Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 12:42
PardonMe
PardonMe is offline
Bij mij bij de kapper is het altijd wel gezellig eigenlijk.. kan meestal wel even leuk kletsen met die meiden..
Tja anders zit je daar ook maar voor je uit in die spiegel te loeren hoe zij je haren aan het knippen is.. ook zo saai..
Ik vind het ook altijd wel leuk om naar de kapper te gaan.. ik laat altijd mn haren wassen -> heeeeerlijk.. haha zo'n halve hoofdmassage.. geweldig juist
Oud 31-05-2003, 12:53
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik heb al een tijd niet meer met mijn kapper gepraat aangezien ik al anderhalf jaar niet naar de kapper ben geweest
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 12:57
Verwijderd
officieel is mn tante mn kapster, en das dus alleen maar gezellig om mee te kleppen. maar nu zit ik bij iemand in het dorp omdat ze het wat druk heeft, en k moet zeggen dat ik het net zo gezellig vind op met haar te kleppen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:26
Slashy
Slashy is offline
Ja, vreselijk irri. Ik ben ongelofelijk anti-sociaal wat dat betreft. Dat gezeur over school ook iedere keer.. ik wil er niet over vertellen, en zij wil het niet weten. Dat weten we allebei, en toch begint ze er steeds over. Gawd.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:47
El Kim
El Kim is offline
ik vind het wel gezellig maar goed, ik lul dan ook 2 uur in een kwartier volgens mn vrienden en collega's (ja tis een verbasterde uitdrukking )

een half uur lang mn bek houden gaat bij mij echt niet
Oud 31-05-2003, 13:50
Dying Bride
Dying Bride is offline
Nou, in de maanden dat ik kapstertje was en dus mensen in m'n stoel kreeg wilde ik ook het liefst dat ze een beetje tegen me aan gingen lullen. Het is nogal irritant als iemand niets tegen je zegt. Dat geeft je een opgelaten gevoel. Mij dan tenminste...
Oud 31-05-2003, 13:51
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
Esmée schreef op 30-05-2003 @ 18:20:
Aaaah daar kan ik echt niet tegen. Ik kom daar om m'n haar te laten knippen, doe dat dan, daar hoef je niet bij te praten. Als ze iets vraagt geef ik wel antwoord maar daar houdt het mee op.
same here

Mijn kapster zit ook altijd te zeuren over de shampoo en conditioner die ik gebruik. Geen shampoo of conditioner is goed behalve de dure die ze zelf verkoopt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:20
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Citaat:
Dying Bride schreef op 31-05-2003 @ 14:50:
Nou, in de maanden dat ik kapstertje was en dus mensen in m'n stoel kreeg wilde ik ook het liefst dat ze een beetje tegen me aan gingen lullen. Het is nogal irritant als iemand niets tegen je zegt. Dat geeft je een opgelaten gevoel. Mij dan tenminste...
precies, dat heb ik dus ook, en ik ben al niet zo'n prater, dus ik hoop altijd dat et zelf een beetje kippen zijn
en soms denk ik er ook helemaal niet aan, dan ben ik gewoon heel intensief aan et knippen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:53
italianboy
italianboy is offline
Met mijn vaste kapster heb ik best interessante gesprekken, maar als ik door een ander word geknipt heb ik liever dat ze hun bek houden

standaardvragen als:

waar ga je naartoe op vakantie / ik ga niet
wat doe je in t dagelijks leven / niks
heb je een vriendin / nooit
vind je het ook zo koud/warm / nee

einde gesprek

Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 30-05-2003 @ 18:20:
Aaaah daar kan ik echt niet tegen. Ik kom daar om m'n haar te laten knippen, doe dat dan, daar hoef je niet bij te praten. Als ze iets vraagt geef ik wel antwoord maar daar houdt het mee op.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kom toevallig net bij de Kinki vandaan en ik heb in 4 uur tijd verdomd weinig gezegd. Gelukkig hoeft dat bij hun ook niet, ze hebben namelijk video's
Oud 31-05-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
otherside schreef op 30-05-2003 @ 21:34:
Ik heb een hekel aan die geforceerde gesprekken.
idd. ik praat altijd maar een beetje terug, en geef antwoord, maar ga geen hele verhalen ophangen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:32
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 31-05-2003 @ 04:09:
ik ben toevallig vandaag naar de kapper geweest; doop mens.
leuke gesprekken en gratis bier! ze vroeg zelfs of ik wilde blijven eten.
ze wil je
Oud 31-05-2003, 17:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Noekie schreef op 31-05-2003 @ 18:08:
Ik kom toevallig net bij de Kinki vandaan en ik heb in 4 uur tijd verdomd weinig gezegd. Gelukkig hoeft dat bij hun ook niet, ze hebben namelijk video's
VIER UUR?

Wat hebben ze allemaal met je haar gedaan dan? Op die foto lijkt het alleen maar geknipt en geverfd?!
Oud 31-05-2003, 18:37
Citaat:
Qamra schreef op 31-05-2003 @ 18:36:
VIER UUR?

Wat hebben ze allemaal met je haar gedaan dan? Op die foto lijkt het alleen maar geknipt en geverfd?!
mischien was die foto voordat ze naar kinky ging?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
..ieP:.. schreef op 31-05-2003 @ 19:37:
mischien was die foto voordat ze naar kinky ging?
Ghehe, dat is gemeen PieP....
Oud 31-05-2003, 19:10
Citaat:
Qamra schreef op 31-05-2003 @ 19:41:
Ghehe, dat is gemeen PieP....
hehehe...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:55
Anteverta
Anteverta is offline
Ik heb al een hele tijd een kapper die hier aan huis komt. Dat is dus een bekende en daar praat je eigenlijk automatisch wel mee
Vroeger ging ik wel altijd naar een kapper... en toen ik 5 ofzo was vond ik het geweldig om vanalles te vertellen... dus toen vond ik praten met de kapper wel geschikt
Maar nu zou ik echt niet tegen een vreemde hele verhalen op gaan hangen. Ik kom om me haar te laten doen en meer niet (moet binnenkort weer om me haar terug te laten kleuren... gaat al me geld )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:02
Gwinnie
Gwinnie is offline
ligt eraan naar welke kapper ik ga.
dr is er hier 1 met wie ik altyd wel zit te lullen, maar de rest mag hun mond houden van mij. tenzij ze een leuk verhaal hebben waar ik niet op hoef te reageren..

was mn haar maar gewoon denk ik dan.. (das zo lekker...)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:08
Roos
Roos is offline
Wat een chagrijnige reacties hier zeg..

Mijn kapster is echt heel aardig. Dus we zijn altijd wel aan het kletsen over vanalles en nogwat. Je hoeft toch niet gelijk zwaar filosofisch diepzinnige gesprekken te houden
Oud 31-05-2003, 20:10
Verwijderd
Precies. Mijn kapsters ken ik allemaal en ik kan allemaal goed met ze praten. Ik vind het juist asociaal om daar in die stoel te gaan zitten met een uitgestreken gezicht en je mond stijf dicht te houden. Het wordt voor beide partijen leuker als je een beetje gezellig babbelt. En natuurlijk verwacht ik niet dat ze met mij in discussie gaat over de toepassing van art. 6:99 door de Hoge Raad in de zaak van de DES-dochters, maar ik vind het wel leuk om met haar te babbelen over het weer, over vanalles en nog wat...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:14
Mindfields
Mindfields is offline
Welke school zit je?
Stedelijk Gymnasium Arnhem
Watvoor niveau doe je daar?

Mja...
Oud 31-05-2003, 20:50
Gadje
Gadje is offline
standaard vragen, verschrikkelijk. verder sluit ik me bij de meeste reacties aan. ik kom om geknip te wordenen niet om t laatste shownieuws/weer/vakantie/school door te nemen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:57
Zanthr
Zanthr is offline
Het gedoe met die kapsters is voor mij zo irri dat ik mijn haar nog iets korter dan normaal heb laten knippen zodat ik weer een maand langer weg kan blijven.

We hebben nu een nieuwe die net van de kapperschool of hoe dat heet afkomt, leuke meid, maar die is dan weer te verlegen om iets te zeggen. Het is soms toch wel gezelliger als ze wel iets zeggen dan dat ze helemaal stil blijven.
Oud 31-05-2003, 22:35
Denise84
Denise84 is offline
Ik merk ook dat de kapper moeite doet een praatje te beginnen en opzich is dat niet vervelend. Maar als het oppervlakkige gesprekje dan stil valt, krijg ik het gevoel dat ik het gesprek weer op gang moet brengen en dat is
Oud 31-05-2003, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 31-05-2003 @ 21:14:
Welke school zit je?

Mja...
Ben je alto? Waarom stink je dan niet?

Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 04:22
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Esmée schreef op 31-05-2003 @ 18:32:
ze wil je
ik haar ook.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 11:04
Vevay
Zolang hij/zij maar niet met zo'n schelle stem in mijn oor staat te brullen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 11:09
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
lievvie!
Oud 01-06-2003, 11:09
Vevay
Citaat:
punkrock-bastard schreef op 01-06-2003 @ 12:09:
lievvie!
He sexy bitch
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 11:12
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Parallel schreef op 31-05-2003 @ 21:14:
Welke school zit je?

Mja...
Hahaha
Oud 01-06-2003, 12:33
SpiT
SpiT is offline
nou. ze praat wel tegen me. over oppervlakkige dingen. maar echte gesprekken heb ik niet met dr. toen m'n ma nog mee ging, of haar haar gelijk liet knippen was m'n ma altijd degene die met die kapster praatte. maar ik praat er amper mee.
Oud 01-06-2003, 12:38
Synonym
Synonym is offline
Op zich altijd wel van die superstandaard gesprekken, als: lekker weertje he? ga je nog op vakantie? hoe gaat het op school? ga je van het weekend nog uit? Maar ach, boeien... die ene keer dat ik daar kom (1 x in de 2/3 maand) overleef ik dat ook wel weer.
Oud 01-06-2003, 13:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Qamra schreef op 31-05-2003 @ 18:36:
VIER UUR?

Eerst moesten ze t knippen, dus daar waren ze effe mee bezig. Toen moest de bleek erin, dat duurde ongeveer een uur, toen moest de bleek intrekken. Toen uitspoelen, verf erop smeren (weer een uur verder) en de verf laten intrekken (duurt ook behoorlijk lang) daarna weer spoelen, fohnen, stylen. Ja, dus voor alleen knippen en verven heb je behoorlijk wat tijd nodig.
Oud 01-06-2003, 14:35
annetjuh
annetjuh is offline
als je korte antwoorden geeft.
dan is het zo voor bij.
Mijn nicht haar vriendin doet het bij mij
dan is het mee ouwehoeren

de mzzl
Oud 01-06-2003, 15:02
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Noekie schreef op 01-06-2003 @ 14:37:
Eerst moesten ze t knippen, dus daar waren ze effe mee bezig. Toen moest de bleek erin, dat duurde ongeveer een uur, toen moest de bleek intrekken. Toen uitspoelen, verf erop smeren (weer een uur verder) en de verf laten intrekken (duurt ook behoorlijk lang) daarna weer spoelen, fohnen, stylen. Ja, dus voor alleen knippen en verven heb je behoorlijk wat tijd nodig.
Mijn kapster knipt mijn haar binnen een kwartier!
Oud 01-06-2003, 17:45
Verwijderd
"als je nou moet kiezen tussen Jamai en mij, kies je toch zeker wel voor mij"
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:56
Verwijderd
Het liefst slaap ik ff lekker en word wakker gemaakt als me haar geknipt is. Maar om nou beleefd een gesprek te beginnen, nee daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 18:47
Verwijderd
ik zelf zeg zo weinig mogelijk, maar een vriendin van me praat heel veel met haar kapper, hele gesprekken, ze beschouwt hem als een psycholoog...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-06-2003 @ 16:02:
Mijn kapster knipt mijn haar binnen een kwartier!
Ja maar jouw haar is waarschijnlijk niet zo kinki als dat van mij. Mijn kapsel is nl. A-symetrisch en 'lagerig'. Ik ben dus uber kinki...
Oud 02-06-2003, 15:49
Bijoux
Bijoux is offline
Ik vind het altijd wel gezellig bij de kapper, over alles weet ze wel iets te vertellen (ik heb een vaste kapper). Verder kent ze m'n hele familie. Daarvoor ging ik naar een andere kapper, maar haar vond ik niet gezellig ofzo. Toen hield ik meestal m'n mond.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 21:00
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ben je optijd bij de kapster moet je een kwartier wachten, kom je vijf minuten later, laten ze iemand anders voor! Mijn kapster is wel aardig, maar van mij mag ze haar mond wel iets vaker houden. Ze is nogal 'aanwezig'. De gesprekken zijn ook nooit interessant. Ze vraagt ook altijd hoe het op school gaat! De laatste drie keer die ik geweest ben, heeft ze steeds gezegt: 'volgens mij vindt jij het niet zo leuk he, om naar de kapster te gaan'? Euh, nee! Mij duurt het te lang en dat gefrunnik aan m'n haar hoeft allemaal niet. Als het op vijf minuten maar goed zit
Reageren

Regels voor berichten