Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is toch wel ernstig als je je 6e keeper op moet stellen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() P.S. Utrecht heeft zich wel mooi gerevancheerd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 14:27. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gyan is een steengoede verdediger, Rzasa is idd niet echt iemand die je op WIL stellen en Loovens is gewoon onervaren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel eigenlijk dat het genaaid is als al je keepers geblesseerd raken. En verder is Feyenoord gisteren ook BEHOORLIJK genaaid in de AC finale hoor ![]() Neemt niet weg dat we terecht verloren hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ajax heeft ook meermalig laten zien het kampioenschap net zo min te verdienen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PSV is hoe je het ook went of keert DE kampioen, ze hebben gewoon het meeste punten behaalt. |
![]() |
|
Ik vind het zwaar genaaid dat PSV kampioen is geworden, maare met alle respect, want ze hebben een redelijke club...
![]() Alleen het feit dat het MAAR 1 puntje was, vind ik kl*te. Volgend seizoen Ajax maar weer KaMpIOeNe!!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() hij wordt niet voor niet het brommertje genicknamed...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Straks ga je nog zeggen dat (speciaal voor jou een Feyenoorder) Gyan daar ook toe behoort. Trabelsi is een geweldige rechts-half, maar in mijn ogen allesbehalve een goede rechtsback @ SH!NOB!: Als er een club is die met blessures heeft moeten kampen dit jaar is het wel Feyenoord. Daar hoef ik verder niks aan toe te voegen. Verder geef ik je volkomen gelijk dat Ajax 'uitgeput' was door de CL |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de rest zijn dit seizoen bij Ajax v/d Vaart, Trabelsi, Litmanen, Chivu, Zlatan, Maxwell, Sikora, Pienaar, van Damme, Bergdolmo, Galasek, O'Brien en waarschijnlijk nog een aantal spelers geblesseerd geweest. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie (Voorbereiding) seizoen 2006-2007 Mr.Oizo | 252 | 20-08-2006 10:59 | |
Vrije tijd |
2de plaats --> CL of niet??? The Senna Fan | 35 | 27-02-2003 20:57 | |
Vrije tijd |
6 Oktober, De enige Echte Klassieker: Feyenoord - Ajax Krugdinho | 159 | 11-10-2002 15:13 | |
Vrije tijd |
Eredivisie is niet spannend... Wie wordt er Kampioen? Wie topschutter? Krugdinho | 52 | 30-07-2002 22:33 | |
Vrije tijd |
Psv gelijk :d Decalogue | 5 | 21-04-2002 13:05 |