Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 11:37
Kez
Kez is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-06-2003 @ 22:32:

Ik moet er niet aan denken zeg! De uitstraling van het Nederlandse voetbal wordt daar alleen maar slechter door...

*heeft iets tegen voetballende Belgen*
Wat denk je wat meer aanzien in Europa heeft...een competitie met RBC Roosendaal(met alle respect ) of met clubs als Anderlecht, Club Brugge, RC Genk...
Je competitie wordt sterker, leukere wedstrijden, het niveau van de competitie ligt hoger en het is dus aantrekkelijker voor buitenlandse spelers om hier te komen voetballen...
En de Belgen hebben toch best leuke spelers die in Nederland voetballen en gevoetbald hebben. Die zijn best een versterking voor de competitie
Oud 08-06-2003, 17:08
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Kez schreef op 08-06-2003 @ 12:37:
En de Belgen hebben toch best leuke spelers die in Nederland voetballen en gevoetbald hebben. Die zijn best een versterking voor de competitie
Ok, die paar Belgen zijn/waren leuk... (Nillis, de Bilde, Peeters, Buffel, Soetaers, de Vlieger)
Maar ik denk dat alle Belgische clubs ten onder doen van 'de drie' van NL. Je zult er alleen een grotere middenmoot van krijgen... (En die is al zo groot in NL)
Oud 08-06-2003, 17:17
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-06-2003 @ 18:08:
Ok, die paar Belgen zijn/waren leuk... (Nillis, de Bilde, Peeters, Buffel, Soetaers, de Vlieger)
Maar ik denk dat alle Belgische clubs ten onder doen van 'de drie' van NL. Je zult er alleen een grotere middenmoot van krijgen... (En die is al zo groot in NL)
Nu ga je ruzie krijgen met de Belgen hier
Oud 08-06-2003, 17:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-06-2003 @ 18:17:
Nu ga je ruzie krijgen met de Belgen hier

Ik kon t niet laten...
Oud 09-06-2003, 11:42
karamba
karamba is offline
De Ridder zag ik ook nog staan. Ik heb nog wel een oude bron. Dat was de sportweek. Daar stonden de twee toptalenten van de Shell jeugdcompetitie in. De ene gaat van Willem 2 naar Feyenoord en de andere was dus de Ridder. Hij zag dat Hersi waarschijnlijk bij NEC bleef door de concurrentie op ZIJN positie. Hij gaat eerst naar Ajax 2 en hoopt dan dat spelers naar t buitenland gaan en dat er dan een plaatsje vrij komt. Hij gaat er al half vanuit dat er Belangstelling komt voor vd Vaart en Pienaar. Johan Cruiyff nog gehoord? vd Vaart op 9 en Pienaar op 10 lijkt hem een onsterfelijk duo. Ach ja... hij moet ook wat roepen. Als de spelers het zelf maar niet gaan roepen dat ze een onsterfelijk duo kunnen vormen met een bepaalde speler. Dat zei Mido nog int begin van het seizoen over hem en Ibrahimovic.

Maar ehm... ik wil niet kijken naar hoe goed spitsen zijn maar of ze int systeem passen. Net zoals Juve scouten...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
masterlijk schreef op 07-06-2003 @ 19:36:
Engelaar en anders moet Quansah doorstromen naar het 1e!!!!!!!!
Engelaar is een Feyenoorder en Quansah is een twijfelgeval.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 08:44
karamba
karamba is offline
Waar kwam kezman ook alweer vandaan? Servie-Montenegro!!! Ik zag zo nog eens op Europsport alle herhalingen van de wedstrijden voorbij komen en zag Berbatov bij Bulgarije die op het moment bij Leverkussen zit, ik denk trouwens dat ie beter bij Ajax past in een 4 3 3 als ik zijn spel zie. Verder zag ik ene Frei bij Zwitserland. En bij Finland zag ik Forell die net zo als Berbatov al half is doorgebroken. De griek van Samaras leek me ook een leuke speler. Waarom halen we niet net zo als PSV een topper van een europees sub top land als Rusland, Zweden, Oekraine, Zwitserland, Tsjechie, Griekeland en dat soort landen?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:08
Kez
Kez is offline
Citaat:
addy schreef op 10-06-2003 @ 09:44:
Waar kwam kezman ook alweer vandaan? Servie-Montenegro!!! Ik zag zo nog eens op Europsport alle herhalingen van de wedstrijden voorbij komen en zag Berbatov bij Bulgarije die op het moment bij Leverkussen zit, ik denk trouwens dat ie beter bij Ajax past in een 4 3 3 als ik zijn spel zie. Verder zag ik ene Frei bij Zwitserland. En bij Finland zag ik Forell die net zo als Berbatov al half is doorgebroken. De griek van Samaras leek me ook een leuke speler. Waarom halen we niet net zo als PSV een topper van een europees sub top land als Rusland, Zweden, Oekraine, Zwitserland, Tsjechie, Griekeland en dat soort landen?
Berbatov is nog jong, denk dat Leverkusen hem graag wil houden. Frei ken ik niet, maar Forssell heeft een goed seizoen gespeeld bij Borussia MonchenGladbach, waar hij op huurbasis speelde, en gaat terug naar Chelsea met de toezegging dat ie meer gaat spelen.
Maar dat zijn wel de landen waar je goeie spelers vandaan kunt halen, zie Kezman. Ook Denemarken heeft altijd goeie spelers(Sand, Rommedahl, Gronkjaer, Tomasson enz) Dat zijn wel landen waar je lekker kunt shoppen
Oud 10-06-2003, 10:27
karamba
karamba is offline
Dat bedoel ik. Ik noem een paar spelers die eigenlijk al zijn gescout, maar er loopt vast nog wel meer rond in dat soort landen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten