Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 22:28
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Heb vroeger ook zeg maar mn beste vriendin verloren.. door een of andere stomme ruzie Nooit goed gemaakt terwijl ze zelfs tegenover me woont. Zie dr alleen niet vaak meer.
Op dit moment is denk ik mn eigen vriend mn echte beste vriend. Hij is alles voor mij, ook op het gebied van vriendschap. Ik ken hem nu 1,5 jaar en heb bijna 7 maanden een relatie. Daarvoor waren we dus al goeie vriendjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 22:52
Verwijderd
Mja, ik heb mensen die ik mijn vriend(inn)en noem, maar er zijn er toch 2 die het meeste mijn vriendinnen zijn, met wie ik het meest omga en ook het liefst mee om wil gaan, met wie ik het meeste deel en kan delen, en die vallen dus eigenlijk wel onder de noemer 'beste vriendinnen'. En als je ze op wil sporen: *wijst naar Qimm en *Burning water**
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 00:21
Ode
Ode is offline
Ik heb drie beste vriendinnen.

We zijn met z'n vieren een heel hecht groepje.

We praten over alles.

Valerie, Sara en Esmée.

En dan heb ik nog mijn beste vriend Joaquín (Wakkien).

Mijn exvriendje Noah en mijn vriendje nu Jesse.

En mijn broer Mehdi.

Ik heb nooit echt een beste vriendin verloren. Alleen Noah gaat een beetje moeilijk. Ik heb het pas net officieel met hem uitgemaakt. We hebben twee jaar iets gehad. Dus ik weet niet hoe dat verder zal gaan.
Oud 16-06-2003, 07:37
miro
miro is offline
Mn echte beste vriendin is tevens mn nicht. We trekken echt al superlang met elkaar op, we voelen elkaar gewoon aan en praten echt over alles.

Op school heb ik ook een hele goede vriendin waar ik ook veel mee praat maar gek genoeg in het dagelijks leven alleen maar af en toe ga terassen ofzo. Kweet niet waarom

Nou ja deze vallen wel onder beste vriendinnen denk ik. De rest zijn ook goede vriendinnen waar ik altijd terecht zou kunnen. Maar ik zou ze zeker niet alles vertellen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 18:22
leon-v
leon-v is offline
Mijn beste vriendin is mn vriendin We kennen elkaar al best wel lang en voordat we wat kregen waren we al bevriend. Ik kan gewoon 100% mezelf zijn bij haar en voel me op me gemak. Dat vind ik het belangrijkste verder heb ik nog wel mensen met wie ik gewoon goed omga. Qua jongens heb ik niet echt een beste vriend maar wel personen waarmee ik goed omga
En dat vind ik wel best zo
Reageren

Regels voor berichten