Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 18:03
Ninnoc
Ninnoc is offline
toen ik 13 was was er trouwens de gabberperiode, en ja ik wilde zo graag nike air max en een australian of levi 501, in de hoop er dan wat meer bij te horen. Maar helaas mama weigerde zoveel geld uit te geven aan 1 kledingstuk en een levi 501 paste ik niet want mijn kont was te klein
Oud 04-06-2003, 20:10
charly not
charly not is offline
toen ik 13 was hehehe, toen was ik net een jongetje.
Ik had best kort krullend haar en had altijd 'jongensachtige' kleren aan. geen make-up. en wilde alto worden . Ik had een goede vriendin en ik wilde doen zoals zij deed... dus ja hahaha.
maarr, toen ging ik verhuizen. En ben in dat jaar echt heel erg veranderd. Eind 3de/4de had ik veel ralph en tommy e.d. Eerder kak. Ik heb zit al kei lang op hockey, maar waar ik eerst woonde werd daar vrij nuchter over gedacht. in de zin van "boeie, et is maar een sport". Maar waar ik nu woon, was het meteen van: "hockey, kakker". Ik kwam toen in een team met allemaal van dat soort mensen. En ben daar toen 'ingegroeid' om het zo maar even te zeggen.
Momenteel ben ik eigenlijk van alles. Soms een blousje, maar net zo goed iets van de H&M. Ik draag gewoon waar ik me prettig in voel, en of dat nu een polo van rl is of een hempje van de H&M, kan me weinig schelen.
Oud 04-06-2003, 20:46
Cupcake
Cupcake is offline
Ik was vroeger een echte geek! Ik droeg een bril en mn haar zat niet en ik had ook nog een beugel. Mn kleding dat was ook zo erg maarja ik was toch maar een kind.

Ik was toen zo'n 8 tot 12 jaar. Na mn 13e begon ik er pas "normaal" uit te zien, of zoals ik er nu uitzie..
Oud 04-06-2003, 20:55
muckymouse
muckymouse is offline
dun, vrij lang, als enige van de klas nog geen borsten en geen figuur.
m'n haar hing altijd slonzig los, en ik droeg wat me lekker zat

op school vond ik alles kut, en t enige waar ik echt voor leefde was paardrijden en een eigen paar krijgen
Oud 04-06-2003, 21:17
Synonym
Synonym is offline
Eeehm..? Volgens mij was ik toen best wel braaf. Ik zat toen in de tweede. Ik deed eerst havo/vwo, en in die klas was ik echt héél braaf. Heel normale kleren ook wel geloof ik: spijkerbroek, doc's, t-shirtje. Ik was nooit echt zo heel dun eigenlijk.Toen ging ik na kerst naar mavo/havo, en tja, die klas was toch iets anders, en onrustiger dan die van havo/vwo, en voor mij wel beter, want ik kwam veel losser. Ik werd ook 'alternatiever'. Die broeken met uitlopende pijpen kwamen toen te komen dus die droeg ik wel, en bandshirtjes (denk aan alanis morrisette enzo). Toen ging ik me ook wel steeds meer afzetten van m'n ouders, en begon ik echt te puberen. Ik begon me ook steeds meer te interesseren in de maatschappij enzo, tot ergenis van klasgenoten . Ik wilde (en wil dat nog steeds eigenlijk ) constant discussiëren. Ennehm... ik zat op hockey en viool .
Oud 05-06-2003, 02:54
ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
dat is eind brugklas zo'n beetje...4/5 jaar terug...

zwartgeverfde opgeschoren haartjes en weggeschoren wenkbrauwen...voornamelijk zwart met rode kleding, maar ook knalroze...mansonshirtjes...veel spikes en al die onzin...die toen nog niet zo in was...
een beste vriendin die 4 jaar ouder was als ik, en voor de rest niemand eigelijk...
ik had niet echt hobbies behalve me school verneuken, blowen, muziek luisteren, dansen op de zolder en allemaal van die vage dingen...

voor die tijd was ik heel braaf, met oranje/rood/blond geverfd haar, allemaal van die skatekleding, nirvana en metallica luisterend, net mijn eerste biertje drinkend, maar wel braaf naar school....en natuurlijk boarden...LoL

daarvoor had ik een bril en werd ik altijd gepest enzo, en kan me van voor groep 7 eigelijk alleen nog negatieve dingen herinneren...deed door dat alles helemaal mijn best niet op school enzo, en voelde me altijd ongelukkig en alleen...

weet nu ff niets meer te vertellen, want het is al weer zo laat...
slaap lekker iedereen die nog niet slaapt!

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 03:06.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 06:17
Günther
Günther is offline
rond 12 jaar begon ik naar osdorp te luisteren en veranderede ik heel erg. iedereen was op dat moment gabber waarvan ik me afkeerde (en niet veel vrienden kreeg). toch werdt ik steeds meer beinvloed door aosdorp en begon met skaten en wijde kleren dragen... niemand deed dat en iedereen vond t maar stom... na een jaar waren al die gabbers "skater"geworden en luisterde naar osdorp e.d. ik vond dat veel minder chill want ik vond dat zij de style verneukte en ik wou niet bij hen horen. toen begon ik wat meer punk & rock te luisteren. ik ben daarna verhuist en na een tijdje kwam alles op zn pootjes terrecht... maar ik denk dat de leeftijd 12 wel een belangrijk keerpunt voor me was, want vanaf die tijd uit ik mn eigenmening en kan ik ergens tegenin gaan of ergens minder waarde (of juist meer) aan dingen en uitspraken.

