Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 27-05-2003 @ 11:49:
pff degou is degoutant ; een afknapper
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2003, 16:10
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
nou, als ik een mooie meid zie móét ik van mezelf iets zeggen, dat móét niet iedereen...
wat willen jullie dan horen als je bijv. voor bij fietst
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 21:21
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
dat doe ik niet zomaar, maar zal er wel rekening mee houden als chciks dat niet leuk vinden

maar wat vind jij dan wel leuk?
Oud 31-05-2003, 21:48
Kip187
Kip187 is offline
ik zeg altijd heel casual. jij bent mooi...

beuh.

oké ik kan begrijpen dat "lekker ding" of gefluit als akelig wordt ervaren vooral als het dik en bouwvakker is.

Zie het als genieten van het moment.. je bent bezig met je ding en er komt iets moois voorbij... dan kan ik begrijpen dat sommige mensen impulsief fluiten omdat dat meisje hun aandacht heeft.

Je zegt toch ook auw als je pijn hebt...
Oud 01-06-2003, 18:37
Fleur
Fleur is offline
Het is jammer dat t in de meeste gevallen gladjanussen of lomperiken zijn die fluiten of je naroepen
Daarom vind ik t ook niet leuk en ze bereiken er verder ook niets mee.
Van die mensen die als je langsfietst roepen 'Hee schatje hoe gaat t?!' wat denken die nou? Dat je gelijk afstapt en een praatje komt maken dat zie ik nog niet gebeuren.
Oud 01-06-2003, 19:11
josdebos
josdebos is offline
tja.. ik vindt het niet super irritant.Dat fluiten wel, das van het jaar nul.. Ik vind het wel leuk als jongens galant doen. Van de week wou ik een winkel binnen gaan en toen hield een jongen de deur voor me open en zei "goedemiddag schoonheid!" Kijk dat vindt ik echt super lief! Dan klinkt het ook niet zo boers en stoer als "hey babe" of Hey schatje, ken ik jou niet ergens van?" Dus jongens, wees een man, en wees een heer!! *ofzo*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef:
wat willen jullie dan horen als je bijv. voor bij fietst
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef:
maar wat vind jij dan wel leuk?
Een beetje een 'beschaafd' iets, is 't leukst... dus geen
'Hee geil wijf, buk eens!' of
'Oooh ik wil jou neuken!' of zelfs
'Yoo lekkerding!' oid... gewoon een 'goh, wat ben jij mooi', of 'weet je, ik vind jou erg knap'... maar dan dus niet als ik voorbij fiets, want dan moet je weer iets kort-maar-krachtigs schreeuwen en dat komt meestal neer op 'lekker wijf' of 'hoehoehoeoeoe', of iets, en dat is dus vooral dom.

en verder sluit ik me aan bij josdebos
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:21
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-06-2003 @ 20:15:
'Oooh ik wil jou neuken!'
Dus dat heb ik al die jaren fout gedaan
Oud 02-06-2003, 12:16
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
'Oooh ik wil jou neuken!' of zelfs
'Yoo lekkerding!' oid... gewoon een 'goh, wat ben jij mooi', of 'weet je, ik vind jou erg knap'... maar dan dus niet als ik voorbij fiets, want dan moet je weer iets kort-maar-krachtigs schreeuwen en dat komt meestal neer op 'lekker wijf' of 'hoehoehoeoeoe', of iets, en dat is dus vooral dom.
Die voorbeelden die jij geeft zijn wel heel erg triest.
En ik weet dat daar heel veel van dat soort zielige mensen zijn.
En toch hebben deze zielige mensen door hun zelfvertrouwen vaak een vriendin, wat niet altijd ook zelf aso is.
Maar aan de andere kant zie ik dat in als voordeel van mezelf, omdat ik zelf alleen 'hoi' zeg, lach of alleen kijkt naar die persoon die ik er leuk uit vind zien.
En volgens mij vinden de meeste dat niet vervelend, meestal reageerd men positief.
O sorry in het verleden floot ik ook nog wel eens.
Maar daarvan was het ook niet perse de bedoeling om een positieve reactie te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 15:47
hartjesdief
hartjesdief is offline
Zeur toch niet zo meiden !!! Ik vind t juist als dat gebeurt! Dat is toch n teken dat je knap bent??? Kijk, tuurlijk is t leuker als t van n lekker ding komt dan van zo'n oude bouwvakker, maar beiden menen t niet verkeerd, dus stel jullie aub niet zo aan....
Oud 02-06-2003, 15:49
flanger
flanger is offline
Ik geniet gewoon in stilte wanneer een mooie verschijning mijn pad kruist
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 15:53
Verwijderd
wanneer ze iets zeggen, waarvan ik al weet dat het niet gemeend is, een dodelijk blik en een weerwoord terug werkt altijd.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:01
Li
Li is offline
Tja het blijft goed voor je ego, daar gaat het om
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:38
Verwijderd
hm bij mij roepen ze meestal oprotten kankerpunker en ik ben niet eens een punker en ik zie er (naar mijn mening) ook niet zo uit...misschien toch eens die hanenkam afscheren
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:16
GozerT
GozerT is offline
hey raindrop, vertel eens wat jij zou willen horen dan?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:42
smuidra
smuidra is offline
GrRrR ik ben deze week drie keer achterna gefloten door jongens en dan gaan ze echt zoow dom kijkuh of jij terug kijkt. Dat is zoow irritant. Oke die jongens waren lekker daar was niks mis mee maar damn doe het op een andere manier. Iedereen vind het leuk om aandacht te krijgen maar zoek dan contact met me en kom met me praten in plaats van dat domme gefluit. drie keer in 1 week terwijl ik altijd te horen krijg dak lelijk ben enzo . ik was echt boos gewoon.
Jongens Gedraag je gewoon als een Heer kunnuh jullie veel beter

-XxX- Stephanie
Oud 07-06-2003, 19:59
sui
sui is offline
reacties die ik al meegemaakt heb :
* je passeert en je voelt de ogen van iemand je volgen tot je uit hun zicht bent. dit vind ik helemaal niet erg, integendeel, het geeft meer zelfvertrouwen. maar hoe het dan ook niet moet is met hun mond open gapen, en dan als je je ergens neergezet hebt op cafe of zo dan vanop hun plaatsje nog de hele tijd zitten gapen en hun vrienden een tik geven en naar je zitten wijzen, dan is het weer helemaal fout.
*je passeert en je hoort een of andere geile opmerking, totaal ongepast (iets zoals "amai die zouek wel ne keer willen pakken" of "eh poepke kom ne keer op mij rijden"). die zijn dus helemaaaaaal niet goed, je kunt ze niet als compliment opnemen en die personen die het zeggen zitten dan meestal bij hun vrienden en dan zitten ze gewoon iedereen te bekritiseren die voorbijkomt, stoer te doen...
* je passeert en je hoort "wat een mooi meisje"... ok die valt bij mij wel in de smaak. als ze t in je gezicht schreeuwen vind ik het dan ook weer te opdringerig, maar als ze t zeggen dat je t net hoort kan ik me toch nooit inhouden om met een enorme glimlach op mn gezicht verder te lopen... nog meer zelfvertrouwen dan.
* je komt voorbij en je voelt een hand op je kont of eender waar .... geen commentaar, poten thuis!
* iemand kijkt je heel lief in de ogen en glimlacht : die is ook lief. maar tmoet wel in de ogen zijn he, als ze naar je borsten staren en glimlachen ist niet meer goed (logisch toch...)
*je rijdt met je fiets langs de baan en een vrachtwagenchauffeur toetert naar je. ok kan je niet veel aan doen, maar tis wel belachelijk als je dan met andere mensen meerijdt (je ouders bvb)
*iemand gaat uit zijn raampje hangen, vertraagt en schreeuwt iets onverstaanbaars, maar uit zn gezichtsuitdrukking kun je opmaken dat t niet mooi is : zielig!!!!
* iemand gaat achter t stuur allerlei gebaren zitten maken, van tong uitsteken tot "stuurneuken" (ja die heb ik al meegemaakt) ... pleeeeaase doe die zeker niet, daar word ik gewoon kwaad van, zeker als ze dan vertragen en als je voorbij bent heel erg luid optrekken en wegscheuren met hun sportauto... tssss
* iemand zit je aan te kijken, je krijgt het door en kijkt terug, en dan kijkt hij verlegen naar ergens anders... very nice!! dan blijf ik toch ook kijken hoor.
*iemand fluit naar je, meestal dikke oude bouwvakkers die stoppen met hun werk van zodra een meisje passeert en met hun handen in hun zij staan te kijken tot je uit t zicht bent gepasseerd... meestal gaan ze dan nog hun collegas waarschuwen door luid te roepen "poepke in zicht" oid.. tjah, die is al oud hoor, kvind dat het bij bouwvakkers hoort, tis wel grappig want je weet zo al wat ze gaan doen, thangt van mn bui af hoe ik reageer, soms kijk ik kwaad voor me en fiets door, maar als ik vrolijk ben lach ik wel eens terug, dan zijn ze tevreden, meer hebben ze niet nodig en ze vallen je toch niet lastig.

kdenk dat ik er wel al genoeg opgenoemd heb, de jongens die hier vroegen wat we dan wel willen... RESPECT, geen vernederende opmerkingen, geile blikken of aantastelijkheden. wel lieve subtiele complimentjes, een glimlach met oogcontact,...
dus hang niet de macho uit en wees lief, dan krijg je mss wel een lieve reactie terug, geen klap in je gezicht
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:36
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
flanger schreef op 02-06-2003 @ 16:49:
Ik geniet gewoon in stilte wanneer een mooie verschijning mijn pad kruist
same here
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:43
AtHell
AtHell is offline
De lui met bouwvakker mentaliteit zijn per definitie kansloos. Lekker laten fluiten. En och, vrouwen krijgen graag aandacht zonder verplichtingen. Dan kan daar later perfect over worden gekankert met andere vrouwen en het is tóch goed voor hun eigenwaarde.
Oud 25-06-2003, 20:09
Verwijderd
jah sooooooorrry dat het zo lang duurde voor een reactie

wat ik wil ipv dat gelfuit en die gore opmerkingen ?

galant zijn , lief lachen , mss op een feestje langzaam contact zoeken , en bijvoorbeeld praten over de muziek of de band ofzow en dan contact naar mij zoeken ? , maar zeker NIET domme opmerkingen roepen of whoehoe of dergelijke want op zoiets ? daar reageer ik nogeens niet op !

xxx
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
het is wel leuk om een complimentje te krijgen ofzo, maar sommige jongens moeten natuurlijk weer op de 'stoere' way doen en dan heb je zo'n mislukte opmerking van: Wat een lkkr kontje heb je in die broek.
Dan denk ik ZOEK UN VRINDIN!

Maar als ze zeggen vanne: wat zie je er leuk uit., of je bent knap, kannik dat best waarderen. Maar fluiten is idd iets voor un hond en dat bennik dus nie.

Ohjah, ik vin verlegen jongens lief
Reageren

Regels voor berichten