![]() |
|
Het hangt ook van je figuur af, als ik kleine borsten zou hebben zou het denk ik raar staan omdat ik best stevig ben gebouwd.
K zou best kleinere borsten willen hebben, ik heb nu cup 80C. Mijn borsten "springen" zo erg. Ik krijg er echt altijd opmerkingen over, en dat is soms heel vervelend. De laatste tijd koop ik meer truitjes met een hoge decolleté omdat ik anders gelijk inkijk heb en dat vind ik wel heel jammer. Want truitjes die lager uitgesneden zijn vind ik heel erg mooi, maar bij mij floept alles er dan gelijk uit ![]()
|
als je erg mager bent en klein en ze zijn dan zo enorm
![]() dan kijken ze niet meer naar je gezicht als je praat maar daarnaar! Je lichaam is niet in verhouding met je borsten en dat ziet er gewoon beetje raar uit ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() idd als je van die kleine meiskes hebt die enorme borsten hebben is echt niet mooi.. maar omgedraait is weer minder erg.. of niet ? |
![]() |
|
volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit.. of je nou klein bent met grote borsten, of groot met kleinere het moet wel echt extreem zijn wil je 'uit evenwicht zijn'
en als een meisje geen grote borsten heeft, pfff dan vindt een man wel andere plekjes om mee te spelen, toch?
||
Citaat:
Maar ja, wanneer zie je een vagina als je niet opgewonden bent ![]() |
![]() |
|
|