Oud 05-06-2003, 18:17
Another Way
Another Way is offline
Ik was echt zon protoype Nerd, een te grote bril, beugel en haar dat voor geen meter zatb (nu trouwens ook niet) Ik werd ontzettend gepest en dacht dat het normaal was Verder had ik geen interessen in vrouwen, sex en drank, nee ik zat liefer te nintendoen ofzo

Hier schaam ik mij echt voor, gelukkig heb ik geen fotos van die tijd meer
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 21:00
Verwijderd
das bijna 3 jaar geleden voor me, en k gaf nog niet zoveel om kleding, ging gerust in een tuinbroek naar school of met ongekamd haar, dus t was een drama. had mezelf in die tijd ook voorgenomen nooit zo te worden als m'n 2 jaar oudere puberende zus, met zo'n grote bek enzo, maar t is me niet gelukt. k geloof dat mijn mond een stuk groter is zelfs. maar goed. een lopende ramp, denk ik eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:33
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
toen ik 13 was.. droeg ik altijd van die super wijde broeken(die die kindjes nu dragen).. met strake roze shirtjes.. ect.. en zo'n dikke balletjes ketting.. toen was dat niet in de mode.. dus ik werd altijd aangekeken.. I loved the attention.. gaga..

owja.. ik was druk, vervelend, irritant, maakte veel lawaai ect ect..

nu ben ik I guess.. richting ''NORMAAL'' gegaan.. *YEAH RIGHT!!!*
Oud 08-06-2003, 01:08
Verwijderd
Ik zag er niet uit. Cars tuinbroeken, wonder woman shirtjes, veel felle kleuren. Verfde m'n haar blauw en rood en paars en had altijd kinderachtige haarspeldjes met bloemetjes en smileys en poppetjes, want dat was 'cool'. Ik had zwarte lak-Airwalks uit Londen en die waren helemaal top.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:50
Anteverta
Anteverta is offline
toen ik 13 was zat ik in de brugklas... ik had net de tuinbroeken achter me gelaten en droeg altijd een te grote spijkerbroek, een saai beetje neutraal shirtje en een lelijk vest, of een spijkerjasje.
Mijn haar was gruwelijk, het kwam tot net over me schouders en zat altijd naar achter met van die enge gekleurde klemmetjes (uiteraard het liefst zoveel mogelijk).
Ik had in die tijd slotjes, en ik heb t wel eens voor elkaar gekregen om alle kleuren van de regenboog aan elastiekjes in me mond te krijgen...
Ook had ik een pet die ik achterstevoren op had..
Ik was heel sociaal en rende altijd met mijn vriendjes en vriendinnetjes door school heen. Iedereen was aardig en ik wilde dat iedereen mij aardig vond. Ik was uiteraard altijd verliefd en stelde me daarom enorm aan ( de jongen waar ik verliefd op was zat in de 5de en had een vriendin... en nog steeds dacht ik een kans te hebben )
Ik luisterde altijd braaf naar me ouders, vond mezelf bijzonder minderwaardig en liet altijd iedereen over me heen lopen

Heb zo denk wel t 13 jarige drama dat ik was beschreven
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:37
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
das 3 jaar gelede ff kijke ......kei rustig en begon wedstrijden line dance te doen......of was ik toen 14?? nouja...
Oud 12-06-2003, 20:20
Maddan
Maddan is offline
een jaar of 13.. hmm laat me denken

ik puberde al een paar jaar, puisten werden minder, ik was een "gabber" haha nou ja ik wilde erbij horen, had zown gave bananenschil op mn hoofd (zij en achterkant kaal, bovenop zo lang dat ik een staart kon maken, maar meestal gewoon met veel gel naar achter) en ik ging vaak quake 2 spelen bij de gamer paradise met exo

ow ja, ik droeg altijd aussies natuurlijk!
Oud 12-06-2003, 20:23
Maddan
Maddan is offline
ow ja! en ik had een gevae buitenboordmotorbeugel, of die was en net uit en ik had leuke slotjes!
Oud 12-06-2003, 20:34
punxnotdead
punxnotdead is offline
toen ik net 13 was eehm Dat was een onzekere periode. Weinig vrienden. En al helemaal geen op school.
Niet iets waar ik met plezier aan terugdenk. Maar ik heb er geen trauma ofzo aan overghouden.
Oud 12-06-2003, 22:00
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
dat waren nog eens zwarte bladzijden uit mn levens geschiedenis
ik was toen naief nerdig slecht gekleed en te slim(vergeleken bij de rest van mn klas)
gelukkig was ik iig wel mezelf (was te naief om me anders voor te doen dan ik was )
Oud 12-06-2003, 23:25
JLC
JLC is offline
Ik was een verlegen, onwetend, rustig meisje volgens mij naar anderen toe. Als ik me op mijn gemak voelde was dit wel veel minder. Thuis had ik ook wel eens van die puberale buien!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten