![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
jah juh hebt wel gelijk..... alhoewel....
k weet nie k ben nog nooit hetero geweest. alhoewel k nu een vriend heb, neig k toch meer naar lesbo. want eerlijk gezegt lijkt dat mij een stuk intiemer...
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb hetero geklikt.
maar zoals hierboven is volgens mij niemand 100% hetero / homo / bi. Ik ben nog nooit voor vrouwen gevallen... maarreh, ik kijk toch ook naar vrouwen of ze er wel/niet goed uitzien. volgens mij ben ik dan nog steeds wel hetero (heb namelijk nooit speciale, seksuele gevoelens voor vrouwen)
|
![]() |
nou..eerlijk gezegd ben ik best nieuwsgierig hoe het is om iemand te pijpen
![]() ![]() dus dat maakt mij dan?? bi ?? naahhh...gewoon hetero die een beetje nieuwsgierig is ![]() oe dan heb ik dus nog een extra vraagje: Hoe zouden de dames reageren als de jongen zegt van: 'Schatje ik wil wel een trio, met een jongen...maar dan wil ik hem wel een keer pijpen' ???? ![]() ![]() let me know Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 13:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat ben je nu, holebi/hetero? kleine enquête. EERLIJK EN GEEN ZEVER AUB Verwijderd | 159 | 02-03-2003 12:27 |