Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou het op moord.
Niet alleen omdat ik absolute Nirvana/Kurt-fan ben ![]() Laten we zeggen dat ik teveel dingen gelezen/gezien heb om te geloven dat hij zelfmoord heeft gepleegd er zijn teveel toevalligheden en onmogelijkheden. En laten we Il Duce niet vergeten: een week nadat hij in een interview toegaf dat Courtney hem een geldbedrag had geboden voor Kurt te vermoorden, komt hij onder de trein... ik vind dat toch net iets te... Weinig D&A nog... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (en als ze hem heeft gebruikt, is dat net slim, want niemand gelooft die malloot of vindt t vreemd als ie onder de trein terechtkomt ![]() |
![]() |
|
ghehe, ach ja... persoonlijk boeit 't me vrijwel niets, vind 't wel grappig dat mensen zich er nog zo druk om kunnen maken. (terwijl het gros nirvana pas heeft leren kennen na Kurt's dood.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar dus... d&a... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zou Vlooienband moeten doen. Ik... een topic over Kurt sluiten, je vraagt onmogelijke dingen van me
![]() trouwens, 1994, toen was ik 12, ik mag al blij zijn dat ik er nog net iets van heb meegekregen voor zn dood, op die leeftijd speelde ik nog met barbies en het toppunt van geweldige muziek was Bonzaï ![]() |
![]() |
|
Kurt Cobain luisterde ook Bonzai Records. (zie: semi-ontopic
![]() (en omdat Courtney die muziek niet kon aanhoren heeft ze hem vermoord.)
|
nee, niet waar... maar dit topic moet toch dicht, dan uh..
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het mysterie is zelfmoord of MOORD. Is hij gedood, wie komt daar in aanmerking voor. Kijk die tape eens Kurt Cobain ofzo heet die. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|