Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 21:16
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Elmo19 schreef op 05-06-2003 @ 21:43:
Nou dat valt echt wel mee hoor!! Je hoeft toch niet perse in haar klaar te komen?!!!
ik wordt altijd kleddernat van mezelf hoor tijdens sex dan hoeft hij egt niet in me te komen om er een kletsnatte boel van te maken
Oud 05-06-2003, 21:30
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
3307 schreef op 05-06-2003 @ 15:17:
Draag jij dan een kort broekje wanneer jij uitgaat????
Dan zul je de mannen vast en zeker met een vliegenmepper van je af moeten slaan..
Weet jij wel hoe geil een piepklein strak boxertje eruit ziet? Blijkbaar niet.
Oud 05-06-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Party_Bunny schreef op 05-06-2003 @ 22:30:
Weet jij wel hoe geil een piepklein strak boxertje eruit ziet? Blijkbaar niet.
Jawel die zijn geil
Maar khad meer een ander soort korte broek in gedachte
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:50
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 05-06-2003 @ 16:07:
Lievelotje waar blijf je?
Ja, nee ik dacht ik w8 nog ff, eerst eens kijken wat anderen antwoorden, ik schijn hier toch al een naam te hebben opgebouwd (!?). Maar goed, verrassing, tadaa, ik draag wel eens geen ondergoed ja... Soms al wat vaker dan andere keren. Soms omdat ik het onwijs spannend/geil vind, vaak ook omdat ik het gewoon een prettig gevoel vind. Wat nicole zegt, op de fiets zonder, het blijft een bijzonder en prettig gevoel, maar ook in een auto of in de bus bv. vooral op wat slechter wegdek kan het ook best een bijzondere tinteling geven. En het blijft natuurlijk de idee van het niet aanhebben wat de goegemeente vindt dat je wel aan moet hebben dat het het spannendst maakt. Het gaat er niet om dat iemand het ziet, het gaat erom dat jij (en eventueel je liefste) het weet, het voelt en vooral van de kick kan genieten. Laat je niet te gauw verleiden tot superkorte minirokjes, want dan ga je zo op de grens van exposure en kan het dus genant worden, te lange rokken nemen idd de kick een beetje weg (zie moenbloem), de buitenlucht moet wel een beetje vrij spel hebben zeg maar... En het leukst zijn en blijven natuurlijk die situaties zoals hierboven he, terug van het strand, geen droog broekje bij, of gewoon van de weeromstuit nix meer aantrekken tijdens het omkleden (wie heeft het gezien!?, ook altijd spannend), beetje voor jezelf, een beetje voor je geliefde, het is een spel en ik vind het een van de leukste.

gr. Lieve
Oud 05-06-2003, 23:10
Lievelotje
Lievelotje is offline
Ow, en lief kindje, als je er zin in hebt moet je het gewoon proberen. Misschien eerst eens voor jezelf, als je tijdens het uitgaan meteen zo'n grote stap vindt. Of anders gewoon als je in de mood bent je string uittrekken als je al ergens bent, dat kan natuurlijk altijd... Succes.
Oud 06-06-2003, 08:10
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 06-06-2003 @ 00:10:
Ow, en lief kindje, als je er zin in hebt moet je het gewoon proberen. Misschien eerst eens voor jezelf, als je tijdens het uitgaan meteen zo'n grote stap vindt. Of anders gewoon als je in de mood bent je string uittrekken als je al ergens bent, dat kan natuurlijk altijd... Succes.
Ik ga het gewoon keer uitproberen als er niemand thuis is alleen hij en ik..

Trouwens mn bevindingen zal ik dan hier uitgebreid beschrijven
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:00
essie1234
essie1234 is offline
nooit gedaan........jah un keer toen ik 8 was.maar wat was er toen.nx...........maar ik ben nu ook pas 13 duzzz.........

alles kan nog komen
Oud 07-06-2003, 00:50
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Een keer gedaan. Ik had net sex met mn toenmalige vriendin gehad en bedacht me opeens dat ik nog naar de winkel moest om iets te kopen, en de winkel zou binnen enkele minuten dicht gaan. Uiteraard kon ik mn boxer nergens vinden, dus dan maar zonder. Das niet chill, zeker niet als je moet rennen...
Oud 07-06-2003, 11:45
fluitgirl
fluitgirl is offline
sorry hoor maar dat doe ik niet, draag altijd ondergoed, lijkt me behoorlijk kut zitten, letterlijk en \figuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:35
loezepoez
loezepoez is offline
nou meestal heb ik wel iets aan maar soms ook niet en als ik dan een rokje aan heb moet ik wel erg op letten dat ik mijn benen bij elkaar ik heb wel altijd wat naar school aan. dit komt omdat ik een keer echt voor lul gestaan heb. maar ik vind dat je het zelf moet weten. maar je kan er pa over mee praten als je het geprobeerd heb
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:36
muckymouse
muckymouse is offline
tja als ik een wilde bui heb...
Oud 08-06-2003, 17:40
Qimm
Qimm is offline
Het lijkt me niets, te tochten daar beneden.... brr...
Oud 08-06-2003, 17:44
Verwijderd
oow, ik draag echt altijd ondergoed, zit lekkerder
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:56
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
loezepoez schreef op 08-06-2003 @ 15:35:
...dit komt omdat ik een keer echt voor lul gestaan heb...
Kijk dit soort opmerkingen vragen om details...
Oud 09-06-2003, 09:37
Verwijderd
Als ik slaap draag ik hoe dan ook vrijwel nooit ondergoed, alleen als ik bij vrienden logeer en geen pyjama mee heb, want anders lig je daar zo naakt, en dat is niet praktisch met opstaan enzo

Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 05-06-2003 @ 17:53:
en 1 keer bij de verjaardag van mijn ex ze vader, terwijl we beneden zaten zat ik hem de hele tijd seintjes te geven, uiteindelijk stond ik in de keuken, liet wat vallen terwijl hij achter me stond en hij duidelijk kon zien dat ik nix eronder aan had en hij helemaal rood werd
Hehe, klinkt bekend, ik ben dus ook naar de verjaardag van de vader van m'n vriend ondergoedloos gegaan, heb hem (vriend, niet z'n vader) zodra hij de deur opendeed dat ingefluisterd, en toen moesten we nog anderhalf uur daar zitten, en hij wist helemaal niet waar hij moest kijken, heerlijk

Verder heb ik toevallig net gisteren geskeelerd zonder ondergoed aan, in alleen een jurkje (en sokken en skeelers dus). Lievelotje had me een beetje aangemoedigd het vaker te doen en verder zei ik tijdens het skeelers-aantrekken tegen m'n vriend dat mijn slipje verkeerd zat, mijn vriend zei voor de grap 'dan doe je 'm uit', en toen deed ik dat Iets minder handig was dat het jurkje van erg dunne stof was en dat het vrij hard waaide... maar dat waaien was ook wel fijn

En voor de rest vergeet ik in de haast wel eens om ondergoed aan te trekken, maar veel komt dat niet voor.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:56
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-06-2003 @ 10:37:
...onwijs stoer verhaal...
Wauw, ik word nog een rolmodel Vooral je skeelerverhaal vind ik erg geweldig, dat zijn gewoon de fijnste momenten. Lekker spontaan, ontdekken wat de voor en nadelen zijn en gewoon genieten. Super.

Nog eens even iets anders, ik kan me voorstellen dat niemand van jullie zit te wachten op een moment dat er iemand die dat zeker niet zou mogen onder je rokje in je blote kruis zit te gluren (ik in elk geval niet). Rijst de vraag, vinden we het spannend dat anderen het weten dat we er niets onder aan hebben (zonder dat ze het kunnen zien dus)? Voorbeeldje, je bent naar het strand geweest, gaat met je vrienden naar huis, trekt je zomerjurk aan en vervolgens je klamme zwembroekje uit. Wie wil kan dus zien dat jij deze niet vervangt door een onderbroek, ofwel weet dus dat jij onder je jurk naakt bent, maar kan dit niet zien. Is dit spannend ja/nee?
Oud 09-06-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef op 09-06-2003 @ 10:56:
Wauw, ik word nog een rolmodel Vooral je skeelerverhaal vind ik erg geweldig, dat zijn gewoon de fijnste momenten. Lekker spontaan, ontdekken wat de voor en nadelen zijn en gewoon genieten. Super.
Danku, danku

Citaat:
Rijst de vraag, vinden we het spannend dat anderen het weten dat we er niets onder aan hebben (zonder dat ze het kunnen zien dus)?
Ligt er een beetje aan welke mensen het zijn, wat die ervan vinden. Sommige vriend(inn)en van me zouden het 'stout' maar leuk vinden, dan is het wel spannend, maar ik ken ook mensen die het alleen maar 'verdorven' zouden vinden, en dan is het eigenlijk genant. Ik ken trouwens ook mensen die het helemaal niet vreemd zouden vinden
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:14
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
it's getting slippery in here.. *glijdt uit over het geslijm*
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:28
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 05-06-2003 @ 13:58:
Ik ben benieuwd of jullie wel is geen ondergoed dragen (als je uitgaat bijvoorbeeld) en zo ja wat jullie ervaringen hiermee zijn..

Liefs van een heel lief kindje..
ik vind het niet fijn voelen. en een string heb je ook zo aan de kant als de nood hoog is.
daarnaast heb ik borsten waar een bh echt pure noodzaak is.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Oeh, dit topic...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:36
Otis
Otis is offline
groep 7, schoolzwemmen, onderbroekje vergeten, moest zonder slipje in broek, voelde me niet op mijn gemak

en nu? soms in bed ofzo..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:48
psychobunny
psychobunny is offline
als'k slaap zeker nix,en soms es,uit pure dommigheid vergeten na de sex ofzo
Oud 09-06-2003, 18:55
Knoop
Knoop is offline
wel altijd ondergoed aan. wel op vakantie een keertje voor de gein van ondergoed gewisseld met me toenmalige vriendin. Ik heb dus de halve dag in een te kleine string gelopen en zij in een te grote boxer. was ook niet echt cool. Heb daarna wel uitgebreid zielig zitten doen...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 07:35
Verwijderd
Citaat:
psychobunny schreef op 09-06-2003 @ 19:48:
als'k slaap zeker nix,en soms es,uit pure dommigheid vergeten na de sex ofzo
Hehe vraag me nou toch echt af hoe je zoiets kunt vergeten
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-06-2003 @ 19:32:
Oeh, dit topic...
FA heeft weer wat rukvoer... handjes boven het toetsenbord houden he
Oud 10-06-2003, 10:02
Verwijderd
nou, ben wel van plan het vaker te doen.
vind t helemaal niet zo vervelend als ik dacht
vind t wel leuk..
ga denk ook zoiets keertje doen als sarahbressers..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:28
Esmée
Esmée is offline
Nee dat vind ik echt superordi... bovendien lijkt het me heel verrot voelen, zou me er ook continu bewust van zijn.
Oud 10-06-2003, 13:54
liefkindje
liefkindje is offline
Ik ga het ook keertje uitproberen.
Alleen duurt nog even..
Denk op de dag dat we een jaar hebben en dat duurt nog een week of 6.
Als we een jaar hebben zijn we met vrienden op een eiland vakantie aan het vieren.. dus dat wordt wel wat denk ik....

Nou nog helpen hopen dat ik dan ook daadwerkelijk durf..

XXXX
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:48
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 10-06-2003 @ 14:54:
...moedige twijfel...
Tuurlijk, gewoon doen, dan weet je meteen of het wat is. Succes!
Oud 10-06-2003, 14:49
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Esmée schreef op 10-06-2003 @ 12:28:
...zou me er ook continu bewust van zijn.
Duh, dat is natuurlijk ook wel de bedoeling...
Oud 10-06-2003, 16:02
Verwijderd
Sarahbressers en lievelotje jullie brengen me op ideën.

maar voordat ik ga skaten moet het wel iets mooier weer zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:40
Bartjuh
Bartjuh is offline
Het is niet echt bij mij opgekomen om dat ooit te doen, en van mij hoeft het oo niet
Oud 11-06-2003, 09:03
liefkindje
liefkindje is offline
Haha, ik kan het niet meer uit mn hoofd krijgen,
ik moet het gewoon doen..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:57
Lievelotje
Lievelotje is offline
idd.
Oud 11-06-2003, 10:04
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
verveelt zich vandaag..

gaat zo skeeleren , lijkt me nog veel leuker als zonder string fietsen
Oud 11-06-2003, 16:53
petit
petit is offline
leg is uit wat daar voor een meisje zo lekker aan is. Voor mij is het namelijk 1 grote schuur boel meer pijnlijk dan lekker
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:07
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
3307 schreef op 05-06-2003 @ 15:10:
Is het ook. Gewoon de gedachte dat ie jou dan kan nemen waar en wanneer ie maar wilt (mits je een rokje aan hebt)

Kvind het ook wel opwindend als ik weet dat die eene meid daarzo niks aan heeft onder der rokje. Gewoon de gedachte dan... dat ze mischien wel uit is op sex.. iets in die richting. Het straalt dan iets van geilheid uit.
Beter had ik het niet kunnen uitleggen.
Oud 11-06-2003, 17:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik heb het wel eens gedaan: zonder ondergoed onder een rokje (niet héél kort, maar zeker niet lang). Tijdens het dansen vertelde ik het in mijn vriendje's oren. Zijn oren gingen bijna wapperen dus blijkbaar vond hij het wel geil .
Maar ik ga het niet nog es doen: als je gaat zitten is het nogal ongemakkelijk, ik zat ook de hele tijd te denken "o als ik nu maar m'n regels niet krijg" enzovoort.

En eigenlijk is het toch niet super hygiënisch.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:22
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 11-06-2003 @ 18:20:
[B
Maar ik ga het niet nog es doen: als je gaat zitten is het nogal ongemakkelijk, ik zat ook de hele tijd te denken "o als ik nu maar m'n regels niet krijg" enzovoort.

[/B]
Lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk.

'eh,nieuw soort panty's,doorzichtig met een ongelijke rode streep?sexy hoor.'

Oud 11-06-2003, 18:13
alanis
alanis is offline
Heb het nooit echt gedaan, maar het er wel eens over gehad met mijn vriendje. Denk dat ik het ga doen op mijn diploma uitreiking, maar met daarna een gala. Heb ook van die Hold Up pantys....zal vriendlief wel leuk vinden!
En hem dan in zijn oor fluisteren dat ik niks aan heb...
Heb nu al zin om dan ondeugend in een hoekje te gaan staan vrijen...of op een rare plaats...Ghe
*krijgt rooie oortjes*
Oud 11-06-2003, 18:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-06-2003 @ 10:24:
FA heeft weer wat rukvoer... handjes boven het toetsenbord houden he
Nee!

Zo ben ik niet!

Maar dit topic is gewoon vaag.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
petit schreef op 11-06-2003 @ 17:53:
leg is uit wat daar voor een meisje zo lekker aan is. Voor mij is het namelijk 1 grote schuur boel meer pijnlijk dan lekker
Meisjes dragen wat vaker een rokje dan jongens en een rokje schuurt er dus niet langs
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:27
Lievelotje
Lievelotje is offline
... en als je op de fiets bedoeld, je moet ook geen schuurpapieren zadel nemen he...
Oud 12-06-2003, 18:31
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Denk niet dat er veel jongens zonder onderbroek weggaan.
Oud 12-06-2003, 18:34
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 12-06-2003 @ 19:31:
o jawel hoor. ofwel ken ik rare mensen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:31
Verwijderd
maar wat vinden jongens er nou van als meisjes dat doen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:41
Mark
Mark is offline
ik vind het wel geil.
Oud 13-06-2003, 12:29
sopsgloss
sopsgloss is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 12-06-2003 @ 19:34:
ofwel ken ik rare mensen.
dat denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:37
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Vooral je skeelerverhaal vind ik erg geweldig, dat zijn gewoon de fijnste momenten. Lekker spontaan, ontdekken wat de voor en nadelen zijn en gewoon genieten. Super.
lmao
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:39
reclusing
reclusing is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 12-06-2003 @ 19:31:
uhm ik wel hoor, zovaak

Regels voor berichten