Citaat:
wat jij dus schrijft: Helaas hoor ik elke keer weer mensen die zeggen dat ze faalangst hebben, maar vervolgens maar wat graag laten zien aan de rest hoe iets zou moeten..Er dus geen moeite mee hebben om in het middelpunt van de belangstelling te staan..ik vind dat raar als je beweert faalangst te hebben .. zelf ben ik ook iemand die graag iets aan mensen uitlegt als ze iets niet snappen wat ik net weer wel snap. maar ondertussen ben ik echt doodzenuwachtig voor een toets (dagen van te voren) begrijp je wat ik bedoel.
|
Heey,
ik denk dat je niet precies begrijpt wat ik bedoel..
want wat jij zegt vind ik nou juist heel begrijpelijk..
Ik kan natuurlijk geen namen noemen..maar het was een voorbeeld van iemand die het zegt te hebben, maar waarbij het in ieder geval heel onwaarschijnlijk LIJKt...
Ik bedoel dat ze gewoon juist altijd alles tegen iedereen zegt enzow..tegen my zegt dat ze eerst niet met mij wou samenwerken, omdat ik te veel fouten maakte..terwijl mijn resultaten beter altijd waren
aan iedereen vraagt ze alles etc.
helaas kan ik geen specifieker voorbeeld geven, dan zou ik verraden wie ze is..
\maar ze komt in alles juist zo zelfverzekerd over..
lijkt heelmaal geen last te hebben van zenuwen..
enzow
maar het was dus aleen maar ff een voorbeeldje hoor..
verder nix belangrijks
wilde het ff uitleggen..
Dat soort mensen verpest het namelijk voor de rest..en dat is jammer
Citaat:
natuurlijk heb je ook gelijk dat mensen met faalangst daar maar wat aan moeten doen. Wat de meeste mensen ook wel doen hoor. bij mij is het nu ook een stuk minder .
|
als je het zo zegt klinkt het alsof ik mensen verwijt dat ze er nix aan doen..
dat was niet myn bedoeling hoor
was een suggestie
iig tnx voor je goede bedoelingen en de uitleg

(wendy)
...