Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben wel het huisje-boompje-beestje type jah...daar droom ik ook wel over, maar ik droom meer over dingen in de nabije toekomst. Leuke dingen die ik binnenkort ga doen, over een jongen dromen als ik verliefd ben, dat soort dingen.
Maar ik heb wel een paar dingen die ik absoluut nog wil doen in mijn leven: *een extra taal leren (misschien Pools, omdat ik half Pools ben maar t zelf niet spreek, of een Scandinavische taal, dat spreekt me ook erg aan) *veel sporten, ik baal echt dat ik nu geen sport beoefen, maar om nu te gaan beginnen...ik heb er de tijd en het geld niet voor *gitaar leren spelen (zelfde redenen als hierboven) *veel in Duitsland zijn: er een tijdje wonen of er vaak op vakantie gaan *Placebo in het echt zien!! Nog beter: Placebo op Lowlands zien (mocht dat dit jaar zo zijn, dan weten jullie me te vinden! ![]() *ik heb ook een bepaald ideaalbeeld over vriendschappen, dat wil ik ook nog realiseren in mijn leven Maar, miss forumbaas WishfulDreaming: wat zijn jouw dromen? Wat wil jij nog bereiken in je leven?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lucide Dromen Dave2006 | 23 | 01-07-2007 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Dromen (kort verhaal) WolterB | 10 | 26-06-2005 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Was Het Maar Een Droom Neliz | 3 | 20-05-2004 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |