Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 07:10
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Bazz schreef op 02-06-2003 @ 00:59:
Op zich een goede analyse, maar in mijn ogen niet volkomen waar.
Feyenoord speelt idd bij vlagen fantastisch voetbal, maar we komen niks te kort. We werden dit seizoen zo zwaar genaaid met al hun blessures, dat heeft ons volgens mij de nek gekost.
Alhoewel we wel moeten leren om onze vorm is vast te houden
Jah zo ken ik er ook nog wel 1.
Wij 'ajax' hebben dit seizoen ook zat blessures gehad. Neem nou vd. vaart.
Als die niet zo geblesseerd was geweest, hadden we ook meer punten kunnen halen en dan hadde we misschien wel kampioen geweest.

Ik geef toe dat we in sommige wedstrijden toch soms wel te kort kwamen. Te lax spel, te moeilijk doen enz.
Oud 02-06-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 02-06-2003 @ 08:10:
Jah zo ken ik er ook nog wel 1.
Wij 'ajax' hebben dit seizoen ook zat blessures gehad. Neem nou vd. vaart.
Als die niet zo geblesseerd was geweest, hadden we ook meer punten kunnen halen en dan hadde we misschien wel kampioen geweest.

Ik geef toe dat we in sommige wedstrijden toch soms wel te kort kwamen. Te lax spel, te moeilijk doen enz.
Ik doelde vooral op het keepersprobleem
Het is toch wel ernstig als je je 6e keeper op moet stellen...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:38
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Bazz schreef op 02-06-2003 @ 00:59:
Op zich een goede analyse, maar in mijn ogen niet volkomen waar.
Feyenoord speelt idd bij vlagen fantastisch voetbal, maar we komen niks te kort. We werden dit seizoen zo zwaar genaaid met al hun blessures, dat heeft ons volgens mij de nek gekost.
Alhoewel we wel moeten leren om onze vorm is vast te houden
Dat is toch niet genaaid worden??? Dat kan toch gebeuren, blessures?? Dat kan iedere club overkomen...genaaid worden is bv. wat in AC finale bij Utrecht gebeurde, dat is genaaid worden, maar blessures niet...dat is voetbal, dan is het de verantwoordelijkheid van de club zelf dat zo goed mogelijk op zien te lossen...of zie ik soms verkeerd???

P.S. Utrecht heeft zich wel mooi gerevancheerd
Oud 02-06-2003, 14:24
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
ThotHermeS schreef op 31-05-2003 @ 17:47:
dichterbij kan wel maargoed, je hebt dus het verschil in punten en het verschil in kwaliteit. in punten is het misschien pas in de laatste speelronde beslist maar qua kwaliteit(en ik weet at ajax veel talent heeft maar een team wordt als collectief kampioen) is psv gewoon de beste..........en dat was voor mij al tijdens de winterstop duidelijk en voor jou misschien pas donderdag in de namiddag.............
Neej...dat is me nog steeds niet duidelijk en dat zal het ook niet worden. Ik vind gewoon dat PSV niet dé kampioen is. Wel qua punten, niet qua team en de manier waarop. Zeer laf voetbal, niet alleen tegen Groningen (wat natuurlijk wel het toppunt was) maar tegen bijna alle clubs. Verder vind ik idd dat PSV behoorlijk kwalitatief is! Vooral in de CL zag je dat PSV kwalitatief bij de top van Europa meekon, in eigen huis waren ze (bijna) niet te verslaan! Ik acht PSV serieus kanshebber voor de cup aankomend seizoen

Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:56
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Bazz schreef op 02-06-2003 @ 11:04:
Ik doelde vooral op het keepersprobleem
Het is toch wel ernstig als je je 6e keeper op moet stellen...
Het is nog veel ernstiger om Rzasa, Gyan of Loovens op te moeten stellen...
Oud 02-06-2003, 15:12
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 02-06-2003 @ 15:56:
Oud 02-06-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 02-06-2003 @ 15:56:
Nee jullie hebben het gemaakt met Trabelsi...

Gyan is een steengoede verdediger, Rzasa is idd niet echt iemand die je op WIL stellen en Loovens is gewoon onervaren
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 02-06-2003 @ 14:38:
Dat is toch niet genaaid worden??? Dat kan toch gebeuren, blessures?? Dat kan iedere club overkomen...genaaid worden is bv. wat in AC finale bij Utrecht gebeurde, dat is genaaid worden, maar blessures niet...dat is voetbal, dan is het de verantwoordelijkheid van de club zelf dat zo goed mogelijk op zien te lossen...of zie ik soms verkeerd???

