Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 17:30
PardonMe
PardonMe is offline
Hij wil altijd sport zien op tv.. maakt bijna niet uit wat.. en ikzelf vind dat echt zo nutteloos om te kijken (ga dan zelf sporten )

Hij kan soms te veel drinken en ik heb er echt een hekel aan als mensen dronken zijn..
Oud 03-06-2003, 17:33
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend luistert echt vreselijke muziek. Hij houdt geen rekening met mij, soms kan ik me daar dood aan ergeren.
Hij luistert bijvoorbeeld serieus Bassie en Adriaan, daar heeft ie een hele cd van gemaakt!!!
En mijn muziek mag nooit geluisterd worden als hij er is, want dat is maar "takkeherrie".
Ach jah, verder is hij wel heel lief hoor
Oud 05-06-2003, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 03-06-2003 @ 18:33:
Mijn vriend luistert echt vreselijke muziek. Hij houdt geen rekening met mij, soms kan ik me daar dood aan ergeren.
Hij luistert bijvoorbeeld serieus Bassie en Adriaan, daar heeft ie een hele cd van gemaakt!!!
En mijn muziek mag nooit geluisterd worden als hij er is, want dat is maar "takkeherrie".
Ach jah, verder is hij wel heel lief hoor
Wat is er mis met Bassie en Adriaan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:20
dieselken
dieselken is offline
Citaat:
BlueStar schreef op 01-06-2003 @ 21:29:
Aan welke aspecten van je partner erger je je wel eens?
één negatief dingetje, hij laat nooit iets weten om hoe laat dat em komt! voor de rest heeft em een superkarakter
Oud 07-06-2003, 12:15
City2000
City2000 is offline
Citaat:
checko schreef op 03-06-2003 @ 08:57:
niks tot nu toe...alleen misschien dat ze zich altijd zorgen maakt over hoe ze eer uit ziet, terwijl ze er gewoon perfect uit ziet......maar vind ik oook wel weer lief....
je verwoord het psies..
altijd maar weer hetzelfde
en dan weer omkleden..
ach eht zou wel een vrouwen ding zijn heah

CIAO
Oud 07-06-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
City2000 schreef op 07-06-2003 @ 13:15:
je verwoord het psies..
altijd maar weer hetzelfde
en dan weer omkleden..
ach eht zou wel een vrouwen ding zijn heah

CIAO
offtopic:

nou nou..
ik kleed me helemaal niet vaak om en t boeit me vaak niet hoe ik er uit zie..
soms wel ja, maar dat heb jij toch ook?
en make-up doe ik bijna nooit op..
je heb nog niet veel te zeuren schat.. er zijn ergere mensen (ook in mijn huis )
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:53
sas_andrea
sas_andrea is offline
dat hij bijna nooit op tijd is. hij heeft totaal geen besef van tijd. ik juist wel, ik ben altijd op tijd of zelfs een paar minuten te vroeg.

hij ergert zich wel eens aan t feit dat mijn bui in een paar seconden van super vrolijk naar chagrijnig kan omslaan om een klein dingetje.

ook erger ik me er aan wanneer hij zegt iets te doen en hij doet t dan niet. dit komt nl best vaak voor. af en toe echt jammer.
Oud 08-06-2003, 14:43
Felicia
Felicia is offline
zijn ^%^*@% @#$$%&^ #$%#$ OUDERS$%&%*#% ^

en dat was het wel zo'n beetje........
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:02
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Lijkt me echt klote als je niet met je schoonouders overweg kunt zeg! Vooral als je echt een serieuze relatie aan het opbouwen bent..
Oud 08-06-2003, 20:35
Verwijderd
dat hij vaak voetbal of andere sport wil kijken, ook op teletekst tijdens een gewoon programma. (niet dat dat van mij niet mag, maar ik vind sport gewoon saai dus)

dat hij heel impulsief is, het ene moment iets niet wil en het andere moment ineens wel ofzo.
(kan ook heel leuk zijn maar soms wel irri)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:37
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
haar jaloezie.
Oud 08-06-2003, 20:52
o0osweetyo0o
o0osweetyo0o is offline
Nou tis nu uit met me vriend.. maar waar ik me soms egt aan stoorde was gewoon zijn patserige gedrag en beetje soort van opscheppen over msn en dan was het bijv van : hoe was je dag? iik zo: jaa goe dit en dat gedaan.. nou ja en hij gelijk jaaa ik zus uik zo blalala ik dit ik dat..
dat was wel eens vervelend maja..
Oud 10-06-2003, 09:29
checko
checko is offline
zij wil de baas zijn over de afstandbediening............
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:52
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
checko schreef op 10-06-2003 @ 10:29:
zij wil de baas zijn over de afstandbediening............
Hij wil de baas zijn over de afstandbediening..........
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 03-06-2003 @ 18:30:

Hij kan soms te veel drinken en ik heb er echt een hekel aan als mensen dronken zijn..
Idem. Daarom is het nu ook een week uit, bedenktijd enzo.

