Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Klopt niet, vraag maar aan tsx wanneer ik jarig ben. 16 juni is me verjaardag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, fijn. Als jij graag mensen op leeftijd beoordeeld, doe je best maar. Dat past bij je leeftijd. Britney Spears is trouwens al een jaar of 4/5 in the picture, dus die massahysterie is goed blijven hangen dan... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik zag 2 beren broodjes smeren
oh het was een wonder het was een wonder boven wonder dat die beren smeren konden hi hi hi ha ha ha ik stond er bij en ik keek er naar!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben je nou blij
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vind ik ook wel een reden om iemand contactgestoord en zielig te vinden, ja. Ik neem terug wat ik zei. *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Kerndoelen basisonderwijs
Nederlandse taal D. domein taalbeschouwing 11.2 Zij kennen 1 regels voor het spellen van werkwoorden; 2 regels voor het spellen van andere woorden dan werkwoorden; 3 regels voor het gebruik van leestekens. ![]() bron: De basisschool op weg naar 2006
Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 21:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, mooie mensen? |
![]() |
|
![]() |
Ik weet nie hoor, maar waarom vraag je anderen om hun mening, om ze vervolgens daarop af te rekenen als deze mening afwijkt van jouw mening??
Als je vraagt of wij hem lekker vinden, en wanneer iemand zegt dat hij/zij hem niet lekker vindt, snap ik niet waarom je dan begint over stink-alto's en dergelijke... Ik snap dan eigenlijk niet dat je dit topic opent, aangezien je de meningen van anderen niet eens wil horen! Zow, da wou ik ff kwijt..! xxxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tering zeg gedraag je naar je leeftijd ofzow hee of leer tiepen? Wat vind je nog meer leuk dan behalve Avril?
||
Citaat:
Heb jij WOUTER BOS boven je bed hangen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie denk je dat het is? Ik weet het niet, wel een uit de vaste lifestyle-mensen. Die woorden die gebruikt worden wijzen daar wel op. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat we jaren geleden al tegen Carlo Boshart zeiden: JIMLOVER, KOM UIT DE KAST! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De jongen en zijn piemel..... floortje87 | 22 | 09-02-2004 17:55 | |
Psychologie |
Liever alleen, maar té jong voor alleen wonen Miracle | 24 | 26-07-2003 20:16 | |
Seksualiteit |
Is deze jongen bi? onzekerdoosje:p | 12 | 11-04-2003 15:50 | |
Liefde & Relatie |
(V) 13 en (M) 18 vwk | 80 | 16-11-2002 20:35 | |
Seksualiteit |
hij kon eerst zo lekker zoenen.. miep | 8 | 14-01-2002 14:48 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |