Advertentie | |
|
![]() |
|
Judge is beter. Vanmorgen nog een Porcell interview gelezen in www.bystanderfanzine.com(?) naja de link staat op truetilldeath.com. En dat Anthrax stuk in Impact 2 gaat er ook in als koek. Die Alex Brown lijkt op die ene foto exact op Cesco
![]()
|
ok wat voorbeelden:
Hands Tied - Nothing Can Compare In My Eyes - Welcome to Boston Fastbreak - Not So Complicated Floorpunch - Always Gorilla Biscuits - Stand Still Judge - Hear Me Minor Threat - Straight Edge Ten Yard Fight - The Only Way Time Flies - Only Miles
|
meer mp3's op www.xmulletx.com
waaronder ook Killing Time (waar reaching forward wat duidelijk invloeden van heeft op hun laatste plaat)
|
check http://www.stillbornrecords.com/ maar
|
![]() |
||
Citaat:
alhoewel ik nog niet laaiend ben over S&F en 'binnenkort' komt die dvd eens van mila uit met allemaal beelden van NL hardcore shows, waaronder floorpunch, mainstrike, reaching forward, youth of today, in my etes, hands tied, ten yard fight, eyeball enz. enz.
|
stand and fight heette eerst impact. binnekort release op bridge 9 records. de demo van impact kwam vorig jaar uit
en is de nieuwe band van The Wrench, de zanger van Ten Yard Fight www.THEstraightedge.com
|
pff, discussie maar even doorgelezen. wat betreft die bands: ik heb ook een grote lading SXE bands in mijn collectie
(carry on, good clean fun, minor threat, shelter, youth of today, nations on fire, Blindfold) maar ik vind youth crew nou niet bepaald een geweldige muziekstijl. Ik luister liever naar een hatebreed dan naar een for the living cd. wat betreft het uitdragen van straight edge: dat heeft de scene een tijdje geleden uit elkaar gespleten. AL die mongolen die denken het beste voor iedereen te weten. Zoals Deadnation zei, het is een keuze. Waarom zou je je mening zo opdringen en zo uit de hoogte gaan doen (wat ze nog wel eens willen doen). Ik vind dat altijd een beetje triest (zelfde met politieke issues, maar sxe word vaak half opgedrongen, met hun eigen concertjes)Leuk dat je die ideeen hebt, en fijn dat je je daar lekker bij voelt, schrijf er gerust een nummer over, maar ga nooit preken.
||
Citaat:
Ja ik heb No Denial wel eens live gezien. Maar politieke statements net zo. Dynamo 1999, zit die zanger van System of a Down beetje te zeiken over de CIA. Fuck die shit. Speel je onzin en val ons er niet mee lastig - ver van mijn bed
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind gewoon dat zo'n band zijn bek moet houden en wat heeft het publiek eraan om 300 x 'fuck the cia' te schreeuwen, omdat hun dat vragen? Sjezus christus, gister al die onzin van the ramones en bd religion, nu zo'n antwoord. Daalt jouw iq met de minuut? Aantekening: Het is waar dat politieke statements soms wat toevoegen, bij actuele politieke zaken bijvoorbeeld, maar dan denk ik: ja dat is wel leuk en aardig, maar laat de mensen zelf ook een mening vormen, te vaak is het dat het echt 'opgedrongen word'. Dat is zo, dus is het zo en zo.
Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
Maar zoals bij traight edge concerten, dat een dude 5 minuten loopt te lullen schijt ik echt 3 kleuren van. Zelfde bij hip hop altijd , maar goed dat is weer anders.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
13 oktober 108 (enige NL show!!) @ GVH Goudvishal | 2 | 09-10-2006 15:28 | |
Muziek |
vrijdag. rotterdam. the explosion. a step apart. FaceTheTruth | 35 | 21-02-2005 15:48 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
Muziek |
Emo-core Pharmacon | 37 | 02-07-2003 19:00 | |
Lifestyle |
Straight Edge(sXe) dr martens | 101 | 08-10-2002 20:10 |