![]() |
||
Citaat:
![]() Beetje kansloze school doe Mr schellekens ff de groeten van mij (niels) ![]() Nee, ik doe mn Ib (ib2) in nederland in Hilversum Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 08:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wie heeft het over de rassentheorie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Moet je niet bij de G8 top zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
De moord op Pim was ook een actie van LINKS. Het bevrijden van nertsen is ook een actie van LINKS (dat die dieren verhongeren omdat ze zich zelf in de natuur niet hun eigen eten kunnen vinden intreseerd ze niet). Het laten verhongeren van mensen in de 2e wereld is ook zo'n actie van LINKS(er ligt genoeg gen voedsel in wharehouses maar dat mag niet verdeeld worden door greenpeace). Dit zijn maar een paar opsommingen van LINKS. En maar klagen over rechts terwijl de LINKSE ratten moordenaars zijn . |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 233 | 22-07-2012 10:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens Another Way | 497 | 13-03-2004 16:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Rassen zijn helemaal niet gelijk. Isa | 247 | 28-12-2003 14:06 | |
Liefde & Relatie |
Stel dat. Verwijderd | 34 | 28-06-2003 17:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |