Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 19:28
Verwijderd
om de 30 seconden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 20:43
DIsASteR-GUy
DIsASteR-GUy is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 08-06-2003 @ 18:47:
hmz... ben ik hier de enige die daar wel is aan denkt als ik neit bij haar ben ?!
nee hoor ik dus ook
kijk maar bij Badly Drawn Girl...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Xanatos schreef op 08-06-2003 @ 18:47:
hmz... ben ik hier de enige die daar wel is aan denkt als ik neit bij haar ben ?!
Nee tuurlijk niet. Ik ben er zelfs van overtuigd dat het niet goed zou zitten als je het alleen hebt als je bij diegene zit.

Ik kan het bijv ook hebben als ik alleen door de stad loop. Voor ik weet denk ik aan allerlei momenten met haar terug en mis ik haar. Dat terwijl ik gisteren nog bij haar was

Mag hier ook niet te lang naar foto's van haar kijken of naar bepaalde muzieknummers luisteren, want dan verwaarloos ik zo'n beetje alles wat ik nog hoor te doen voor de rest :X
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 09-06-2003 @ 19:08:
Nee tuurlijk niet. Ik ben er zelfs van overtuigd dat het niet goed zou zitten als je het alleen hebt als je bij diegene zit.

Ik kan het bijv ook hebben als ik alleen door de stad loop. Voor ik weet denk ik aan allerlei momenten met haar terug en mis ik haar. Dat terwijl ik gisteren nog bij haar was

Mag hier ook niet te lang naar foto's van haar kijken of naar bepaalde muzieknummers luisteren, want dan verwaarloos ik zo'n beetje alles wat ik nog hoor te doen voor de rest :X
Dit is heel normaal jongen, ik heb dit al bijna een half jaar, en heel veel ups, dam wat mis ik haar!! En ik zie haar donderdag pas, grrrr
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 00:50
Verwijderd
Als ik steeds aan de laatste keer denk dat ik haar zag en mijn best moet doen niet gelijk te gaan janken.

Als ik me steeds voorstel dat ik een toekomst met haar zou hebben en het eigenlijk onmogelijk is dat het nu echt voorbij is.

Ik kan het me nog steeds niet voorstellen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 01:27
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
heb ik iets gemist bij dat van ********?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 01:38
Big Boi
Big Boi is offline
Hmm ja! Ik vind het ook leuk om te lezen wat al deze verliefde mensjes hebben meegemaakt.... Ik vind het jammer dat ik mijn vriendin alleen het weekend zie (lange afstandsrelatie) maar als ik haar dan zie is het wel echt te gek... als ik dan weer met de trein naar huis ga en dan weer een kei lief smsje krijg waarin ze zegt dat ik zooo'n goede lover ben en dat ze me weer mist en dat ze van me houdt en en en en..... *zucht*
Oud 18-06-2003, 14:42
punkyfun
punkyfun is offline
nu het bijna uit is...besef ik steeds meer hoeveel ik van hem hou...hij zit nu na te denken of tie het uit wil maken of niet...ik w8 al 2 dagen en ik word er gek van....
Oud 19-06-2003, 22:31
Gwinnie
Gwinnie is offline
als hij mij iets 'opbiecht' wat ik totaal niet belangrijk vind, en hij bang is dat ik t uitmaak voor zoiets onnozels.

dan denk ik: shit, hij is gek op me. shit. wat ben ik gek op hem!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:39
QT
QT is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-06-2003 @ 19:06:
Wanneer zucht jij diep en denk je; ".. Wat hou ik toch veel van hem/haar"?
iedere keer als ik aan haar denk sinds ze t uitgemaakt heeft... k zou t haar zo graag nog eens laten merken...

maar dat mag niet...
Oud 20-06-2003, 14:04
Phileine
Phileine is offline
Als hij voor mij naar Hengelo fietst om mij mijn fietssleutel te brengen in Enschede.
Oud 20-06-2003, 14:28
KiMZz
KiMZz is offline
Altijd... Vooral na t lezen van dit topic... Zoveel lieve dingen!! Ik krijg echt tranen in mijn ogen hiervan... Ik hou echt superveel van mijn vriend...
*Zucht, was t maar vanavond... Heb zo'n zin om superlief voor m te zijn... Knuffelen... Lieve kusjes geven...*
Oud 20-06-2003, 22:35
Ruthjuh
Ruthjuh is offline
Als je een romantische film kijkt op tv in je eentje...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 22:36
Verwijderd
wanneer hij niet meer 'vanmij' is
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 23:12
yliek
yliek is offline
als hij op een afstandje me in de ogen kijkt, en dan een uitdagende glimlach biedt...zucht...
Oud 21-06-2003, 16:03
Loezzel
Loezzel is offline
Als ie me ineens begint te knuffelen en ineens zegt dat ie me lief vindt
Als we allebei uitgeput tegen elkaar aan liggen na het vrijen
Als ie weer eens van zijn originele verrassingen voor me klaar heeft
Als we samen film liggen te kijken (dat zijn de laatste tijd momenten die bijna nooit meer voorkomen) en ik lekker dicht tegen hem aan kan liggen
Als ik naar huis fiets en me bedenk hoe gelukkig ik met hem ben, als ik aan zijn lieve ogen en glimlach terugdenk...

Zucht
Oud 21-06-2003, 17:03
Verwijderd
Er zijn gedachten die door me spoken en me altijd bijzijn, maar op sommige momenten dan realiseer ik me dat meer. Dan herriner ik haar fiets waar 6 fietsbellen opzitten, en dan krijg ik glinstertraan-ogen. Ze is prachtig...

Of als ik merk hoe ze een warme deken over me heen legt, door voor mij te zorgen als alleen zij dat kan... Ik moest uitkijken in het verkeer. Terwijl ik al 15 jaar fiets.

Met muziek heb ik het veel, ook.

Veel heb ik het.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 21:14
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Wanneer zucht jij diep en denk je; ".. Wat hou ik toch veel van hem/haar"?
Wanneer ik dit ZOU denken?

Hopelijk nooit, de zucht drukt een soort opgeven uit, berusting met wat je hebt... eigenlijk een overgave.

Doe ik het wel maar ben ik nog bij kennis dan trek ik me een paar jaar terug in een klooster met van die innerlijkerustzoekende monniken.
Oud 21-06-2003, 22:36
Verwijderd
nou ik heb het dus net vanmiddag uitgemaakt, maar ik zuchtte wel eens wanneer ik haar thuisbracht en ik weer in m'n auto stapte en nog even keek naar hoe ze in de deuropening stond... en natuurlijk wanneer ze iets liefs voor me deed wanneer ik dat niet verwachtte

maar ja, die tijd is nu voorbij
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 23:02
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 21-06-2003 @ 23:36:

maar ja, die tijd is nu voorbij
*slaat arm om je heen en geeft dikke kus op je wang.*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 01:44
Verwijderd
Citaat:
Ulfheidin schreef op 21-06-2003 @ 18:03:
Er zijn gedachten die door me spoken en me altijd bijzijn, maar op sommige momenten dan realiseer ik me dat meer. Dan herriner ik haar fiets waar 6 fietsbellen opzitten, en dan krijg ik glinstertraan-ogen. Ze is prachtig...

Of als ik merk hoe ze een warme deken over me heen legt, door voor mij te zorgen als alleen zij dat kan... Ik moest uitkijken in het verkeer. Terwijl ik al 15 jaar fiets.

Met muziek heb ik het veel, ook.

Veel heb ik het.
Jij en Mreen. Pf, jullie zijn zo mooi, samen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:02
Rubke18
Rubke18 is offline
Toen we gister samen door het bos liepen terwijl de zon onder ging en ze haar haren heel mooi achter haar oren deed, toen dacht ik echt wat ben ik nou echt super blij met haar
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 13:01
Slettelina *
Slettelina * is offline
Als hij op een bepaalde manier naar me kijkt.. en als hij een kusje op me voorhoofd of ergens geeft *zwijmel* en op de momenten dat ie gewoon iets heeel liefs tegen me zegt enzo of als hij een beetje bezorgd gaat zijn om mij *zwijmel*
Oud 22-06-2003, 21:59
lacyra
lacyra is offline
Als..hij lacht..
Als..hij niet wil dat ie gaat lachen
Als..hij me eerst aan kijkt, m'n haar uit mijn gezicht haalt en dan me zoent
Als..hij me tijd geeft voor sommige dingen
Als..hij me begrijpt zonder woorden

En nog veeeel meer, maar dat wordt te lang..(K)
Oud 22-06-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-06-2003 @ 00:02:
*slaat arm om je heen en geeft dikke kus op je wang.*
aaaah vet bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten