Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben je boos ? Pluk een roos ! Zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Luister, over al die topics wist ik zelf niets sinds gisteren...
Echt niet... Ten eerste zou ik dat dan niet hier doen als ik erover begon.. En ten 2e ben ik never-nooit verloofd geweest.. Ik ben niet gek.. HALLO, zit er een draadje bij jullie los ofzo, verloofd op je 13e? Kan je nog nadenken? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik ken dit geval... vriendin van mij (14, nu 15) had het met iemand die ook 19 was, hij woonde ook nog in breda, zij in de buurt van leiden hadden elkaar ontmoet op vakantie zagen elkaar eens in de 2 weken en na een half jaar (wat geeneens een half jaar was doordat ze elkaar maar 2x in de maand zagen) kreeg ze ERGE spijt en maakte het uit.. nu zielsgelukkig met d'r huidige vriend die maar 1 jaar schilt..
|
![]() |
mijn keppetje heeft 2 jaar relatie gehad met iemand van 7 jaar ouder
zij was 13, hij 20 of zoiets......heeft dus 2 jaar blijven duren.... probleem is echter wel dat die oudere gasten hun lief meestal niet echt serieus nemen en na een tijdje is ze meer een soort speeltje....sorrie als dit hard aankwam.... |
![]() |
|
![]() |
geef je ouders ook wel gelijk
kom op als je 30 en 36 bent maakt het verschil niet meer uit. maar 13 en 19....jij begint net en hij wil hele andere dingen dan jij. zet hem uit je hoofd vergooi je pubertijd/jeugd niet aan een jongen van 19 het zou toch nooit echt iets goeds worden ga opzoek naar jongen van je eigen leeftijd en geniet daar van. doe dingen die bij je leefdtijd horen,ga leuke dingen met vriendinnen doen weet ik veel.die jongen is veels te "volwassen" voor jou!!! nu zie je het misschien nog niet in maar je gaat er later vast en zeker spijt van krijgen. vind die jongen ook maar ziek in zijn hoofd hij is eigenlijk strafbaar...want jij bent nog minderjarig en hij is "volwassen" suc6 er mee!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Klinkt oubollig, maar als ik je vader zou zijn zou ik ervoor zorgen dat die jongen (wat zeg ik?! Een man is het!) zo ver mogelijk bij je uit de buurt blijft, wie weet wat voor vieze plannen hij wel niet met je heeft.
En zoek nou toch eens een jongen van je eigen leeftijd, hoogstens van een jaar of 14 oid. |
![]() |
|
meissie nergens op letten gewoon doen waar jij je goed bij voelt als jij nog nevah nooit zoow verlieft bent geweest als nu en hij is ook zo erg op jou wat maakt leeftijd dan uit iedereen wordt wel eens verlieft op iemand die ouder is dan hem als jij verliefder bent op hem dan ooit dan komt alles van zelf goed en op je ouders moet je niet letten ze kunnuh je nix verbieden als jij van hem houd en hij van jou
||
Citaat:
Dat is gewoon zo. Zij moet nog iemand worden en hij is al iemand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wat moet je dan doen dan aanmoedigen als dat kind hopeloos verlieft is moet je haar steunen en niet de grond in jagen het minste wat je nog kan doen is zeggen dat ze ervoor moet gaan ondanks wat haar ouders zeggen mijn ouders boeit het ook niet hoe oud diegene is en anders heb ik er gewoon schijt aan
-XxX- Stephanie
|
Het gaat niet om wat ouders vinden (ookal hebben die 9 van de 10x wel gelijk... heel frustrerend), het gaat erom dat zij nog veeeeel te jong is voor zo'n 'volwassen' jongen! Ze is nog maar 13! Op je 13e ben je nog lang niet klaar voor zo'n relatie! Lichamelijk EN geestelijk.
Die jongen wil heis wel meer dan een beetje zoenen en voelen! Sorry, misschien ben ik ouderwets ofzo... maar op je 13e ben je nog lang niet zo ver!
|
Hier je zegt zelf al dat je misschien al te ouderwets bent ik ken al kinderen die 12 zijn en al verder gaan dan zoenen als zei om een gozer van 19 geeft van hem houd en alles voor hem over heeft en ze zich op der gemak voelt bij hem kan niemand haar tegenhouden als ze het zelf wil en dan zeg ik dan kan je haar beter steunen mjha ieder zen eigen mening
-XxX- Stephanie
||
Citaat:
KINDERTJES VAN 12 die mogen nog helemaal niet wat dat soort dingen uitvreten, wordt eerst maar 16 MINIMAAL! Die vergooien hun jeugd! Die tijd krijg je NOOIT terug! ZONDE!!! eeuwig zonde... *schudt hoofd* Die jeugd van tegenwoordig! Ook zijn ze op die leeftijd nog zo beinvloedbaar. Ik wil mijn vriend niet kwijt dus doe ik alles maar wat hij van me vraagt. Ik vind het helemaal niet leuk, maar dan blijft hij wel bij me en houdt hij van me. Anders gaat hij weg! En vervolgens gaan ze met de beentjes wijd op hun ruggetje liggen, terwijl ze zo mooi buiten hadden kunnen spelen met vriendinnetjes!
