![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
een foto van mij en een vriendin toen we een beetje..dronken waren ik lag me zelf elke keer weeer uit hoe ik er toen uit zag
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 22:20. |
![]() |
|
het mooie blauwe winME achtergrondje... vind het een beetje onzin, 't vreet geheugen en 95% van de tijd dat je achter je comp zit, zie je 'm niet...
|
![]() Deze (alleen dan met zwarte achtergrond)omdat je de t-shirtjes niet naar Nederland kunt laten sturen en ik ze dus op de computer heb gezet om ze een keer uit te printen op van dat speciale papier en zelf op een t-shirt te zetten. En speciaal dit plaatje, omdat ik deze wel heel leuk vind (meestal wissel ik wel vaak van achtergrond, maar deze is er nu al wel een tijdje)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kheb mijn avatar op de achtergrond, alleen is mijn avatr maar een klein stukje eruit. Het is namelijk mn hond die heel snel aankomt rennen. Zo cute ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |