat ik af en toe naar overkom, maar soms denk ik dat mensen t wel iets te serieus opvatten. ik zal wel n dom soort humor hebben. verder bedoel ik t helemaal niet slecht. maar lees eens even terug, is t echt nou zo gruwelijk naar wat ik zeg? komop zeg
||
Citaat:
(cotton candy, deadnation, meem en ik). Oh ironie. Maar goed, als we elkaar maar respecteren kunnen we ijsjes gaan eten.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
kluistertopic? Paniccore | 278 | 10-12-2003 22:24 | |
Muziek |
ja wat luister je dan?! Verwijderd | 258 | 07-12-2003 13:21 | |
Muziek |
luistertopic QuantumKitten | 293 | 11-11-2003 20:13 | |
Muziek |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium Verwijderd | 76 | 28-07-2003 14:35 | |
Muziek |
Wat horen de Oren.....deel 999 Verwijderd | 270 | 25-06-2003 13:42 | |
Muziek |
Wat luisteren jullie part zoveel Verwijderd | 359 | 23-06-2003 12:59 |