||
Citaat:
|
het klopt wat je zegt over hoe beinvloedbaar ze zijn maar wat ik eerder al heb gezegt het is haar eigen keus en zei hem wil zou ze ervoor moeten gaan en niet op anderen moeten letten ik ben zelf 16 en nog maagd en ik zou het ook niet doen als ik zo jong ben als haar maar toch als ik echt van iemand hou dan zou ik alles voor diegene doen hoe oud ik ook ben (of ik moet me niet op mijn gemak voelen)
-XxX- Stephanie
|
Ik twijfel of zij ECHT wel van hem houdt! Is het niet gewoon de aandacht, de thrill dat het niet mag van pappie en mammie, het hebben van zo'n oud, cool vriendje? Ik weet het niet hoor. Ik had mijn eerste 'crush' toen was ik.. 16 of 17... en dat was geen verliefdheid, dat heb ik pas 2 maand geleden ontdekt!
|
Niet dat ik veel recht van spreken heb over het '13-jarig' gedoe, ik ging toen ook al veel, veel verder, maar damn...6 jaar. Misschien is het verschil tussen jullie levensfasen wel te overbruggen, maar kijk gewoon eens naar je ontwikkeling.
Die jongen loopt zo ver voor, dat past gewoon niet bij elkaar.
|
Waarom neemt die jongen van 19 het eigenlijk met een meid van 13???
Ik bedoel, ik zie mijn vriend niet met een meisje van 13... Ga op zoek naar leuke jongens van een jaar of 15, dan zijn je ouders ook tevreden! Respecteer je ouders, ze hebben het beste met je voor!
|
![]() |
Ik heb dr ook wel ervaring mee..... jongen van 19 wil met me uit eten en naar een disco daarna..ik zie um wel zitte..maar ik gloof dat ik liever vriende ben....want je weet maar nooit wattie wil...ik spreek wel met um af met meer mense dr bij enzo... en later ook wel same... maar de eerste paar maande gwoon met een groepie en hem dr bij zouk doen...zodat je elkaar egt door en door leert kenne...
|
ogod als ik dit zo lees lijkt het wel alsof tegenwoordig alle kinderen van 12 al regelmatig blowjobs geven!
![]() ![]() En devilbitchie...get real het enige wat die man van jou wilt zit in je broek...En er is toch wel heel wat mis als die jongen het bij 13 jarigen moet zoeken!Kan hij dan geen meiden van zijn eigen leeftijd vinden?Of zijn die meiden minder naief dan jou en hebben ze door dat hij maar 1 ding wilt??!! en ik vind je serieus als een klein snolletje over komen met je : ik ben al verder gegaan dan zoenen, tuurlijk! en je: ik heb altijd oudere vriendjes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
'k kan best begrijpen dat je op die jongen verliefd bent maar word wakker meid
ikzelf ben ook verliefd geweest op een jongen van enkele jaren ouder en geloof me die jongens leven in een totaal ander wereldje dan jij op je leeftijd. ze zijn ouder en gaan vaker weg, willen 's avonds bij hun vriendin zijn en willen wel meer dan zoenen (algemeen is het wel zo denk ik, maar elke jongen is anders) en ja, jij kan dan wel al meer dan zoenen gedaan hebben, maar je bent pas 13 ![]() ik heb die jongen niet snel uit m'n hoofd kunnen zetten, totdat ik iemand anders leerde kennen waar het echt mee klikte en het leeftijdsverschil miniem was geef het eens wat tijd, je komt heus nog wel andere leuke jongens tegen
||
Citaat:
helemaal juist... hoe dom kan je zijn denk ik maar... bekijk het zo meid,hij wil sex. geef jij hem geen sex,dan haalt ie het wel bij een ander,op een avond dat jij thuis moet blijven (want ja,je bent 13) en hij uit gaat. hij leeft in een totaal andere wereld dan jij en is niet meer geïntereseert in barbie's,boysband,enz. ok,ik heb mss niet veel recht om te oordelen,want ik ben ook op mn 14e er aan begonnen (wat een jaar ouder is,en dan al een groot verschil uitmaakt) maar ik had al 8 maand verkering met een jongen van 15 dusja...
|
Devilbitchie
13V - Lid gepost op 05-06-2003 @ 21:46 -------------------------------------------------------------------------------- Nou kijk... Jongens intereseren mij nou eenmaal meer dan school... En mijn prestaties op school zijn tamelijk goed.. Dus ik hoef me geen zorgen te maken.. En over dat verder dan zoenen: Ik ben nog wel maagd hoor!!!! >> Devilbitchie 13V - Lid gepost op 27-01-2003 @ 20:44 -------------------------------------------------------------------------------- Hey mensen... Ik ben al ontmaagd, maar niet toen ik het zelf wilde.... Ik was 7 jaar en het was doormijn stiefopa. Hij zei tegen me dat het normaal was, dus ik stribbelde niet tegen. Het deed ontzettend veel pijn. Maar ik ben er bovenop gekomen. Alleen toen ik 11 was gebeurde het weer. Ditmaal door een oom. Ik stribbelde deze keer wel tegen omdat ik wist dat het niet normaal was. Deze sloeg me ook nog eens, en dreigde. Hij staat nu nog dagelijks bij mijn school.... Wat moet ik hier aan doen want ik ben heel erg bang.... Alvast bedankt voor jullie hulp. Rebecca ============================================== Devilbitchie 13V - Lid gepost op 06-06-2003 @ 17:12 -------------------------------------------------------------------------------- 1 kheb een ex die Frank heet ja... 2 Kben met hem vergegaand an zoenen ja... 3 Hij heeft nog nooit een peuk aangeraakt, laat staan een joint... ________________ I love a special boy >> Devilbitchie 13V - Lid gepost op 26-02-2003 @ 20:22 -------------------------------------------------------------------------------- Die verloving is voorbij... Dat weet iedereen hier... En mijn leven een soapserie, kan ik er wat aan doen of ik veel problemen heb of niet... Ik ga al van kleins afaan met ouder eom, ben er tussen opgegroeid daarom... Ik vind die jongen eh tleuk, en hij slikt la niet meer... Zelf ga ik ook naar veel hardcore party´s, maa rik gebruik niets.... Nee, blowen vind ik niet erg, zeg eelrijk da tik dat zefl ook wle es ene keer gedfaan heb... Maar hij is in ieder geval gestopt met ide pillen, en da tovnd ik het ergst... ________________ Devilbitchie 13V - Lid gepost op 28-02-2003 @ 17:25 -------------------------------------------------------------------------------- hij was wel een verslaving, iedere dag zat ie eraan, altiojd.... ik blijf bij hem, en ik help hem er door heen, dat heb iok hem beloofd.... en ik vertrouw hem wel... hij kan zonder, dat weet ik, en hij ook... hij blowd nu alleen nog... en dat vind ik niet erg... ________________ I love a special boy ============================================ ja toch, haal de barbie's maar weer uit de kast.. ![]()
|
Ik vind ook dat je ouders wel gelijk hebben, jij bent nog veel te jong voor een serieuse relatie en jullie zitten allebei in een hele andere fase in jullie leven; andere interesses, andere ideeen over een relatie etc. Je bent er lichamelijk en geestelijk nog helemaal niet aan toe...!!
Ik ben het met Qimm eens; je vergooit zo je jeugd en die krijg je nooit meer terug!! [edit] ik lees nu die andere posts en eerlijk gezegd neem ik dit niet meer helemaal serieus [/edit]
|
Mijn zusje is ook 13 en ik zou echt heel vreemd opkijken als zij met een jongen van 19 thuis zou komen, OK, de een is wat kinderlijker dan de ander en mn zusje is wel behoorlijk kinderlijk, maar toch, ik zou het me echt niet voor kunnen stellen
misschien moet je wachten tot jij 18 bent en hij 24, dan lijkt het leeftijdsverschil al een stuk minder groot, als hij echt zoveel om jou geeft als jij hoopt, wat maken die zes jaartjes dan uit En zo niet, als hij daar niet op wil wachten, weet jij ook waar je aan toe bent
|
![]() |
ff tegen die ZUIG...
Kijk, ja oke ik beng een maagd meer, MAAR DAT ZEG IK NIET.... snap da dan... ik heb die posts niet gezet hioer.. ik zou dat hier never nooit doen ik heb al met me ex gesproken dit laatste weekend... en hij heeft zijn excuses aangeboden dat hij dit gedaan heeft, want hij heeft gezegd dattie dit gedaan had... luister als je onwillig ontmaagd wordt, dan zeg je toch cker dat je nog maagd ben, is dat nou zo raar, ofwa en het gaat nu al 8 dagen goed... maja, das nog nix kben tevtreden als ik 3 jaar met hem uithoudt (net als 1 ex van mij) kijk, dat wij elkaar leuk vinden, da kan toch we kennen elkaar al best een tijdje en gaan regelematih met elkaar uit so what het klikt gewoon en, nee, ik ga echt geen 6 jaar wachten als het nu klikt daar begin ik niet aan we hebben er samen over nagedacht, en we hebben het gewoon een kans gegeven, klaar eerst waren we gewoon vrienden, ja, en toen ging het steeds beter.. en we hadden al een paar keer gezoend enzo en ja toen ging het gewoon vanzelf, want ja we vonden e+lkaar leuk enzo en toen vroeg hij me.,.. en dan ga ik niet nee zeggen als ik hem ECHT leuk vindt... ECHT NIET
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke uiterlijkgerelateerde dingen mag/ mocht je niet van je ouders? *oma* | 35 | 22-06-2009 12:42 | |
Seksualiteit |
Alleen een condoom Hayden | 50 | 02-10-2005 16:30 | |
Lifestyle |
Nep-Piercings Verwijderd | 73 | 24-09-2004 16:28 | |
Lifestyle |
beletten ouders je in je lifestyle? LittleGuwrl | 70 | 10-05-2004 17:06 | |
Psychologie |
ouders... kipfilet | 4 | 28-04-2002 19:09 |