Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij heeft mijn moeder het echt _wel_ door
![]() Ik kreeg laatst een zakje van 5 euro van haar (no kiddin', zij had het weer van een oude bekende gehad ofzo), maar ik heb gezegd dat ik het zelf niet rookte en dat ik het weg ging geven. Paddo's weet ze denk niet, en dat houden we liever zo ![]() |
![]() |
|
mijn moeder weet dat niet (ik gebruik ook nog maar heel zelden drugs en als ik het doe weinig..) maar de ouders van mijn vriend hebben wel vaak zon vermoeden gehad (zakje van de wiet was een paar keer kapot en ze roken dat, bleek achteraf dat de buurman een wietplantage in huis had dus die kreeg de schuld
![]() ![]() als je t eerst heel veel gebruikt is de lol er op een gegeven moment vanaf vind ik... xxx |
![]() |
|
![]() |
mijn ouders weten het niej maar ik kan hier gewoon in mijn kamer blowen deur dicht raam open en blowen maar ik hoef het ook niej te kopen want ik krijg het van de buurman want hij heeft wietplantjes in zijn tuin en dat blowt hij zelf op met vrouw en 2 zonen 10 en 13 en dat is dus dan mijn smoes maar er is 1 nadeel ik kan snachts niej slapen van de wietgeur in mn kamer niej dat ik het vind stinken ofzoh maar juh ruikt het gewoon heeel erg en weet iemand hier trouwens waar juh plantjes kan kopen?? en hoe duur ze zijn?? en hoeveel juh er mag??
|
Mijn ouders weten dat ik blow, me moeder heeft het zelfs liever dat ik stoned ben dan dronken). Alleen me moeder weet dat ik een keer paddo's heb gegete, niet dat ik het al velen malen heb gedaan. Ze kon de reden warom ik het wilde doen wel begrijpen. Ik ben nou eenmaal heel erg nieuwsgierig naar dat soort dingen. Ze weet dat ik ook nog andere dingen wil proberen (lsd, mescaline, dmt, enz). Wat ze niet weet is dat ik ook xtc enzo heb gedaan, maar dat hoefd ze ook niet te weten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
drugs en gebruik (new is GHB!) heidimeisje | 9 | 03-01-2005 12:30 | |
Drugs & Alcohol |
Vagenlijst over drugs andredekker15 | 13 | 17-03-2002 15:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 | |
Drugs & Alcohol |
4e klassers(MAVO-HAVO-VWO) gezocht die een enquête over softdrugs willen invullen!! girly_beau | 39 | 09-01-2002 16:26 |