En dat we weinig afwisselende dingen doen..maar dat ligt ook aan mij
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:59
fiesta
fiesta is offline
hij schenkt me veel te weinig aandacht... ik begin me toch af te vragen of ik iets voor hem beteken ... tja!
Oud 12-06-2003, 10:40
ChinoMoreno666
ChinoMoreno666 is offline
hij blowt teveel

dat vind ik echt shit, ik ben mijn vorige vriend erdoor kwijtgeraakt en ik wil hem echt niet kwijt dus accepteer ik het steeds maar, maar ik vind het niet leuk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:36
The Pirate
The Pirate is offline
Jullie ergeren jullie nogal veel zeg, als je dat nu al hebt op de leeftijd van 15 tot 19 jaar, dan kan je beter niet te lang samenblijven e want dan lukt dat binnen 10 jaar zeker niet meer.
Na verloop van tijd ga je dan in een relatie toch de iets mindere kantjes van je lief ontdekken en daar moet je maar leren mee leven. Ik heb nu toevallig niet echt dingen waaraan ik me erger bij mijn vriendin. En weten jullie hoe dat komt: omdat wij gewoon perfect bij elkaar passen!!!
Inderdaad, zoiets hoor je niet elke dag e.
En ja, iedereen maakt wel es ruzie, alhoewel het bij ons eerder allebei koppig zijn is en niet toegeven Kan eens leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:46
Felicia
Felicia is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 08-06-2003 @ 16:02:
Lijkt me echt klote als je niet met je schoonouders overweg kunt zeg! Vooral als je echt een serieuze relatie aan het opbouwen bent..
Is ook zo ja...kep vaak echt gedachtes van ja oke nu kap ik er gewoon mee kep geen zin meer in die stomme ouders..maar ik wil hem echt niet kwijt...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:31
Surjirro
Surjirro is offline
Hij is soms zo onbeschoft....mjah onbeschoft is ook weer zo'n groot woord, maar kijk : Mijn beste vriendin moest hém duidelijk maken dat ie zichzelf aan MIJN ouders moest voorstellen terwijl ik het uitmezelf deed, jaja Maargoed daar zijn we nu ook al weer overheen. Oja ik erger me ook wel es aan dat achterlijke geboer, echt verschrikkelijk. Ik ga gewoon gezellig mee boeren, merkt ie vanzelf wel hoe erg het is
Oud 13-06-2003, 18:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
The Pirate schreef op 12-06-2003 @ 19:36:
Jullie ergeren jullie nogal veel zeg, als je dat nu al hebt op de leeftijd van 15 tot 19 jaar, dan kan je beter niet te lang samenblijven e want dan lukt dat binnen 10 jaar zeker niet meer.
Na verloop van tijd ga je dan in een relatie toch de iets mindere kantjes van je lief ontdekken en daar moet je maar leren mee leven. Ik heb nu toevallig niet echt dingen waaraan ik me erger bij mijn vriendin. En weten jullie hoe dat komt: omdat wij gewoon perfect bij elkaar passen!!!
Inderdaad, zoiets hoor je niet elke dag e.
En ja, iedereen maakt wel es ruzie, alhoewel het bij ons eerder allebei koppig zijn is en niet toegeven Kan eens leuk zijn
Ik vind het echt belachelijk wat je zegt ...ooh wat ergeren jullie toch veel aan mekaar ik zou maar niet te lang bij mekaar blijven.
Schat niemand is perfect ..en iedereen heeft zijn mindere kanten dus ook jij en je vriendin . Ik kan me niet voorstellen dat zij PERFECT is ..of jij want PERFECTIE bestaat niet ik weet niet hoe lang jij met je vriendin samen bent ..misschien is het nog de begin fase ..en jah dan LIJKT alles perfect wat niet zo KAN zijn ..
JE hebt diepte en hoogtepunten in een relatie ..en ieder persoon heeft zijn min en plus punten en daar moet je mee leren leven en als je dat doet als je de ander accepteert zoals hij/zij is dan kun je spreken van een goeie relatie en dan kun je lang en gelukkig samen zijn .
Oud 13-06-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 13-06-2003 @ 19:25:
Ik vind het echt belachelijk wat je zegt ...ooh wat ergeren jullie toch veel aan mekaar ik zou maar niet te lang bij mekaar blijven.
Schat niemand is perfect ..en iedereen heeft zijn mindere kanten dus ook jij en je vriendin . Ik kan me niet voorstellen dat zij PERFECT is ..of jij want PERFECTIE bestaat niet ik weet niet hoe lang jij met je vriendin samen bent ..misschien is het nog de begin fase ..en jah dan LIJKT alles perfect wat niet zo KAN zijn ..
JE hebt diepte en hoogtepunten in een relatie ..en ieder persoon heeft zijn min en plus punten en daar moet je mee leren leven en als je dat doet als je de ander accepteert zoals hij/zij is dan kun je spreken van een goeie relatie en dan kun je lang en gelukkig samen zijn .
Precies

In het begin lijkt alles perfect en je vriend(in) al helemaal, oooh, perfecter kan niet!
Maar naarmate je elkaar steeds beter leert kennen, ontdek je wat negatieve dingetjes. Iedereen heeft negatieve kanten... zo ook je vriend(in).

In een goede relatie erken je die negatieve punten, maar reageer je er niet actief op...
Je accepteert elkaar imperfectie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 19:15
Kali
Kali is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-06-2003 @ 19:55:
Precies

In het begin lijkt alles perfect en je vriend(in) al helemaal, oooh, perfecter kan niet!
Maar naarmate je elkaar steeds beter leert kennen, ontdek je wat negatieve dingetjes. Iedereen heeft negatieve kanten... zo ook je vriend(in).

In een goede relatie erken je die negatieve punten, maar reageer je er niet actief op...
Je accepteert elkaar imperfectie.

Ja en als je er niet actief op reageert en het accepteert, dan erger je je er niet aan, anders zou je het niet accepteren en erover praten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:06
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 11-06-2003 @ 14:52:
Hij wil de baas zijn over de afstandbediening..........
Terrecht
Oud 10-11-2003, 13:09
Verwijderd
dattie rookt
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
dat ze nog niet weet dat ik besta waarschijnlijk
Oud 10-11-2003, 14:28
miro
miro is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 10-11-2003 @ 13:06:
Terrecht
Na 5 maanden met zo'n reply n topic uppen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:16
Fleur
Fleur is offline
Ik erger me (nog) helemaal nergens aan

Z'n citroenengezicht als we in de stad lopen terwijl het superdruk is en zn eeuwige afwas in de keuken vind ik zelfs leuk aan m
Oud 10-11-2003, 17:31
DEChengst
DEChengst is offline
Ik vind haar ouders ondertussen super aardig
Oud 10-11-2003, 18:41
bassgirl
bassgirl is offline
euhm het enigste waar ik me aan erger zijn zn nagels.. verder nog nix na 5mnd

en hij bij mij dat mn buik nogal vaak knort als we net lekker bij elkaar zitten, en ik de ene blunder na de andere maakt > vind ie opzich keileuk, andere kant best irritant haha
Oud 10-11-2003, 19:03
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
Mushu schreef op 01-06-2003 @ 21:44:
aan dat ik hem niet heb misschien? *huilt*
Oud 10-11-2003, 21:07
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ik erger me wel is aan zijn, late nwe zeggen botheid.
hij kan je van de opmerkingen geven dat je je eigenlijk wel een beetje dom gaat voelen

en hij blowt ( eigenlijk nu wel wat minder) veel en nu rookt ie ook, das nie zo erg maar ja dat blowe is minder

voor de rest issei wel een kei lieve jonge
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 11:25
U-NiQ
U-NiQ is offline
Mijn vriendje is perfect voor mij..
En als er iets is wat ik minder leuk vind, zeg ik dat hem..
Stel je voor dat ik het hier in een topic zou zetten,
en hij zou het lezen..
Ik denk niet dat hij dat leuk vind.
Oud 11-11-2003, 12:04
Gothic
Gothic is offline
Uhm

Hij drinkt veel
Hij praat niet echt uit zichzelf
Hij denkt niet echt over dingen na
Hij wil nooit beslissen wat we gaan doen ( ik natuurlijk ook niet)
Oud 11-11-2003, 12:09
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-11-2003 @ 13:04:
Uhm

Hij drinkt veel
Hij praat niet echt uit zichzelf
Hij denkt niet echt over dingen na
Hij wil nooit beslissen wat we gaan doen ( ik natuurlijk ook niet)
Dan ben jij ofwel een hele goede ofwel een hele slechte partner voor hem.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 12:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 11-11-2003 @ 13:09:
Dan ben jij ofwel een hele goede ofwel een hele slechte partner voor hem.
Verliefdheid maakt blind... voorlopig nog wel. Verder is niet iedere jongen perfect op zijn 18e, sommigen praten thuis overal over, sommigen niet. Verder hebben sommigen veel ervaring met vriendinnetjes, sommigen weer niet...

Zolang er een stijgende lijn in zit, hoor je mij niet klagen , maar als het niet gaat veranderen in de toekomst, zal er weinig toekomst zijn, maar dat is een punt van later, niet van nu
Oud 11-11-2003, 16:34
Verwijderd
ik erger me wel aan als hij semi-beledigd doet over iets heel kleins, niet ertoe doende opmerking...
heel irritant, want ik weet/denk dat het niet echt is, en hij maar heel hard zeggen dat het wel waar is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten