Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() niet lang meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit]ligt het aan mij of is de season opener nou hetzelfde? ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 22:12. |
![]() |
|
bij mij was ie helemaal goed.. op een klein stukje in het begin na
![]() "I do spank men" << spangel material ![]() Eve is irritant ![]() Harmony meesterlijk as ever ![]() GUNN!!! omg ![]() ![]() die Knox/Nox/etc.. kende ik ook ergens van... *zucht* lang leve het nieuwe seizoen ![]() p.s. ep2 down ik straks edit: ik zit nu Just Rewards te kijken ![]() Lorne: "I see Depp and Bloom.. but then... I see them a lot" ![]() ![]() ![]() spike was super! ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 14:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Je-zus ik heb nu ep1 pas gekeken, ga ook nog mn nacht opofferen voor ep2. Maar ten eerste. Wát een slechte rip, die reclamedeeltjes tussendoor, dat zwarte, duurt te lang..!
En dan ten tweede bij ep1.. wat een slecht wirework (iemand had het al over touwtjes bij ep2..?) in ep 1 bij dat gevecht op school, eerste deel, als angel die agent tegen de muur aan knalt met een soort van flying kick.. je ziet de draden gewoon.. baaahhh!!! Newsflash, you're not cute when I'm angry! ![]() edit: ehm, ik heb ff iets niet door denk ik.. wat is er aan de hand, zijn dit rips die zegmaar eh, screeners zijn en nog langs een aantal edit studio's moeten ofzo?
Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 23:34. |
![]() |
||
Citaat:
ik ken die noxie en eve ook ergens van, apart van elkaar hoor, maar ik ken ze wel!! hmmm iemand suggesties? -- in ep 2, op 22minuten en 45 seconden ongeveer zie je die vent met zn ogen knipperen.. kunnen ze dat ook nog wegwerken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Knox speelde Holden Webster in Conversations with Dead People. ![]() Jonathan M. Woodward ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik las op een site dat Charisma Carpenter niet meer te zien is in die opening credits...komt ze helemaal niet meer terug?
![]() http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...12/epid-246036 Daar las ik het ![]() Ik vind het maar kut ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 17:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() oe, en ik had nog een hot plaatje gevonden ![]() *zie buffy topic* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fred was weer es ![]() Geen Spike centric eppy. Yay! ![]() twas veel beter gedaan dan bij Oz. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nekkid Spike!!!! nekkid Fred!!!!! dat geluid van die vingers die afgehakt werden ![]() ![]() Gunn <3 ![]() wat een GODDELIJKE ep ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
Angel Missy Muffett | 39 | 22-05-2004 00:28 | |
Films, TV & Radio |
Angel Spoiler Topic 2 (Seizoen 5 - Amerika) AJMouse | 0 | 13-05-2004 18:03 | |
Films, TV & Radio |