Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Die zijn echt geweldig
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt zeggen wat je wil van die gasten, maar ze kunnen wel grappige teksten verzinnen. Alleen jammer dat ze zoals het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking ook in de 'ik irriteer me aan...'-valkuil lopen. Ontopic: http://www.oneoddshoe.com/images/sma...rtezdelrip.jpg Deze draag ik nu, maar dan geloof ik een model van een paar jaar terug ofzo. Wel heel simpele dingen in ieder geval, zitten heerlijk zonder sokken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Deze vind ik ook heel leuk: ![]()
||
Citaat:
Misschien dat je er iets aan hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik loop nu een beetje op te simpele slippers die ik denk ik een beetje ga versieren ofzo.. verder heb ik makkelijke beige instappers (eigenlijk van mamz, maarja) spijkerblauwe allstars.. en vast nog wel ergens wat schoenen in een kast die ik nu best weer aan kan doen..
||
![]() |
Citaat:
Maar laat heel nederland er maar in lopen jullie schoentjes herrinneren mij telkens aan mooie italiaantjes ![]()
|
![]() |
|
|