Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en soms denk ik er ook helemaal niet aan, dan ben ik gewoon heel intensief aan et knippen |
![]() |
|
Met mijn vaste kapster heb ik best interessante gesprekken, maar als ik door een ander word geknipt heb ik liever dat ze hun bek houden
![]() standaardvragen als: waar ga je naartoe op vakantie / ik ga niet wat doe je in t dagelijks leven / niks heb je een vriendin / nooit vind je het ook zo koud/warm / nee einde gesprek Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
Wat hebben ze allemaal met je haar gedaan dan? Op die foto lijkt het alleen maar geknipt en geverfd?!
|
Ik heb al een hele tijd een kapper die hier aan huis komt. Dat is dus een bekende en daar praat je eigenlijk automatisch wel mee
![]() Vroeger ging ik wel altijd naar een kapper... en toen ik 5 ofzo was vond ik het geweldig om vanalles te vertellen... dus toen vond ik praten met de kapper wel geschikt ![]() Maar nu zou ik echt niet tegen een vreemde hele verhalen op gaan hangen. Ik kom om me haar te laten doen en meer niet (moet binnenkort weer om me haar terug te laten kleuren... gaat al me geld ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies. Mijn kapsters ken ik allemaal en ik kan allemaal goed met ze praten. Ik vind het juist asociaal om daar in die stoel te gaan zitten met een uitgestreken gezicht en je mond stijf dicht te houden. Het wordt voor beide partijen leuker als je een beetje gezellig babbelt. En natuurlijk verwacht ik niet dat ze met mij in discussie gaat over de toepassing van art. 6:99 door de Hoge Raad in de zaak van de DES-dochters, maar ik vind het wel leuk om met haar te babbelen over het weer, over vanalles en nog wat...
|
![]() |
|
Het gedoe met die kapsters is voor mij zo irri dat ik mijn haar nog iets korter dan normaal heb laten knippen zodat ik weer een maand langer weg kan blijven.
We hebben nu een nieuwe die net van de kapperschool of hoe dat heet afkomt, leuke meid, maar die is dan weer te verlegen om iets te zeggen. Het is soms toch wel gezelliger als ze wel iets zeggen dan dat ze helemaal stil blijven.
|
nou. ze praat wel tegen me. over oppervlakkige dingen. maar echte gesprekken heb ik niet met dr. toen m'n ma nog mee ging, of haar haar gelijk liet knippen was m'n ma altijd degene die met die kapster praatte. maar ik praat er amper mee.
|
Op zich altijd wel van die superstandaard gesprekken, als: lekker weertje he? ga je nog op vakantie? hoe gaat het op school? ga je van het weekend nog uit? Maar ach, boeien... die ene keer dat ik daar kom (1 x in de 2/3 maand) overleef ik dat ook wel weer.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ben je optijd bij de kapster moet je een kwartier wachten, kom je vijf minuten later, laten ze iemand anders voor! Mijn kapster is wel aardig, maar van mij mag ze haar mond wel iets vaker houden. Ze is nogal 'aanwezig'. De gesprekken zijn ook nooit interessant. Ze vraagt ook altijd hoe het op school gaat! De laatste drie keer die ik geweest ben, heeft ze steeds gezegt: 'volgens mij vindt jij het niet zo leuk he, om naar de kapster te gaan'? Euh, nee! Mij duurt het te lang en dat gefrunnik aan m'n haar hoeft allemaal niet. Als het op vijf minuten maar goed zit
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Psychologie |
Verlegen en te stil bartwelten | 2 | 11-09-2011 09:48 | |
Studeren |
Ik weet geen opleiding Samantha1992 | 35 | 05-12-2007 12:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Deel 1: Naar de Kapper. Verwijderd | 1 | 04-11-2002 14:32 |