Advertentie | |
|
![]() |
|
Angermanagement in de bios...wel een leuke film met aantal hilarische momenten en een (wederom) sterke Jack Nickelson (bijna nooit slecht)
maar geen echte top (humor)film
|
Taking of Pelham One Two Three, The
![]() was net op ned. 2 , echt een zeer vermakelijke film, niet meer niet minder.. geen top-film maar zeker wil het kijken waard ![]() met Robert Shaw ( van Jaws) en nu weet ik ook waar Tarentino zijn 'kleur'namen voor Reservoir Dogs vandaan heeft.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb voor het laatst Turks Fruit gezien, die's ook heel leuk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Op TV: hollow man. Kijkt leuk weg dus vond 'm ok. Goeie special effects, knap gemaakt. Wel beetje vleselijk, bij dat transformeren (gruwel). Heb alleen de laatste 10 min ofzo niet gezien want toen was mijn videoband (had 'm opgenomen) op.
In bios; the matrix reloaded. Sja, ik heb deel 1 nooit echt gezien dus ik snapte hier niet veel van en vond hem ook niet super. Bij hollow man srond ik veel meer verbaasd van special effects. Special effects boeien me ook nooit zo, als t verhaal maar goed is en dat verhaal snapte ik dus niet echt en boeide me ook niet. hou nie van Sf-actie geloof ik. |
![]() |
|
Oja, ook nog gezien dit weekend;
Shrek (had er al veel over gehoord dus ik dacht es ff kijken maar hij veel me tegen) Fat girl: boeiend om de haat-liefde verhouding van die 2 zussen te zien, da's wel goed in beeld gebracht. Einde zat ik echt zo van: huh? droomt ze dit nou of is dit echt (wordt moeder en zus ineens doodgeslagen als ze op parkeerplaats in auto zitten en zijzelf word verkracht)waaaazig einde dus en daarna houd t meteen op. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Vrije tijd |
laatste voetbalwedstrijd die je gezien hebt en wat vond je ervan ? L1 | 19 | 31-10-2003 11:36 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 |