Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 17:37
Muizzz
Muizzz is offline
ik heb er wel eens wazige discussies over gevoerd maar nooit echt heel serieus over nagedacht
ik dnek niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd, hij vond het heel erg dat zijn ouders gescheiden waren en ik denk niet dat hij het zijn kindje zou aandoen om zonder vader op te groeien.

ik weet het ook niet precies.
Oud 24-06-2003, 10:31
MUTS123
MUTS123 is offline
En zijn afscheidsbrief dan!?!?! Dat zal dan toch ook wel onderzocht zijn of HIJ dat heeft geschreven....
Oud 24-06-2003, 18:00
Mindfields
Mindfields is offline
Wat maakt het uit?
Oud 29-06-2003, 19:42
Verwijderd
jep, wat maakt t uit, hij is dood.
Nirvana bestaat niet meer en ik ken nog geen band die hetzelfde niveau heeft kunnen bereiken
Oud 30-06-2003, 11:35
Verwijderd
ik ken genoeg bands die boven het niveau van nirvana zaten/zitten
queen
the doors
Oud 30-06-2003, 14:18
prosaist
prosaist is offline
Wat heeft dit te maken met D&A?
Oud 30-06-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
lunaco schreef op 29-06-2003 @ 20:42:
jep, wat maakt t uit, hij is dood.
Nirvana bestaat niet meer en ik ken nog geen band die hetzelfde niveau heeft kunnen bereiken
Zijn genoeg bands die veel hoger zitten. Zoals FishyNL al zei, bijvoorbeeld the Doors. Kurt moet nog maar zien of zijn platen 30 jaar alter nog verkocht worden, er 30 jaar later nog steeds honderden coverbands zijn die alleen maar Doors nummers spelen ( zelf bands als the LA Doors die de hele wereld over touren ), er 30 jaar later nog steeds duizenden en duizenden mensen met hun shirts rondlopen, dat 30 jaar later zijn graf nog steeds een soort bedevaartsplek is en dat na 30 jaar de gitarist en organist nog steeds een tour kunnen doen omdat er nog steeds vraag naar is.
Nirvana is nog nergens vergeleken bij the Doors. En dan zijn er nog genoeg van zulke artiesten te noemen zoals Queen, Elvis etc. etc.
Ook al vind ik de muziek van Nirvana niet al te boeiend, kheb geen hekel aan ze ofzo maar wel een hekel aan het feit dat iedereen hem echt als een van de grootste artiesten ziet, terwijl hij zich nog lang niet bewezen heeft.
Oud 30-06-2003, 18:37
Wietabixke
Wietabixke is offline
k'zie hem ni als een grote artiets,k'vind gewoon zen muziek goed...
Oud 30-06-2003, 21:22
Dying Bride
Dying Bride is offline
There is no point in placing the blame,
Kurt is dood.
Oud 29-09-2003, 13:54
yuka
yuka is offline
weetje je kunt het net zeggen het is allemaal een beetje vaag hij is dood gegaan door een schot door zijn hoofd maar of hij dat zelf heeft gedaan is nog maar d vraag er gaan ook geluiden van vermorod door iemand anders...
Oud 29-09-2003, 14:05
Verwijderd
Ik hou het op moord.

Niet alleen omdat ik absolute Nirvana/Kurt-fan ben maar omdat er teveel dingen wijzen op moord. En ik hou het natuurlijk op onzer aller favoriete Courtney Love.
Laten we zeggen dat ik teveel dingen gelezen/gezien heb om te geloven dat hij zelfmoord heeft gepleegd er zijn teveel toevalligheden en onmogelijkheden. En laten we Il Duce niet vergeten: een week nadat hij in een interview toegaf dat Courtney hem een geldbedrag had geboden voor Kurt te vermoorden, komt hij onder de trein... ik vind dat toch net iets te...

Weinig D&A nog...
Oud 29-09-2003, 14:30
cha0s
cha0s is offline
haha, Il Duce was 'n fucking malloot... kan best dat 'ie gewoon te dronken was en niet doorhad dat 'ie op 'n spoorbaan liep
Oud 29-09-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 29-09-2003 @ 15:30:
haha, Il Duce was 'n fucking malloot... kan best dat 'ie gewoon te dronken was en niet doorhad dat 'ie op 'n spoorbaan liep
I know, maar Il Duce was al jaaaren een malloot En ik geloof niet in zoveel toeval

(en als ze hem heeft gebruikt, is dat net slim, want niemand gelooft die malloot of vindt t vreemd als ie onder de trein terechtkomt )
Oud 29-09-2003, 14:44
cha0s
cha0s is offline
ghehe, ach ja... persoonlijk boeit 't me vrijwel niets, vind 't wel grappig dat mensen zich er nog zo druk om kunnen maken. (terwijl het gros nirvana pas heeft leren kennen na Kurt's dood. )
Oud 29-09-2003, 14:45
Verwijderd
il duce?? boondock saints
Oud 29-09-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 29-09-2003 @ 15:44:
ghehe, ach ja... persoonlijk boeit 't me vrijwel niets, vind 't wel grappig dat mensen zich er nog zo druk om kunnen maken. (terwijl het gros nirvana pas heeft leren kennen na Kurt's dood. )
Gromt heel hard. Helaas maar vlak voor zijn dood, omdat ik nog wel erg jong was en eerst alleen van house gehoord had . Maar nu ken ik meer van zijn onbekende nummers dan je zou durven dromen (28cds en 6 singles )

maar dus... d&a...
Oud 29-09-2003, 15:07
cha0s
cha0s is offline
hehehe.. smoesjes

maar uh, d&a. (dan gooi je 'r zo'n hangslot op )
Oud 29-09-2003, 15:11
Verwijderd
Dat zou Vlooienband moeten doen. Ik... een topic over Kurt sluiten, je vraagt onmogelijke dingen van me

trouwens, 1994, toen was ik 12, ik mag al blij zijn dat ik er nog net iets van heb meegekregen voor zn dood, op die leeftijd speelde ik nog met barbies en het toppunt van geweldige muziek was Bonzaï (vind ik trouwes nog altijd super!)
Oud 29-09-2003, 15:14
cha0s
cha0s is offline
aaaaaaah. bonzai records *stuitert*
Oud 29-09-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 29-09-2003 @ 16:14:
aaaaaaah. bonzai records *stuitert*
nee cHa0s dat wordt te

hou t op zn minst bij Kurt Cobain of Nirvana
Oud 29-09-2003, 15:17
cha0s
cha0s is offline
Kurt Cobain luisterde ook Bonzai Records. (zie: semi-ontopic )
(en omdat Courtney die muziek niet kon aanhoren heeft ze hem vermoord.)
Oud 29-09-2003, 15:21
Verwijderd
Vlooienband doe hier iets aan... cHa0s profiteert van mijn zwakheid...
Oud 29-09-2003, 15:23
cha0s
cha0s is offline
nee, niet waar... maar dit topic moet toch dicht, dan uh.. profiteer maak ik gebruik van de spam mogelijkheden zolang het slotje nog niet geplaatst is.
Oud 29-09-2003, 15:25
alibabwe
alibabwe is offline
Citaat:
Wietabixke schreef op 06-06-2003 @ 15:09:
eergistre een spreekbeurt nog gehad bij zedenleer over Kurt Cobain...is die vent volges ulle dood gegaan aan een overdosis of door zelfmoord? *het eeuwige mysterie*

mafte groep btw *hevige fan*
uhmm slechte spreekbeurt van je dan, dat is helemaal niet het misterie, want dr lag volop drugs om hem heen.

Het mysterie is zelfmoord of MOORD. Is hij gedood, wie komt daar in aanmerking voor. Kijk die tape eens Kurt Cobain ofzo heet die.
Oud 29-09-2003, 15:28
alibabwe
alibabwe is offline
Citaat:
Robo schreef op 30-06-2003 @ 15:42:
Zijn genoeg bands die veel hoger zitten. Zoals FishyNL al zei, bijvoorbeeld the Doors. Kurt moet nog maar zien of zijn platen 30 jaar alter nog verkocht worden, er 30 jaar later nog steeds honderden coverbands zijn die alleen maar Doors nummers spelen ( zelf bands als the LA Doors die de hele wereld over touren ), er 30 jaar blbalabla tekst.
Dat klopt uiteraard, maar nirvana was wel de band die de die hoogte bereikte sinds toen. En dr zijn zat betere bands dan the doors. kijk eens na deep purple en of pink floyd, muzikaal 100den malen beter. jim was gewoon een poeet.
Oud 29-09-2003, 16:51
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-09-2003 @ 16:21:
Vlooienband doe hier iets aan... cHa0s profiteert van mijn zwakheid...

sure, laten we hem maar dicht doen dan.

zelfmoord door overdosis, spAnarchism!
Oud 29-09-2003, 21:37
Verwijderd
Mijn dank is erg groot
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten