Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk dat alle Belgische clubs ten onder doen van 'de drie' van NL. Je zult er alleen een grotere middenmoot van krijgen... (En die is al zo groot in NL) ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
De Ridder zag ik ook nog staan. Ik heb nog wel een oude bron. Dat was de sportweek. Daar stonden de twee toptalenten van de Shell jeugdcompetitie in. De ene gaat van Willem 2 naar Feyenoord en de andere was dus de Ridder. Hij zag dat Hersi waarschijnlijk bij NEC bleef door de concurrentie op ZIJN positie. Hij gaat eerst naar Ajax 2 en hoopt dan dat spelers naar t buitenland gaan en dat er dan een plaatsje vrij komt. Hij gaat er al half vanuit dat er Belangstelling komt voor vd Vaart en Pienaar. Johan Cruiyff nog gehoord? vd Vaart op 9 en Pienaar op 10 lijkt hem een onsterfelijk duo. Ach ja... hij moet ook wat roepen. Als de spelers het zelf maar niet gaan roepen dat ze een onsterfelijk duo kunnen vormen met een bepaalde speler. Dat zei Mido nog int begin van het seizoen over hem en Ibrahimovic.
Maar ehm... ik wil niet kijken naar hoe goed spitsen zijn maar of ze int systeem passen. Net zoals Juve scouten... |
![]() |
|
![]() |
Waar kwam kezman ook alweer vandaan? Servie-Montenegro!!! Ik zag zo nog eens op Europsport alle herhalingen van de wedstrijden voorbij komen en zag Berbatov bij Bulgarije die op het moment bij Leverkussen zit, ik denk trouwens dat ie beter bij Ajax past in een 4 3 3 als ik zijn spel zie. Verder zag ik ene Frei bij Zwitserland. En bij Finland zag ik Forell die net zo als Berbatov al half is doorgebroken. De griek van Samaras leek me ook een leuke speler. Waarom halen we niet net zo als PSV een topper van een europees sub top land als Rusland, Zweden, Oekraine, Zwitserland, Tsjechie, Griekeland en dat soort landen?
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat zijn wel de landen waar je goeie spelers vandaan kunt halen, zie Kezman. Ook Denemarken heeft altijd goeie spelers(Sand, Rommedahl, Gronkjaer, Tomasson enz) Dat zijn wel landen waar je lekker kunt shoppen
|
|