Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik steeds aan de laatste keer denk dat ik haar zag en mijn best moet doen niet gelijk te gaan janken.
Als ik me steeds voorstel dat ik een toekomst met haar zou hebben en het eigenlijk onmogelijk is dat het nu echt voorbij is. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen ![]() |
![]() |
|
Hmm ja! Ik vind het ook leuk om te lezen wat al deze verliefde mensjes hebben meegemaakt.... Ik vind het jammer dat ik mijn vriendin alleen het weekend zie (lange afstandsrelatie) maar als ik haar dan zie is het wel echt te gek... als ik dan weer met de trein naar huis ga en dan weer een kei lief smsje krijg waarin ze zegt dat ik zooo'n goede lover ben en dat ze me weer mist en dat ze van me houdt en en en en..... *zucht*
|
nu het bijna uit is...besef ik steeds meer hoeveel ik van hem hou...hij zit nu na te denken of tie het uit wil maken of niet...ik w8 al 2 dagen en ik word er gek van....
||
Citaat:
![]() maar dat mag niet...
|
Altijd... Vooral na t lezen van dit topic... Zoveel lieve dingen!! Ik krijg echt tranen in mijn ogen hiervan... Ik hou echt superveel van mijn vriend...
*Zucht, was t maar vanavond... Heb zo'n zin om superlief voor m te zijn... Knuffelen... Lieve kusjes geven...*
|
Als ie me ineens begint te knuffelen en ineens zegt dat ie me lief vindt
Als we allebei uitgeput tegen elkaar aan liggen na het vrijen Als ie weer eens van zijn originele verrassingen voor me klaar heeft Als we samen film liggen te kijken (dat zijn de laatste tijd momenten die bijna nooit meer voorkomen) en ik lekker dicht tegen hem aan kan liggen Als ik naar huis fiets en me bedenk hoe gelukkig ik met hem ben, als ik aan zijn lieve ogen en glimlach terugdenk... Zucht ![]()
|
Verwijderd
|
Er zijn gedachten die door me spoken en me altijd bijzijn, maar op sommige momenten dan realiseer ik me dat meer. Dan herriner ik haar fiets waar 6 fietsbellen opzitten, en dan krijg ik glinstertraan-ogen. Ze is prachtig...
Of als ik merk hoe ze een warme deken over me heen legt, door voor mij te zorgen als alleen zij dat kan... Ik moest uitkijken in het verkeer. Terwijl ik al 15 jaar fiets. ![]() Met muziek heb ik het veel, ook. Veel heb ik het. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hopelijk nooit, de zucht drukt een soort opgeven uit, berusting met wat je hebt... eigenlijk een overgave. Doe ik het wel maar ben ik nog bij kennis dan trek ik me een paar jaar terug in een klooster met van die innerlijkerustzoekende monniken. ![]()
|
Verwijderd
|
nou ik heb het dus net vanmiddag uitgemaakt, maar ik zuchtte wel eens wanneer ik haar thuisbracht en ik weer in m'n auto stapte en nog even keek naar hoe ze in de deuropening stond... en natuurlijk wanneer ze iets liefs voor me deed wanneer ik dat niet verwachtte
maar ja, die tijd is nu voorbij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als..hij lacht..
Als..hij niet wil dat ie gaat lachen ![]() Als..hij me eerst aan kijkt, m'n haar uit mijn gezicht haalt en dan me zoent Als..hij me tijd geeft voor sommige dingen Als..hij me begrijpt zonder woorden En nog veeeel meer, maar dat wordt te lang..(K)
|
|