Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet of ik er ooit om gehuild heb, maar ik vind het echt een super mooi nr.
Vertical Horizon - On the Sea Eigenlijk is t gewoon popmuziek en ik ben meer iemand van de Rock, maar VH vind ik wel leuk. Heeft ook een reden... maar goed Dit nummer mogen ze op mijn begrafenis/crematie draaien. *denk je daar over na dan? Kennelijk wel dus ![]()
|
[QUOTE]Silhouette schreef op 05-06-2003 @ 20:53:
Pain of Salvation - Second Love. Goo Goo Dolls - Iris. Door herinneringen. Er zijn nog wel meer nummers maar daar kan ik ff niet opkomen. Als ik in een kutbui ben jank ik overal om. ![]() heej, POS Pain of Salvation - A Trace of Blood ook zo'n janknummer, die tekst is hartverscheurend ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() oh ja, en ik heb vandaag als een baby zitten janken op the ataris- in this diary (wat logisch was, want mn vriend vertelde me toen dat hij gaat verhuizen) durf nu niet meer dat liedje aan te zetten, weet zeker dat ik weer ga huilen
|
HIM:
-Gone with the sin -Close to the flame -Heaven tonight -Beautiful -Love you like I do -When love and death embrace Kelly Family -I will be your bride -Sick man -Too many ways -Brother brother -Mama -Calling heaven -By myself but not alone Guns 'n' Roses: -Patience -November rain Helloween: -A tale that wasn't right ![]() -Ozzy: Dreamer -Twarres She couldn't laugh Queen: -These are the days -Shakira -Underneath your clothes -The one Bon jovi -Always En zo kan ik nog wel even doorgaan; ik ben vreselijk sentimenteel.
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 21:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuffel* |
![]() |
|
![]() |
K's Choice - 20,000 seconds
Phil Collins - Please come out tonight Phil Collins - If Leaving Me Is Easy Oasis - Live forever Moby - My weakness Live - They stood up for love (the acoustic sessions) Lifehouse - Somewhere in between Ik huil niet echt, maar ik word er wel een beetje emotioneel van. Zitten ook herinneringen aan verbonden, vandaar. |
![]() |
|
uhm.....
Get up kids - overdue Get up kids - Valentine KoRn - Kill you KoRn - daddy (mann...elke keer alsk da nummer hoor springen de tranen weer in mn oguh! ![]() Deadsy - Mansion world (maar dat heeft zo zn redenen.......) Notwist - ??? (ben de titel ff kwijt) en vast nog wel een paar....kan me op sommige nummers gewoon helemaal laten gaan....tis vaak zelfs zo dat ik alleen op muziek mijn emoties kwijt kan......in dta opsigt is muziek heeeel belangrijk voor mij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is niet zozeer gelijk huilen voor mij op nummers...het is een gevoel...die me laat nadenken over de dingen waar ik mee zit en op die manier helpt het ook wel een beetje...hoe klote ik me ook voel..Bijvoorbeeld I van Taproot...en letting the cables sleep van bush...
Het aparte eraan is dat er wel een soort van emotie aan dit soort nummers verbonden is, maar mijn voorkeur naar dit soort nummers wel uitgaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
de mooiste liedjes deadlytown | 7 | 22-04-2013 18:53 | |
Lifestyle |
Make-up voor mannen populair Verwijderd | 243 | 28-08-2004 22:19 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigĺl | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Muziek |
Wat een Mega Plaat: DJ Tiësto - Traffic! T-i-n-e-z | 37 | 07-10-2003 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Muziek |
Om te janken. Black Sugar | 63 | 02-11-2002 17:26 |