![]() |
||
![]() |
Citaat:
doei xxx jan
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maarja moet iedereen zelf weten he |
![]() |
|
Even De Tip voor (schaam)haar weghalen in het algemeen:
Veet ontharingscrème Ruikt nie zo denderend, maar werkt uitstekend: geen stoppeltjes, rode bultjes, jeuk of haar dat na één dag al weer terugkomt. Echt heel fijn spul! Einde van deze reclameboodschap.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mij lijkt het juist heel geil om je schaamhaar te scheren. Ik ga het vanavond doen en ik heb er erg veel zin in. Mijn vriendje vind het mooier en ik ga hem er dus een pleziertje mee doen. Mezelf trouwens ook want ik denk dat ik er zelf niet meer vanaf kan blijven. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Vinden meer meiden het trouwens geil om hun schaamhaar te scheren? Kusje |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben dan wel een jongen, maar ik ken meerdere meisjes die hun schaamhaar scheren geil vinden. Ik ben benieuwd naar je ervaring! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nou het is gebeurt, en ik heb er spijt van dat ik het nooit eerder heb gedaan. Echt lekker!!! Mijn vriendje kon er niet vanaf blijven. Het was natuurlijk wel ff wennen om nu ineens beneden helemaal kaal te zijn maar het is iedereen aan te raden. Het scheren viel heel erg mee, het resultaat is geweldig!
Ik moet zeggen dat toen mijn vriendje me lekker aan het likken was, het voor mij ook veel lekkerder was. Ik voelde meer dan eerst. Hij was dan ook heel blij dat ik het gedaan had. Nu mag ik niet meer anders van hem en dat ben ik ook echt niet van plan. Het is echt zo'n geil gezicht daar beneden. Ik had niet verwacht dat ik zo'n mooi kutje had. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop het ook. Het is trouwens ook veel hygiënischer lijkt mij. En als mijn vriendje er blij mee is dat ik het gedaan heb dan zullen wel meer jongens dat zijn als hun vriendin het ook doet. Hij vond het echt veeeeel beter. Hij kon niet van me afblijven en ikzelf trouwens ook niet.
|
![]() |
|
![]() |
Als ik me scheer met die Veet, dan heb ik een super geïrriteerde huid en met een gewoon scheermesje en veel scheerschuim is het wel glad, maar de stoppeltjes komen binnen de dag al terug.. Weet je, als ik me scheer, dan is mijn huid aan de 'venusheuvel' nooit echt mooi egaal want je ziet nog steeds die zwarte haarzakjes.. Wat moet ik daaran doen want ik haat het echt... Op mijn schaamlippen heb ik dit niet, of veel minder toch.. x x x x x
|
![]() |
|
hmmm ... die stoppeltjes, tja, het is haargroei, dus die komen weer terug, al zal de snelheid afnemen, op de één of andere manier hebben ze door dat het geen zin heeft want jij scheert het steeds weg
en over die ongelijke huid, je moet eerst alles in één richting (boven-beneden bijv.) doen, dan doe je alles in een andere richting (links-rechts) en dan weer een andere richting (beneden-boven). niet eerst een bepaald gebied doen en dan een ander gebied, want dan onstaat er ongeljikheid. |
![]() |
|
![]() |
Hallo...
sorry misschien hoor ik dit helemaal niet als man te lezen maar goed... toch graag m'n reactie even kwijt. ten eerste (ben de naam kwijt) een dame vind het vies, voor d'r vriend als hij d'r scheert... belachelijk, hij is vast niet vies van je en waarschijnlijk vind hij het nog opwindend ook om te doen. ten tweede ik hoor iedereen klagen over 'stoppels'... wat is er mis met stoppels? net beginnende stoppels kan best lekker aanvoelen vind ik ![]() t moeten natuurlijk geen slierten zijn van een halve cm... maar net dat het een beetje stoppelig is vind ik best geil ![]() tot zo ver mijn mening ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb het helemaal kaal maar als ik me bijvoorbeeld 's ochtends geschoren heb, heb ik 's avonds weer stoppels. en om dan mijn vriendin te neuken ... 'het is net alsof je me met een borstel neukt', aldus mijn vriendin. dus ik ga maar weer eens wat laten groeien denk ik ... de zak blijft kaal overigens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geschoren of natuurlijk? losingxmind | 116 | 15-04-2014 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 13-06-2012 15:49 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 10-06-2012 15:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar vraagje..... x-ViXeN-x | 51 | 24-08-2003 20:29 | |
Seksualiteit |
Another schaamhaar vraagje :) JuztAGiRl | 14 | 05-03-2002 15:41 | |
Seksualiteit |
Vraagje over schaamhaar aan meiden maar ook aan jongens! Dingetje19 | 16 | 13-02-2002 16:43 |