P.S. Utrecht heeft zich wel mooi gerevancheerd
Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Ik bedoel eigenlijk dat het genaaid is als al je keepers geblesseerd raken.
En verder is Feyenoord gisteren ook BEHOORLIJK genaaid in de AC finale hoor
Neemt niet weg dat we terecht verloren hebben
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Defenderzzz schreef op 02-06-2003 @ 15:24:
Neej...dat is me nog steeds niet duidelijk en dat zal het ook niet worden. Ik vind gewoon dat PSV niet dé kampioen is. Wel qua punten, niet qua team en de manier waarop. Zeer laf voetbal, niet alleen tegen Groningen (wat natuurlijk wel het toppunt was) maar tegen bijna alle clubs. Verder vind ik idd dat PSV behoorlijk kwalitatief is! Vooral in de CL zag je dat PSV kwalitatief bij de top van Europa meekon, in eigen huis waren ze (bijna) niet te verslaan! Ik acht PSV serieus kanshebber voor de cup aankomend seizoen
BOEIEN. Calimero-syndroompje, m'n beste Defenderzzzzzzzzzz?
Ajax heeft ook meermalig laten zien het kampioenschap net zo min te verdienen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef op 02-06-2003 @ 19:00:
BOEIEN. Calimero-syndroompje, m'n beste Defenderzzzzzzzzzz?
Ajax heeft ook meermalig laten zien het kampioenschap net zo min te verdienen.
Juist
PSV is hoe je het ook went of keert DE kampioen, ze hebben gewoon het meeste punten behaalt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:30
SH!NOB!
SH!NOB! is offline
Ik vind het zwaar genaaid dat PSV kampioen is geworden, maare met alle respect, want ze hebben een redelijke club... alleen Ajax heeft te veel tegenslagen gehad kwa blessures en natuurlijk de CL wat heel veel inspanningen van Ajax heeft gevergt.
Alleen het feit dat het MAAR 1 puntje was, vind ik kl*te.
Volgend seizoen Ajax maar weer KaMpIOeNe!!!!
Oud 03-06-2003, 22:09
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Bazz schreef op 02-06-2003 @ 18:20:

Gyan is een steengoede verdediger, Rzasa is idd niet echt iemand die je op WIL stellen en Loovens is gewoon onervaren
Trabelsi het vette beest!!!!

hij wordt niet voor niet het brommertje genicknamed...
Oud 03-06-2003, 22:23
Thomas
Thomas is offline
PSV kampioen, achja.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 23:13
squat
squat is offline
Citaat:
Ik neem aan dat dat sarcasme was? Trabelsi is één van de best rechts backs van Europa.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 04-06-2003 @ 00:13:
Ik neem aan dat dat sarcasme was? Trabelsi is één van de best rechts backs van Europa.
Jonge doe normaal
Straks ga je nog zeggen dat (speciaal voor jou een Feyenoorder)
Gyan daar ook toe behoort.

Trabelsi is een geweldige rechts-half, maar in mijn ogen allesbehalve een goede rechtsback

@ SH!NOB!: Als er een club is die met blessures heeft moeten kampen dit jaar is het wel Feyenoord.
Daar hoef ik verder niks aan toe te voegen.

Verder geef ik je volkomen gelijk dat Ajax 'uitgeput' was door de CL
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 07:31
squat
squat is offline
Ja hoor en Kezman kan geen doelpunten scoren... Ik zou de champions league banden nog maar eens bekijken en moet jij eens zien welke Europese top aanvaller meer dan 2 keer voorbij hem is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 04-06-2003 @ 08:31:
Ja hoor en Kezman kan geen doelpunten scoren... Ik zou de champions league banden nog maar eens bekijken en moet jij eens zien welke Europese top aanvaller meer dan 2 keer voorbij hem is gekomen.
Zover ik weet hebben ze tegen geen 1 ploeg met buitenspelers gespeeld, maar dat is nu even snel (en het is vroeg op de ochtend) Als je bij de beste verdedigers van Europa zit, dan heb je het over Chivu, Thuram, Stam etc etc
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 10:03
squat
squat is offline
Thuram is ook de enige die ik liever bij Ajax op rechts back zie voetballen dan Trabelsi. Ookal is Hatem een heel sympathieke speler. Ik vind alleen zeker niet dat dat hij er veel voor onder doet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 04-06-2003 @ 02:36:
@ SH!NOB!: Als er een club is die met blessures heeft moeten kampen dit jaar is het wel Feyenoord.
Daar hoef ik verder niks aan toe te voegen.
Ajax heeft ook op een gegeven moment tegelijkertijd 4 keepers geblesseerd gehad.
En voor de rest zijn dit seizoen bij Ajax v/d Vaart, Trabelsi, Litmanen, Chivu, Zlatan, Maxwell, Sikora, Pienaar, van Damme, Bergdolmo, Galasek, O'Brien en waarschijnlijk nog een aantal spelers geblesseerd geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten