| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me verward..
Ik denk.... aan Roelof Ik hoop.... dat ik over ga dit jaar. En mn moppie snel weer zie Ik wil..... het liefst voor altijd bij mn moppie blijven en nu bij m zijn Ik droom...... over elke dag bij mn liefie zijn Ik ga......... heel hard proberen aan mn huiswerk te werken Ik vraag...... me soms af of hij me nog wel zo leuk vind als eerst, terwijl ik weet dat ik me dat niet afvragen omdat t helemaal niet waar is wat ik denk en hij onwijs veel van me houdt. Ik zie.......... mijn liefie nog voor me.. toen ie naar de trein liep en ik wegreed met de auto.. en een hele stapel huiswerk Ik houd....... van mn liefie. voor altijd. jaja, ik ben verliefd
|
|
|
|
|
Ik voel...... me leeg en nutteloos
Ik denk.... aan de dood Ik hoop.... dat ik mijn examen haal Ik wil..... dood Ik droom...... dat ik smane ben met mijn lievelingen Ik ga......... me niet kunnen beheersen Ik vraag...... me af waarom ik ben opgestaan Ik zie.......... geen pluspuntjes Ik houd....... van paarden
|
|
|
|
Ik voel...... me een beetje saai
Ik denk.... dat ik iets leuks moet gaan doen Ik hoop.... dat het werken deze week leuk is Ik wil..... iets leuks doen maar ik heb geen tijd want ik moet zo weg Ik droom...... van mijn geweldige leven volgend jaar in A'dam..hopelijk dus Ik ga......... een reisverzekering afsluiten en antropologie in Amsterdam studeren Ik vraag...... me af wat er ooit van mijn broer terecht moet komen Ik zie.......... een spannende toekomst vor mezelf Ik houd....... van mijn vader, moeder broer en de rest van de familie en van al mijn lieve vriendinnen 9 lekker voor de hand maar toch) |
|
|
|
|
|
Ik voel...... honger
Ik denk.... dat ik me gewoon moet afsluiten vd koelkast Ik hoop.... dat het gaat werken Ik wil..... opnieuw, normaal beginnen Ik droom...... niet Ik ga......... niet nòg een keer naar beneden Ik vraag...... waarom je dat deed Ik zie.......... chaos Ik houd....... van Ewout
|
|
||
|
Citaat:
.(nee, serieus, als je zoiets zegt ga ik meteen denken dat er een probleem is )
|
|
||
|
Citaat:
(probleem is alleen dat ik hiervooral onwijs veel gegeten heb, en anders nog eens een rond tonnetje word.. )Niet te snel zo denken dan.
|
|
|
|
Ik voel...... De stoel onder me reet
Ik denk.... aan mn vriendin die naast me zit Ik hoop.... Dat ik niet terug naar huis hoef Ik wil..... Bij mn vriendin blijven Ik droom...... over vrijheid Ik ga......... me ontspannen in de zomervakantie Ik vraag...... niet veel Ik zie.......... mn computerscherm Ik houd....... van mn vriendinnetje! Over het algemeen voel ik me prima
|
|
||
|
Citaat:
. Maar inderdaad, misschien deed ik enigsinds te kritisch omdat ik het zonde vond dat een gewone test zo werd verdraait in een quasi-zelf-analyse/hulp. Ik vind het ook zonde dat dit op geen enkele manier een discussie uitlokt, wat in mijn ogen het grootste nut is van een forum. Dat mensen zich uiten vind ik prima, en op fora is dat zelden een probleem (zolang je anoniem bent tenminste, vandaar dat het internet een godsgeschenk is) maar dit uiten kan in mijn ogen even goed in het "De Kantine" gedeelte.Maar bij deze trek ik dus de vraag in (al was het enkel omdat de topic starter graag wil dat die hier staat )
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me super klote
Ik denk.... dat ik maar een stomme bitch ben Ik hoop.... dat dit gevoel snel over is Ik wil..... dat ik slaag ![]() Ik droom...... over slechte dingen Ik ga......... nog weg als t niet snel beter gaat Ik vraag...... om begrip en dat krijg ik niet eens Ik zie.......... geen verandering Ik houd....... kweet niet |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel......Liefde
Ik denk....aan morgen Ik hoop....dat het goed gaat Ik wil.....dat het goed gaat Ik droom......over mijn toekomst, mijn vrijheid Ik ga.........het helemaal maken Ik vraag......of ik een beetje steun kan krijgen Ik zie..........dat het me lukt Ik houd.......de moed erin! |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik voel......de muziek door me lichaam glijden
Ik denk....dat ik wel naar het feest ga Ik hoop....nog lang bij Abdu samen te zijn Ik wil.....mijn hele leven me zo voelen Ik droom......weg op de bult bij zonsondergang Ik ga.........me best doen volgend schooljaar Ik vraag......me af of Joel nog iets voor me voelt Ik zie..........m'n toekomst like heaven Ik houd.......van m'n leven Leuk topic!
|
|
|
|
Ik voel...... me gestresst
Ik denk.... al1 maar aan toetsen Ik hoop.... dak over ga Ik wil..... begrip van iemand Ik droom...... dak over ga Ik ga......... proberen wat relaxter te doen Ik vraag...... me af wat ze van me vinden.. Ik zie.......... euhm...weet nix..de computer?! Ik houd....... niet van me vader
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me ok
Ik denk.... klote Ik hoop.... dat ik afval Ik wil..... afvallen Ik droom...... rare dingen Ik ga......... niet zwemmen Ik vraag...... nix Ik zie.......... een computer Ik houd....... van Mieke nou deze was ff het eerste wat in me op kwam, nou eentje waar ik over na denk Ik voel...... me wel ok eiglijk Ik denk.... aan rare dingen Ik hoop.... dat alles vanaf nu goed gaat Ik wil..... dat alles goed gaat Ik droom...... ervan om ooit naar India te gaan Ik ga......... stoppen met dagbehandeling Ik vraag...... hoop ik niet te veel van mensen Ik zie.......... veel narigheid om mij heen Ik houd....... van Mieke
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel me vrij dubbel, blij en k*t
Ik denk aan de operatie Ik hoop dat hij slaagt Ik wil heel ver weg Ik droom dingen die hier niet thuishoren en er dus ook niet komen te staan Ik ga slapen zometeen Ik vraag naar verjaardag.. *gromt* Ik zie weinig positiefs, maar kben wel heel hyper Ik houd van iedereen |
|
|
|
|
[QUOTE]me blackrose schreef op 11-06-2003 @ 19:36:
[B]Ik voel...... me moe Ik denk.... dat als ik nu stop met leren geen voldoende haal Ik hoop.... dat ik mijn laatste toetsweek goed heb gemaakt en dus overga Ik wil.....slapen Ik droom...... heel raar de laatste tijd Ik ga......... zo weer verder leren Ik vraag...... niks Ik zie.......... een geschiedenisboek Ik houd....... van jeroen (= sinds kort psycho-duck op het forum)
|
|
|
|
Ik voel me rot, hopeloos, verdrietig, stom,...
Ik denk aan niets anders dan gisteren Ik hoop dat ik nog een herkansing krijg Ik wil echt wel nog proberen Ik droom ervan eens met mn gedachten bij het juiste te zitten Ik ga me zeker excuseren Ik vraag me af wat die mensen al niet van moeten denken Ik zie me op mn herkansing al afkomen met een rooi hoofd Ik houd maar liefst mijn mond dicht als ik ze zie en draai ook maar mn hoofd weg
|
|
|
|
Ik voel... me goed
Ik denk... dat ik vandaag maar eens ga chillen Ik hoop... dat ik slaag voor mn vwo Ik wil... slagen en op kamp Ik droom... bijna elke nacht over dezelfde jongen Ik ga... hem heus wel bellen Ik vraag... me af waarom ik dit invul Ik zie... robbie williams op tv Ik houd... van best veel mensen
|
|
|
|
Ik voel......me rug door me hele lichaam *auw*
Ik denk....dat ik volgend jaar in havo 5 zit! ![]() Ik hoop....dat Abdu op mn verjaardag kan komen Ik wil.....zwemmen Ik droom......van de liefde Ik ga.........zaterdag feesten Ik vraag......me af wat Bonn van me lieverd wil! Ik zie..........ff niks Ik houd.......van het leven
|
|
|
|
ik voel..... me happy
ik denk..... yes ik ben geslaagd ik hoop...... dat men pc niet vast gaat lopen ik wil... koppeltje duiken ik droom.... over men toekomst ik ga... vanaaf naar het centrum ik vraag...me af of ik wel weg kan vanaaf ik zie... me beeldscherm ik houd.... van het gevoel dat ik geslaagd ben |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Vandaag weer andere gevoelens, dus even een nieuw aanvulschema gemaakt..
ik voel..... me vreemd, gelukkig en ongelukkig tegelijk ik denk..... dat het wel weer goed komt ik hoop......dat het niet te lang gaat duren ik wil... dat het zaterdag is. ik droom.... over mijn toekomst ik ga... hard werken voor mn komende toetsweek ik vraag...nog steeds om dat beetje hulp. ik zie... dat ik een beetje futloos ben ik houd.... vol |
|
|
|
|
Ik voel me doodmoe...
Ik denk aan hoe het nou verder moet... Ik hoop dat ik de goede beslissing neem... Ik wil dat ik het goed doe... Ik droom van 'later'... Ik ga het proberen. Ik vraag me zoveel af. Ik zie even geen toekomst meer... Ik houd nog steeds HEEL ERG VEEL van hem.
|
|
|
|
Ik denk.... al1 maar aan toetsen Ik hoop.... dat dit snel Ik wil..... dat t beter met M. gaat Ik droom...... over de vakantie Ik ga......... strx engels nog effe overlezen Ik vraag...... me af hoe ik dit ga halen Ik zie.......... super veel ellende Ik houd....... van M. omdat ze me best steunt...
|
|
|
|
Ik voel......me heel blij
Ik denk....aan de toekomst Ik hoop....dat ik voorlopig zo blijig blijf Ik wil.....graag weten wat ik volgend jaar moet/ga/wil doen Ik droom......weg Ik ga.........er voor Ik vraag......me af wat de toekomst zal brengen Ik zie..........het allemaal best zitten op dit moment Ik houd.......dit humeur vast (of probeer het althans )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
vandaag is het een andere dag, eens kijken of het dan anders is. Ik voel dat ik nu echt iets moet gaan doen Ik denk dat ik toch maar een baan ga zoeken Ik hoop dat ik geslaagd ben Ik wil iets doen, maar wat? Ik droom van beroemd zijn Ik ga vanavond me vriend zien Ik vraag me af hoe ik deze vakantie overleef Ik zie mezelf over 10 jaar een hoofdrol spelen in vd ende musicals Ik houd van mooi weer
|
|
|
|
Ik voel...... me kut en moe
Ik denk.... op het moment veel te veel na Ik hoop.... dat ik beter wordt Ik wil..... slapen Ik droom...... over vrijheid Ik ga......... weg Ik vraag...... een antwoordt Ik zie.......... de computer Ik houd....... van mijn familie
|
|
|
|
Ik voel...... me verdrietig
Ik denk.... dat ik zo maar ga bassen Ik hoop.... dat ik me morgen beter voel Ik wil..... dat hij hier is Ik droom...... altijd heel eng de laatste tijd Ik ga......... morgen even bij f.o.r. kijken Ik vraag...... me af wat hij nou echt van me vindt Ik zie.......... het even allemaal niet meer zo zitten Ik houd....... het even niet meer uit thuis
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me een beetje ziekjes
![]() Ik denk.... dat ik nou toch maar goed moet gaan nadenken over dingen. Ik hoop....dat t wel leuk wordt. Ik wil..... niet ziek zijn en gezellig doen met anderen. Ik droom...... niet zo vaak, maar als ik droom, over rare dingen. Ik ga......... zondagnacht naar Euro Disney ![]() Ik vraag...... me af waarom ie nou zo maf doet af en toe Ik zie.......... nou al op tegen de terugreis ED. Ik houd....... van iedereen een beetje. en van sommigen een beetje meer
|
|
|
|
|
Ik denk.... aan een heleboel dingen tegelijk Ik hoop....dat het waar is wat ik denk Ik wil..... overgaan!! Ik droom...... over later... Ik ga......... morgen de hele dag leren Ik vraag...... me af hoe ik dat ga doen Ik zie.......... blijdschap (van me broertje) Ik houd....... van iedereen die van mij houdt...
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel......liefde, frustratie, geluk, heel veel tegelijk en overheersend positieve dingen
Ik denk....aan hoe een mens toch van het ene op het andere moment kan veranderen, hoe ogen open kunnen gaan en dingen verbeterd kunnen worden. Ik hoop....dat ik mezelf zal blijven verbeteren en mijn eigen fouten steeds onder ogen zal blijven zien, dat ik geen verbitterd mens word en dat ik oprecht een goed mens zal zijn. Ik wil.....de waarheid. Ik droom......niet zo dat ik het me herinner, maar ik fantaseer en dagdroom wel veel over heel veel positieve dingen. Ik ga.........mijn leven vol goede moed tegemoet. Ik vraag......alleen maar of ik het niet allemaal alleen hoef te doen. Ik zie..........dat ik echte vrienden heb. Ik houd.......van mijn leven. N.a.v. een gesprek |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel...... druk
Ik denk.... niet veel, ik ben druk Ik hoop....dat we het tof krijgen!!! Ik wil..... niet depri doen Ik droom...... nu niet, maar heeft heel vaag gedroomd Ik ga......... NAAR EURODISNEY Ik vraag...... me veel af Ik zie.......... weinig Ik houd....... van iedereen op dit moment IK IS HYPER!!!! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mies; doet vrolijk en happy!! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
*OINK* Ik ben blij! ik doe blij, ik voel me blij! ik ga strax om half 2 vannacht lekker met de boesie naar euro disney!! WHOEI!! daar heb ik geen aanvulwoorden voor nodig
|
|
|
|
|
|
Ik voel...... me rustig
Ik denk.... dat ik de rest van de avond maar voor de tv ga hangen Ik hoop.... dat ik t ga redden op de musicalacademie volgend jaar Ik wil.....musicalster worden Ik droom......de laatste tijd vreemd genoeg van kotsende mensen Ik ga.........zo maar ff me omkleden Ik vraag...... me af hoelang me oma nog leeft Ik zie......dat t buiten donker wordt helaas Ik houd.....superveel van edwin
|
|
|
|
Ik voel...... me klote...
Ik denk.... veel te veel Ik hoop.... dat het ooit nog goed met me gaat komen Ik wil..... dat ik geen problemen meer heb en dat ik me gelukkig ga voelen Ik droom...... dat ik een perfect leven heb Ik ga......... zo maar weer aan m'n huiswerk Ik vraag...... me ontzettend veel dingen af Ik zie.......... het leven op dit moment alles behalve positief in Ik houd....... van niemand/niets |
|
|
|
|
|
Ik voel...... me een beetje duf
Ik denk.... dat ik zo maar es off ga Ik hoop.... dat ik een leuk cadeautje voor mn vader kan vinden (gister was hij er niet) Ik droom...... nergens meer over de laatste tijd Ik ga......... zo winkelen met Iris Ik vraag...... me af hou Abdu reageert als ik het er met hem over wil hebben ![]() Ik zie.......... het fout aflopen! Zijn ouders zullen mij nooit accepteren! Ik houd....... zielsveel van um, maar mijn moeder heeft gelijk
|
|
|
|
Ik voel...... me gezellig
Ik denk.... dat we helaas niet op vakantie gaan dit jaar Ik hoop.... dat ik werk vind voor deze zomer Ik droom...echt eng de laatste tijd ik ga....zo rekken en strekken Ik vraag...... me af of het me gaat lukken musicalster te worden Ik zie.......... mezelf over 10 jaar nog steeds hetzelfde Ik houd....... van dit moment
|
|
|
|
Ik voel...... me kl*te
Ik denk....nix Ik hoop.... dat dit snel over is Ik droom..de laatste tijd nie meer ik ga....vanaaf goed leren Ik vraag...... me af of ik dit ga halen Ik zie.......... me dit goed gaan verknallen Ik houd....... het zo niet lang meer vol
|
|
|
|
Ik voel......me best wel down en alleen
Ik denk.... dat ik misschien wel geeneens ga slagen Ik hoop.... dat de stress en downheid snel over is Ik wil..... lachen, bij jeff zijn, me ok voelen, alles goed maken Ik droom...... over rust Ik ga......... denk ik maar eens leren Ik vraag...... me af of ik wel aardig ben Ik zie.......... opt moment niet echt iets posi, maar dat komt wel weer Ik houd....... van jeff |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel......me lusteloos
Ik denk.... aan hem Ik hoop.... stiekem dat we weer bij elkaar komen Ik wil..... dat deze 1,5 week niet is gebeurd Ik droom...... geen fijne dromen meer Ik ga......... echt leren vanmiddag Ik vraag...... me af hoe ik zo de rest van mijn leven moet doorbrengen Ik zie.......... hem Ik houd.......wat een kutaanvulwoorden
|
|
|
|
|
Ik voel......zenuwen in mn buik, WTF??
Ik denk.... aan hem Ik hoop.... dat we geen stomme ruzies op msn meer hebben ![]() Ik wil..... dat hij ook op mn verjaardag komt! Ik droom...... niks meer! Ik ga......... maar off denk ik Ik vraag...... ook ff niks Ik zie.......... een stom k*tscherm terwijl ik hem wil zien Ik houd....... van um
|
|
|
Verwijderd
|
Ik voel......me onwijs goed!!
Ik denk.... aan gisteren Ik hoop.... dak een beetje slaap vannacht Ik wil..... weer terug!!! Ik droom......mjah vast wel ![]() Ik ga......... strax maar een film kijken denk Ik vraag...... niet veel, alleen even een knuffel van iemand van wie ik hou Ik zie.......... een beeldscherm en sterretjes *das minder* Ik houd....... van iedereen!!! |
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|