Advertentie | |
|
![]() |
|
oh gaan we vertellen wat we aan gaan doen, uh ik denk opzich dat ik de meeste ook wel aan het gezicht herken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Was natuurlijk dik 0wnen geblazen met friso en roel. Verder heb ik paco nog gezien, theodoor, geertje... uhh en nog veel lui ![]() Enne die circle pit de trappen op en af was echt uberbruut! Ik probeerde nog te sjanzen met een meisje met bril en een schuine pony (nee was geen emo type ![]() ![]() Maar 't was geslaagd! Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 00:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heenweg:
Ik had met John (paco de taco) en Teun (Mr.Beefy) afgesproken op het station in Eindhoven. Daar wachten kwam ik wat mensen tegen die ik kende. De trein was er al dus we gingen in de trein op John en Teun wachten. Op een gegeven moment begon de trein te rijden en zag ik John en Teun net op het perron aankomen, die waren dus te laat. Toen gingen we de hele trein doorlopen om Rutger te zoeken, dat was gelukt. Wat een brute geilheid was dat zeg. Concert: Allister Was wel aardig, niet echt al te boeiend, beetje simpel allemaal MAAR een leuk achtergrond muziekje tijdens de zoektocht naar Angela. Teen Idols Vreselijke band. Ik snap best dat die gitarist zich er trui voelde met die gitaar maar dan moet hij er geen hoge tonen op spelen, dan klonk verrot op die gitaar. Less Than Jake Gaaf. Geweldig feest. Ik heb fijn meegeschreeuwd. De cirkelpit was echt geweldig. Rutger en ik waren de eerste die de zaal door gingen rennen. Haha. Terugweg: Op het station kwam ik wat mensen tegen die ik kende, dus was ik daarbij gaan zitten. Was heel erg gezellig. Op een gegeven moment kwam de melding dat er een bommelding was in het station van Best en dat we moesten wachten tot het station geëvacueerd was en alles weer veilig was. We hebben zeker een half uur stilgestaan. Maar dat maakte niet uit, het was gezellig. Forummensen die ik gezien heb: a new nose stoelkruk McMotion paco de taco Mr.Beefy Roxy 86dagreed Static-x |
![]() |
|
nu jullie het zeggen heb ik ook een paar lamme forum mensen gezien maar ja ik post ongeveer 8 keer in een jaar hier dus niemand zal mij herkennen en ik jullie niet en dit is vast de eerste keer dat jullie mijn naam hier zien staan...
maar het was super gezellig ![]() oja en er staan ook een paar fotoos online enzo check fotoos van less than jake en spul...
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 17:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Less Than Jake in 013 IEMOW-KOR | 71 | 18-05-2003 20:43 | |