![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
gr. Lieve ![]()
|
Ow, en lief kindje, als je er zin in hebt moet je het gewoon proberen. Misschien eerst eens voor jezelf, als je tijdens het uitgaan meteen zo'n grote stap vindt. Of anders gewoon als je in de mood bent je string uittrekken als je al ergens bent, dat kan natuurlijk altijd... Succes.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens mn bevindingen zal ik dan hier uitgebreid beschrijven |
![]() |
|
Een keer gedaan. Ik had net sex met mn toenmalige vriendin gehad en bedacht me opeens dat ik nog naar de winkel moest om iets te kopen, en de winkel zou binnen enkele minuten dicht gaan. Uiteraard kon ik mn boxer nergens vinden, dus dan maar zonder. Das niet chill, zeker niet als je moet rennen...
![]()
|
![]() |
nou meestal heb ik wel iets aan maar soms ook niet en als ik dan een rokje aan heb moet ik wel erg op letten dat ik mijn benen bij elkaar
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Als ik slaap draag ik hoe dan ook vrijwel nooit ondergoed, alleen als ik bij vrienden logeer en geen pyjama mee heb, want anders lig je daar zo naakt, en dat is niet praktisch met opstaan enzo
![]() Citaat:
![]() Verder heb ik toevallig net gisteren geskeelerd zonder ondergoed aan, in alleen een jurkje (en sokken en skeelers dus). Lievelotje had me een beetje aangemoedigd het vaker te doen ![]() ![]() ![]() En voor de rest vergeet ik in de haast wel eens om ondergoed aan te trekken, maar veel komt dat niet voor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog eens even iets anders, ik kan me voorstellen dat niemand van jullie zit te wachten op een moment dat er iemand die dat zeker niet zou mogen onder je rokje in je blote kruis zit te gluren (ik in elk geval niet). Rijst de vraag, vinden we het spannend dat anderen het weten dat we er niets onder aan hebben (zonder dat ze het kunnen zien dus)? Voorbeeldje, je bent naar het strand geweest, gaat met je vrienden naar huis, trekt je zomerjurk aan en vervolgens je klamme zwembroekje uit. Wie wil kan dus zien dat jij deze niet vervangt door een onderbroek, ofwel weet dus dat jij onder je jurk naakt bent, maar kan dit niet zien. Is dit spannend ja/nee?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() daarnaast heb ik borsten waar een bh echt pure noodzaak is. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga het ook keertje uitproberen.
Alleen duurt nog even.. Denk op de dag dat we een jaar hebben en dat duurt nog een week of 6. Als we een jaar hebben zijn we met vrienden op een eiland vakantie aan het vieren.. dus dat wordt wel wat denk ik.... Nou nog helpen hopen dat ik dan ook daadwerkelijk durf.. XXXX |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb het wel eens gedaan: zonder ondergoed onder een rokje (niet héél kort, maar zeker niet lang). Tijdens het dansen vertelde ik het in mijn vriendje's oren. Zijn oren gingen bijna wapperen dus blijkbaar vond hij het wel geil
![]() Maar ik ga het niet nog es doen: als je gaat zitten is het nogal ongemakkelijk, ik zat ook de hele tijd te denken "o als ik nu maar m'n regels niet krijg" enzovoort. En eigenlijk is het toch niet super hygiënisch. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'eh,nieuw soort panty's,doorzichtig met een ongelijke rode streep?sexy hoor.' ![]()
|
![]() |
Heb het nooit echt gedaan, maar het er wel eens over gehad met mijn vriendje. Denk dat ik het ga doen op mijn diploma uitreiking, maar met daarna een gala. Heb ook van die Hold Up pantys....zal vriendlief wel leuk vinden!
![]() En hem dan in zijn oor fluisteren dat ik niks aan heb... Heb nu al zin om dan ondeugend in een hoekje te gaan staan vrijen...of op een rare plaats...Ghe *krijgt rooie oortjes*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Ondergoed Belle-Helene | 6 | 10-01-2007 10:00 | |
Seksualiteit |
Zonder ondergoed KiMZz | 141 | 06-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw ondergoed juliettebinoche | 1 | 19-11-2003 22:09 | |
Lifestyle |