Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmmm ik snap niet waarom de punkers/skinheads hier nou hele tijd irri lopen te doen terwijl ze weten dat wij gabber hardcore bedoelen....
Ik vind beide soorten wel relaxt ookal ga ik tog voor hardcore... Ik weet dat skinheads ook vette hekel hebben aan gabberskins, dat snap ik ook niet helemaal magoed maar dan gewoon ff een hardcore punk topic... Mijn klassiekers: (alleen titels geen zin om alle namen neer te zetten en ik weet ze ook neit allemaal ![]() I am the creator Flesh is the fever in the jear of 1999 Frequencies stereo murder THe horror We're gonna blow ya mind Braincracking pessa pessa tactiturn Bazeman vicious circle brother of conflict on the edge escape from hostile
||
Citaat:
En nee, dit is geen punk Hardcore, dit is Digital Hardcore ![]()
|
![]() |
Nou nou wij zijn allemaal zo wanhopig.. maar onze stoere jongen van 14 heeft er pas egt verstand van...
Kom dan ook met argumenten ofzo En belle je bent een verveelede trieste zure sloot, kanker spuithoer en 1 van de weinige meisje die ik een keer zou willen stompen ga nou een keer een ander topic trashen ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het zo naar mn ziiiiiiiin in dit topic. en als je langs wil komen, ik woon in r'dam, PM me maar ofzo *lebber* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hemel mijn stijl niet op, ik zeg alleen dat mensen soms objectief naar je /hun eigen stijl kunnen kijken, maar van mij moet het niet. Een land als Nederland is op dit gebied gewoon verdeeld in verschillende (sub)culturen terwijl in Congo Pygmeeen op het menu staan en walvissen worden uitgeroeid, beide omdat ze lekker zijn. Een beetje geouwehoer tussen subculturenversterkt de band binnen die subculturen en kost geen onschuldige levens dus lekker laten gaan die zooi. Een beetje humor, of niet altijd serieus zijn over dit soort zaken moet kunnen. Ik bedoel, dr zijn in dit topic meer mensen die 'punk-hardcore-gasten-moeten-altijd-zeiken' zeggen, dan die de 'house-hardcore' op de korrel nemen, en dat kan grappige opmerkingen opleveren, hoewel die opmerkingen, als je ze serieus bekijkt, natuurlijk net zo dom zijn. Eigenlijk nog dommer want het gaat over een van de weinige muziekstijlen waarin politiek en serieuze zaken nog ergens naar voren komen... En ik luister zeker niet alleen die muziek, zoals bijna iedereen wel verschillende soorten muziek luistert. Voor de zomerdagen: Check Sublime. |
![]() |
|
Verwijderd
|
kan iemand mij dan uitleggen wat er zo mooi is aan hardcore? ik kan namelijk van een heleboel muziekstijlen me voorstellen dat mensen het mooi kunnen vinden en ik ben best wel openminded qua muziek... maar what the fuck is er nou zo mooi aan hardcore??????
ik stond dit weekend op het strand in scheveningen waar zo'n klein hardcore feestje was en constant dat eentonige gedreun met al die gejatte samples en op een gegeven moment zo'n verdwaalde DJ die de microfoon oppakt en roept: 'ik neuk jullie fucking moeders motherfuckers!!!' tja... no offence voor de mensen die van de muziek houden... maar ik vraag het me gewoon af wat jullie zo trekt in die muziek |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |