Advertentie | |
|
![]() |
|
3DoorsDown
Against All Authority Bad Religion Beef Blink182 De Hardheid Dropkick Murphy's Face Tomorrow Flogging Molly Foo Fighters Good Charlotte GreenDay Guano Apes Heideroosjes Hoobastank Incubus Intwine Lagwagon Less Than Jake Linkin Park Lit Catch 22 Good Riddance Guttermouth Krezip LostProphets Maladjusted Unwritten Law Mad Caddies Mark Foggo Skasters Skatjes Nas Drovje Stunion P Mest Mighty Mighty Bosstones Millencolin Mustard Plug A New Found Glory NOFX Osker Pietasters Rammstein Rancid Reel Big Fish ![]() Shandon Simple Plan Slipknot Sugarcult Sum41 System Of A Down ![]() ![]() Taproot The Offspring Voodow Glow Skulls ![]() Korn Bowling For Soup Flogging Molly verder kom ik niet hoor denk ik ![]()
|
Verwijderd
|
Silverchair. Leerde ze zo'n 4 jaar geleden kennen, toen Neon Ballroom net uit was.
Ik zag een keer Ana's Song op tv ( rockzone ofzo ![]() ![]() Toen was het nog in de tijd dat je niets kon downloaden, weinig mensen hadden branders. En een jongen uit mijn broertjes klas deelde cd lijsten uit, daar kon je gekopieerde cd's van kopen voor 5 gulden ofzo..daar stond Silverchair-Neon Ballroom ook op. Heb ik besteld dus..en toen werd ik fan. Alle cd's gekocht, tshirt gekocht, naar concert geweest (na 4 jaar! eindelijk!) enzo. Jaja ![]() |
![]() |
|
Iedereen heeft toch een beetje een groep die 'zijn' of 'haar' groep is?
Voor mij is dat dEUS. De groep die mij verslaafd maakte aan muziek. Ze zijn zo veelzijdig... Als je ziet welke nummers frontman Tom Barman maakte op 18-jarige leeftijd, je kan er enkel en alleen maar respect voor hebben!. Het is de groep die België op de wereldkaart zette, en ze deden dat niet met een vals imago, met een marketingtruc of met een vliegtuigkaping, nee...ze deden het met hun zeemzoete melodiëen die niemand onberoerd laat.
|
![]() |
Bløf, al zo'n 2,5 jaar. Mijn beste vriendin sleepte me er een beetje in mij, dus nu gaan we altijd samen naar concerten. We zijn 3 juni nog geweest...de CD presentatie in Utrecht....en ze zijn weer goed, zoals altijd!
Vind Acda en de Munnik ook erg goed...en ik was als klein meisje stapelgekke fan van de Backstreet Boys (ja hoe kan het ook anders!)....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() trouwens,,, vergeet ik een band: ska-p
||
Citaat:
die je hoort bij leave it alone en shit.. aint it, Rebirth Of Cool?
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 14:55. |
![]() |
|
![]() |
opeth en iced earth staan op eenzame hoogte, al doen de lui van behemoth en nile goed hun best via de trap omhoog te kruipen. En daarnaast nog een 100 bands ofzo.
|
Racoon! Eigenlijk nog niet zo heel lang.
Vorig jaar op Pinkpop heb ik ze gehoord (van een afstand) en doordat er een vrouw alsmaar rondjes stond te draaien op Feel like flying is dat nummer bij me blijven hangen. Dus thuis gedownload en nog wat andere nummers van hun. En toen was ik een keer met mn vriend in de stad, kijken we bij de aanbiedingen bij de Van Leest, ligt daar dus Till Monkeys Fly. Gekocht dus en veel geluisterd! Op een gegeven moment de nummers van Here we go Stereo gedownload en de cd voor Sinterklaas gekregen. Toen bleek dat Racoon een optreden zou gaan geven in Dordt (was 10 mei) zijn we daar heen gegaan. Die gasten zijn zo goed! De zang is gewoon perfect! Verder vind ik Robbie Williams erg goed, maar dat is niet echt een band..
|
HIM.
Ik zag ze 3 1/2 jaar geleden bij Top of the Pops, en toen vond ik ze dus wel interessant. (Lees: ik vond Ville en Mikko wel interessant). Toen nam ik eens een concert op van tv en ik vond de muziek ook vette saus. En toen was ik fan. ![]()
|
Ik vind dat de beste bands uit Belgie komen..
Das Pop sinds 99, dEUS sinds weet ik niet meer, Zita Swoon, VIVE LA FETE sinds 99 !!!, Millionaire sinds milionaire , Mauro, Evil superstars, Soulwax sinds 99.. DAAU sinds 2000 jaren 80 electro muziek !!! en ik luister ook al sinds 2000 electro wat nu helmaal hip begint te worden. o.a miss kittn, legowelt, i-f, tiga etc, peaches, fischerspooner.. ladytron.. etc.. nog een paar geniale bands, white stripes, Massive attack, poirtishead, zoot woman, spinvis, solex, copark, bauer, bettie serveet, flemming, supergrass, air, the rapture, the cardigans, the cure, pixies, bis, foo fighters, lamb, suede, racoon, bastian, moloko, garbage, prodigy, smashing pumpkins, placebo. jungle en drum n bass is ook cool!!!! Tessa Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 11:27. |
![]() |
|
Laten we maar beginnen...
Bjork / RHCP / Muse / U2 / Live / Portishead / Orbital / Madonna / Alanis Morissette / Saint Germain / Moby / Massive Attack / Saybia / The Verve / Placebo / No Doubt En zelfs: Justin Timberlake / Tiesto / Cygnus X / oude nummers van Janet Jackson / -allemaal-vage-trance-en- dance-mensen-waar-van-ik-de naam-niet-weet (Waarom vertellen ze bij ID&T niet wat ze net hebben gedraaid?) Maar ook: Mozart / Bach / Part / Prokofiev / Vivaldi / Debussy / Chopin En nog vele anderen... (kan ze moeilijk allemaal opnoemen toch?)
|
Mijn alltime favo kan maar een band zijn: THE VANDALS, daarna komen uit het buitenland DropkickMuprhys, SUM41, Bloodhound Gang, Offspring, Weezer, QOTSA, Foo Fighters en van
eigen bodem MALADjusted (check 'm out before they get hughe!) en de Heideroosjes ![]() Greetz from Vandal also formerly known as Sander de Vlaflip
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 13:59. |
![]() |
|
ben geen fan, maar vind ze erg goed:
inwillekeurigevolgorde: queens ot stone age president ot usa hed pe slipknot mudvayne stone sour muse rammstein bloodhound gang prodigy en vast nog wel meer!
|
Verwijderd
|
ik ben nergens echt fan van maar toch:
-coldplay, die ken ik vanaf hun grote doorbraak in engeland, mijn neef stuurde me een bandje op, ik was verkocht. -rasputina, ken ik pas een half jaar, ooit van een vriendin gehoord ofzo. -the cure, mijn vader heeft er erg veel van, ik vond het ook erg leuk. -the red hot chili peppers, ken ik vanaf "around the world". dat vond ik wel interessant en sindsdien luister ik ernaar. en dan zijn er nog een stuk of 10 bands waar ik momenteel veel naar luister. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ken Placebo nu zo'n anderhalf jaar. Heb voor het eerst van ze gehoord toen ik drie weken in Duitsland op uitwisseling was. Een goede vriend van me liet me hun muziek horen, en ik was verkocht ![]() En inderdaad, al veel mensen hebben het gezegd: ik geloof niet dat je 45 bands kunt hebben die je allemaal even veel waard zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Minst favoriete nummers van je favoriete bands/artiesten. wartzwit | 45 | 27-07-2004 12:44 | |
Muziek |
Maak van je favo band een gothic-band Maurice | 14 | 14-04-2004 13:21 | |
Muziek |
Het Grote "Favoriete band" topic NeoZero | 60 | 15-03-2004 16:21 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
Muziek |
weeral eens het band-fototopic damnation | 132 | 27-08-2003 20:36 | |
Muziek |
Favoriete bands Lager-Lout | 83 | 02-09-2002 23:17 |