Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
altijd maar weer hetzelfde ![]() en dan weer omkleden.. ach eht zou wel een vrouwen ding zijn heah ![]() CIAO
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou nou.. ik kleed me helemaal niet vaak om en t boeit me vaak niet hoe ik er uit zie.. soms wel ja, maar dat heb jij toch ook? en make-up doe ik bijna nooit op.. je heb nog niet veel te zeuren schat.. er zijn ergere mensen (ook in mijn huis ![]() |
![]() |
|
dat hij bijna nooit op tijd is. hij heeft totaal geen besef van tijd. ik juist wel, ik ben altijd op tijd of zelfs een paar minuten te vroeg.
hij ergert zich wel eens aan t feit dat mijn bui in een paar seconden van super vrolijk naar chagrijnig kan omslaan om een klein dingetje. ook erger ik me er aan wanneer hij zegt iets te doen en hij doet t dan niet. dit komt nl best vaak voor. ![]()
|
Verwijderd
|
dat hij vaak voetbal of andere sport wil kijken, ook op teletekst tijdens een gewoon programma. (niet dat dat van mij niet mag, maar ik vind sport gewoon saai dus)
dat hij heel impulsief is, het ene moment iets niet wil en het andere moment ineens wel ofzo. (kan ook heel leuk zijn maar soms wel irri) |
![]() |
|
Nou tis nu uit met me vriend.. maar waar ik me soms egt aan stoorde was gewoon zijn patserige gedrag en beetje soort van opscheppen over msn en dan was het bijv van : hoe was je dag? iik zo: jaa goe dit en dat gedaan.. nou ja en hij gelijk jaaa ik zus uik zo blalala ik dit ik dat..
dat was wel eens vervelend maja.. ![]()
|
Jullie ergeren jullie nogal veel zeg, als je dat nu al hebt op de leeftijd van 15 tot 19 jaar, dan kan je beter niet te lang samenblijven e want dan lukt dat binnen 10 jaar zeker niet meer.
Na verloop van tijd ga je dan in een relatie toch de iets mindere kantjes van je lief ontdekken en daar moet je maar leren mee leven. Ik heb nu toevallig niet echt dingen waaraan ik me erger bij mijn vriendin. En weten jullie hoe dat komt: omdat wij gewoon perfect bij elkaar passen!!! Inderdaad, zoiets hoor je niet elke dag e. En ja, iedereen maakt wel es ruzie, alhoewel het bij ons eerder allebei koppig zijn is en niet toegeven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hij is soms zo onbeschoft....mjah onbeschoft is ook weer zo'n groot woord, maar kijk : Mijn beste vriendin moest hém duidelijk maken dat ie zichzelf aan MIJN ouders moest voorstellen terwijl ik het uitmezelf deed, jaja
![]() ![]()
||
Citaat:
Schat niemand is perfect ..en iedereen heeft zijn mindere kanten dus ook jij en je vriendin . Ik kan me niet voorstellen dat zij PERFECT is ..of jij want PERFECTIE bestaat niet ik weet niet hoe lang jij met je vriendin samen bent ..misschien is het nog de begin fase ..en jah dan LIJKT alles perfect wat niet zo KAN zijn .. JE hebt diepte en hoogtepunten in een relatie ..en ieder persoon heeft zijn min en plus punten en daar moet je mee leren leven en als je dat doet als je de ander accepteert zoals hij/zij is dan kun je spreken van een goeie relatie en dan kun je lang en gelukkig samen zijn .
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In het begin lijkt alles perfect en je vriend(in) al helemaal, oooh, perfecter kan niet! Maar naarmate je elkaar steeds beter leert kennen, ontdek je wat negatieve dingetjes. Iedereen heeft negatieve kanten... zo ook je vriend(in). In een goede relatie erken je die negatieve punten, maar reageer je er niet actief op... Je accepteert elkaar imperfectie. |
![]() |
||
Citaat:
Ja en als je er niet actief op reageert en het accepteert, dan erger je je er niet aan, anders zou je het niet accepteren en erover praten. |
![]() |
|
euhm het enigste waar ik me aan erger zijn zn nagels.. verder nog nix na 5mnd
en hij bij mij dat mn buik nogal vaak knort als we net lekker bij elkaar zitten, en ik de ene blunder na de andere maakt > vind ie opzich keileuk, andere kant best irritant haha
|
![]() |
ik erger me wel is aan zijn, late nwe zeggen botheid.
hij kan je van de opmerkingen geven dat je je eigenlijk wel een beetje dom gaat voelen ![]() en hij blowt ( eigenlijk nu wel wat minder) veel en nu rookt ie ook, das nie zo erg maar ja dat blowe is minder voor de rest issei wel een kei lieve jonge |
![]() |
|
Uhm
Hij drinkt veel Hij praat niet echt uit zichzelf Hij denkt niet echt over dingen na Hij wil nooit beslissen wat we gaan doen ( ![]()
||
Citaat:
Zolang er een stijgende lijn in zit, hoor je mij niet klagen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
In de knoop met mezelf? Verwijderd | 22 | 02-09-2005 17:29 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |