Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() zoals spelling, taalfouten en interpunctie? ![]() je vergeet dat je op je 9e een test (geen echte IQ test) gedaan hebt, waaruit bleek dat je mogelijk wel eens hoogbegaafd zou kunnen zijn; een momentopname in je inzicht in dat soort dingen. Vooral door de gigantische leeftijdscorrectie moet je het testresultaat van een niet-officieele IQ test op je 9e, op dit moment met een groot brok zout nemen, en al helemaal niet je hele leven jezelf als hoogbegaafd zijnde bestempelen omdat je op je 9e mogelijk een fractie meer inzicht had. Ook is alom bekend dat dit "inzicht" in de vragen bij normale IQ testen heel goed getraind kan worden, en dat er daarom ook heel moeilijk een correcte waarde voor je IQ gevonden kan worden, waarschijnlijk is dit zelfs onmogelijk |
![]() |
|
![]() |
waarom heb ik op verschillende officiele iq testen verschillende uitslagen? 1 was 115 en ander 128 ,,,, mischien ben je met een paar red- bulltjes op wel ineens een stuk slimmer
![]() of as je 's middags de test doet? etc? ik vind iq testen maar vage dingen ![]()
|
Om 1:21 die test gemaakt, mn eerste keer had ik 150 ik ben te moe om m nog een keer te doen, en volgens mij beinvloed dat het getal, al klopt er geen donder van, als ik een genie was had ik nu vet rijk geweest waarschijnlijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was er in het verleden niet bepaald. Ik dacht een paar dagen terug nl aan precies hetzelfde als jij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 3968, 63, 8, 3, ... 3968 = 63 x 63 - 1 63 = 8 x 8 - 1 8 = 3 x 3 -1 3 = 2 x 2 - 1 Vraag 6 heb ik ook gegokt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
snapt iemand die? ![]() ik had b, weet niet of het goed is of niet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |