Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is sinds vandaag zeker dat ik over ga! De cijfers van de afgelopen waren verrassend hoog (hoewel er ook 2 hele lage bij zaten, maar boeie). Misschien dat ik na de herkansingen zelfs alles voldoende kom op m'n rapport.
Waar twee weken goed voorbereiden wel niet goed voor is... |
![]() |
|
k heb al eerdser hier op gereageerd maar nu is het jar echt bijna om en sta ik er weer heel anders voor
![]() gaan jullie over of denk je dat je blijft zitten? blijven zitten..ik sta voor zover ik weet nu voor 2 vakken al onvoldoende op mn eind rapport en met 2 te korten ga je over, met 3 (en 4) te korten bespreek geval en de rest is zitten blijven ga je dan een ander niveau doen, of doe je gewoon het jaar over? ik wil HAVO 3 nog een keer over doen, eerst wist ik zeker dat ik dan dor zou gaan naar VMBO-T 4, maar ik blijf liever zitten nu. hoe komt het dat je blijft zitten? en als je over gaat, heb je hier veel voor moeten doen? Te veel onvoldoendes..aan het begin van het jaar heb ik niet overal even goed mn best voor gedaan maar toen ik dat wel ging doen bleven mn cijfers bij bepaalde vakken gewoon te laag. .. ik ben echt zeer benieuwd hoe ik dit jaar afsluit.morgen een beslissende repetitie voor scheikunde, dus ik ben benieuwd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jep, ik ga over. Hellup. Ik ga naar VWO 6 en zie er verschrikkelijk tegenop. Eindexamen!!!!!!!!!!! Ik doe het profiel NT met biologie 1,2, dus NG en NT. Heb economie 1 en maatschappijleer 2 laten vallen. dit jaar was een heel erg zwaar jaar, heb het ook verschillende keren niet meer zien zitten. Nou heb ik lekker vakantie en kan ik lekker bijkomen. Alleen komt er volgend jaar ook nog een operatie bij en mis ik 2 maand school. Hellup, hoe krijg ik het allemaal voor elkaar. Ja, dat klopt, ik ben een verschrikkelijke stress-kip en wil zoveel mogelijk hoge cijfers halen. We zien wel hoe het volgend jaar gaat. Ik wil geneeskunde studeren, dus moet gemiddeld een 8 staan. ben wel goed op weg, nou nog zo houden.
|
![]() |
||
Citaat:
kip |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb volgende week woensdag een herexamen, en daar moet ik een 5,1 voor halen, echt mega kut want het is echt mega moeilijk...
en als ik het haal dus over naar VWO 6... en zo niet, dan nog maar een keer VWO 5, maar dr blijven zo mega veel mensen zitten dat het misschien wel gezellig word... |
![]() |
|
![]() |
Het hangt allemaal van dat tentamen natuurkunde af morgen. Als ik daar voldoende voor haal ga ik over, en onvoldoende, dan niet.
Als ik overga doe ik volgend jaar V5, N&G met scheikunde 2, natuurkunde 2, Latijn en KCV. Blijf ik zitten dan wil ik dit jaat over doen (V4 - natuurstroom met Latijn) alleen zonder Duits 1, Frans 1, Geschiedenis en maatschappijleer. Maar van m'n ouders moet ik dan waarschijnlijk naar havo 4. ![]() Dus ik ben hard aan 't leren voor natuurkunde morgen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Sjeez. 6V :\ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik ga ook over naar 6 vwo..... |
![]() |
|
Ik zou blijven zitten maar ik heb echt heel hard gewerkt om daar verandering in te krijgen. Nu ben ik over met als laagste eindcijfer een 6,9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het komt er dus op neer dat ik nu alles af heb van het handelingsdeel, een 4 heb voor wiskunden een een 5.39 voor natuurkunde en dus omdat ik die ene 10e niet heb niet over kan ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() k denk wel dat k overga..naar HAVO-5 ![]() ![]() ![]() kuzz mir |
![]() |
|
Ik weet t niet... Ik ben altijd ontzettend zenuwachtig, en word er zo onderhand gek van. Vorig jaar tijdens mn examens was t n ramp, maar nu... Ik heb mn best gedaan, als ik nou niet in de 6e kom, tja, dan voel ik me klote, maar so be it.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaan jullie om met het verlies van een dierbare? Dminor | 11 | 27-12-2003 20:35 | |
Psychologie |
hoe gaan jullie hiermee om? AngelEyez | 12 | 31-05-2003 17:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoe denken jullie over inenten (vaccineren) Daantje_0705 | 34 | 09-05-2003 10:16 | |
Eindexamens 2003 |
Gaan jullie na je examen op i-net nakijken wat je ongeveer gescoord hebt? *Sneeuwmuts* | 35 | 18-04-2003 12:32 | |
Psychologie |
Hoe gaan jullie met je littekens om??? ** Lieve2002 ** | 118 | 10-12-2002 13:39 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |