Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 12:10
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
omajunk schreef op 16-06-2003 @ 06:58:
uuuh ff op mijn berichtje terugkomen. Mijn ouders weten nu dat ik vanaf mijn 14e blow en vaak lam ben (gister door de politie thuis gebracht, omdat ik zo lam was en ook maar meteen alles opgebiecht).
Whoooops!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2003, 18:13
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
mijn ouders weten dat ik blow, ze weten dat ik wellis pille heb gehad al heb ik dat nooit toegegeven, kheb het ze niet verteld, ouders weten dat nou eenmaal
Oud 25-06-2003, 20:03
Verwijderd
Ze weten dat ik één keer heb gepaddo'ed, van de keren erna heb ik ze niet verteld.
Die ene keer dat het bekend werd dat ik gepaddo'ed had (en dat niet van te voren had verteld) reageerden ze behoorlijk goed. Ze hadden er ook niks op tegen 'als ik het maar wel vertel'.

Ook XTC heb ik ze niet verteld, en ben ik ook niet van plan. Ik zie niet in waarom ik ze onnodig ongerust zou maken...Weet ook niet hoe ze DAAR op zouden reageren. Tis immers wat anders dan paddo's...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 18:16
RayMania
RayMania is offline
Ik gebruik geen drugs omdat ik regelmatig bloed moet prikken en ze dan controleren op sporen etc...

En dan heb ik geen zin in gezeik.
Maar eigenlijk heb ik er ook geen behoefte aan.
Nooit gedaan.
Oud 27-06-2003, 17:02
Verwijderd
mijn ouders denken dat ik toevallig wel eens mee blow op een feestje.... maar wat ze niet weten is dat ik gister samen met een vriend in de tuin heb zitten blowen terwijl hun al in bed lagen wat ze ook niet weten is dat ik ook wel eens xtc, poppers en ghb heb gebruikt dat wil ik graag zo houden
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:46
BBEM
BBEM is offline
vroeger draaide me moeder zelf een keer een joint voor mij.... no joke
Oud 27-06-2003, 21:04
mind
mind is offline
Citaat:
bertbart schreef op 27-06-2003 @ 18:02:
maar wat ze niet weten is dat ik gister samen met een vriend in de tuin heb zitten blowen terwijl hun al in bed lagen
wat ben jij een stoute jongen...
Oud 27-06-2003, 21:45
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 27-06-2003 @ 12:02:
mijn ouders denken dat ik toevallig wel eens mee blow op een feestje.... maar wat ze niet weten is dat ik gister samen met een vriend in de tuin heb zitten blowen terwijl hun al in bed lagen wat ze ook niet weten is dat ik ook wel eens xtc, poppers en ghb heb gebruikt dat wil ik graag zo houden
Poppers!! OMG...jij bent echt een poperssletje!! Zomaar overdag midden op straat in Amsterdam. Bah. Dat kan echt niet hoor....

Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 07:23
blasty
blasty is offline
Volgens mij heeft mijn moeder het echt _wel_ door
Ik kreeg laatst een zakje van 5 euro van haar (no kiddin', zij had het weer van een oude bekende gehad ofzo), maar ik heb gezegd dat ik het zelf niet rookte en dat ik het weg ging geven.
Paddo's weet ze denk niet, en dat houden we liever zo
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:04
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mijn moeder weet dat niet (ik gebruik ook nog maar heel zelden drugs en als ik het doe weinig..) maar de ouders van mijn vriend hebben wel vaak zon vermoeden gehad (zakje van de wiet was een paar keer kapot en ze roken dat, bleek achteraf dat de buurman een wietplantage in huis had dus die kreeg de schuld ) maar ze hebbe n keer n pilletje gevonde die was blanco, en we hebbe ze wijsgemkt dat t n paracetamol was want die was net zo groot ze hoeven t ook nie te weten vind ik... we zijn zelf wel verstandig genoeg om niet teveel te pakken.. is weleens anders geweest mar die tijd is voorbij gelukkig...
als je t eerst heel veel gebruikt is de lol er op een gegeven moment vanaf vind ik...

xxx
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:17
thisisfun
thisisfun is offline
mijn ouders weten het niej maar ik kan hier gewoon in mijn kamer blowen deur dicht raam open en blowen maar ik hoef het ook niej te kopen want ik krijg het van de buurman want hij heeft wietplantjes in zijn tuin en dat blowt hij zelf op met vrouw en 2 zonen 10 en 13 en dat is dus dan mijn smoes maar er is 1 nadeel ik kan snachts niej slapen van de wietgeur in mn kamer niej dat ik het vind stinken ofzoh maar juh ruikt het gewoon heeel erg en weet iemand hier trouwens waar juh plantjes kan kopen?? en hoe duur ze zijn?? en hoeveel juh er mag??
Oud 01-07-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Mind_Movie schreef op 27-06-2003 @ 22:04:
wat ben jij een stoute jongen...
tjonge wat ben jij een stoere jongen dat je in het bijzijn van je ouders blowt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:31
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-07-2003 @ 18:29:
tjonge wat ben jij een stoere jongen dat je in het bijzijn van je ouders blowt
Hell, wat een slecht staaltje sarcasme.
Oud 01-07-2003, 18:59
AtHell
AtHell is offline
@ ADHD, bertbart en nare: Wat een geniale reply's
Oud 02-07-2003, 20:46
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Mijn ouders weten dat ik blow, me moeder heeft het zelfs liever dat ik stoned ben dan dronken). Alleen me moeder weet dat ik een keer paddo's heb gegete, niet dat ik het al velen malen heb gedaan. Ze kon de reden warom ik het wilde doen wel begrijpen. Ik ben nou eenmaal heel erg nieuwsgierig naar dat soort dingen. Ze weet dat ik ook nog andere dingen wil proberen (lsd, mescaline, dmt, enz). Wat ze niet weet is dat ik ook xtc enzo heb gedaan, maar dat hoefd ze ook niet te weten.
Oud 05-07-2003, 00:31
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
jah mijn ouders weten het en me ma wou zelfs spacecake met me eten. maar verder vinde ze het niet erg als ik blow.

><><><H4L><><><
Oud 07-07-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 01-07-2003 @ 18:31:
Hell, wat een slecht staaltje sarcasme.
o god, jij bent zeker the queen of sarcasme
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten