Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2003, 20:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Zoiets als: zelfmoord plegen?

De situatie die jij daar schetst is zo'n horror-verhaal dat ik er maar liever niet aan denk...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:30
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 13-06-2003 @ 21:50:
Zoiets als: zelfmoord plegen?

De situatie die jij daar schetst is zo'n horror-verhaal dat ik er maar liever niet aan denk...
Nee, denk dat niemand zoiets mee wil maken, maar helaas heb je weinig keus als je het wel meemaakt en kan je er weinig tegen doen. Maar zelfmoord is ook weer wat overdreven.

Het telefoonprobleem is geen probleem meer nog 1 keer voor de duidelijkheid... (lees maar ff terug, ga dat hele verhaal niet NOG een keer neerklappen)

Momenteel maakt het hem helemaal niets meer uit of ze nou zwanger is of niet omdat hij nog niet eens weet OF ze zwanger is en zo ja OF dat kind wel van HEM is en niet van haar scharrel.

Het enige vreemde wat er nu omgaat is dat HIJ een naamgenote van zijn ex begint te bellen (soms 3 keer per dag) om afleiding te zoeken en te vragen of ze gaan zwemmen of Midgetgolfen ofzow terwijl het eigenlijk wel duidelijk is dat zowel zij als haar vriend het daar niet helemaal mee eens zijn. Paar keer is leuk...maar elke dag.... En al helemaal dat ie daar een naamgenote voor uitzoekt van zijn ex die hij eigenlijk zo onderhand haat...
Oud 15-06-2003, 14:13
lune
lune is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-06-2003 @ 22:19:
Stel je hebt een vriendin... De relatie ligt een beetje vaag. Stel jij bent 24, zij is 17, jullie mogen elkaar van haar ouders (vooral moeder) niet zien, haar moeder is in staat tot de politie erbij halen als jullie elkaar toch zien. Zij wil niets liever dan het huis uit. De relatie tussen haar en haar ouders verloopt alles behalve lekker.
Jullie blijven elkaar in het geniep toch zien. Maar dat gaat natuurlijk een keer fout, jullie worden betrapt door mamma lief, politie erbij en alles, jij bent verstandig en zegt tegen je vriendin dat het verstandiger is dat ze gewoon met haar moeder mee gaat naar huis en dat jullie dan maar een paar maanden wachten tot zij 18 is. Zij denkt niet rationeel na en maakt het uit. Om nog geen week later weer contact met je te zoeken. Jij gat er op in, jullie zien elkaar weer jullie rommelen wat aan als je begrijpt wat ik bedoel. Ook dit kan nooit lang goedgaan, jullie maken het weer uit. Een week later krijg je bericht van je ex-vriendin dat zij 2 dagen overtijd is en bang is dat ze zwanger is. Wat blijkt, buiten jou weten om is ze gestopt met de pil toen het voor de eerste maal uit ging. Ze heeft geen test gedaan dus niets is zeker.
Later die avond belt ze op: ze is ongesteld geworden. Jij hebt al besloten dat je niets meer met haar te maken wilt hebben. Jij opgelucht, hebben we het weer klaar voor vandaag.
Maar natuurlijk neemt zij daar geen genoegen mee. Ze belt je elke nacht wakker, als je geluk hebt krijg je 2 uurtjes slaap per nacht. Ze belt om te melden dat haar vorige uitspraak een grapje was: ze is nog steeds niet ongesteld.
Heren: wat doen jullie?
en heeft dit iets met jou te maken(ben ij de minderjarige dochter ofzo? of is dit gewoon om er achter tekomen hoe mense hier over denken?)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
lune schreef op 15-06-2003 @ 15:13:
en heeft dit iets met jou te maken(ben ij de minderjarige dochter ofzo? of is dit gewoon om er achter tekomen hoe mense hier over denken?)
Voorzover ik heb begrepen is de 24jarige jongen een vriend van haar.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:13
lune
lune is offline
oo zo niet eens aan ged8 hh
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:57
TOETJUH
TOETJUH is offline
tja...dit is best vervelend voor hem! als ik hem was zou ik mijn eigen maar niet zo druk maken of ze nu wel of niet zwanger is want volgens mij lult ze een heleboel bij elkaar!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 21:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
TOETJUH schreef op 15-06-2003 @ 20:57:
tja...dit is best vervelend voor hem! als ik hem was zou ik mijn eigen maar niet zo druk maken of ze nu wel of niet zwanger is want volgens mij lult ze een heleboel bij elkaar!
Dat is ons idee dus momenteel ook. Zelfs als ze het is is het niet eens zeker dat het wel van hem is. Dus momenteel ligt het een beetje stil. Zijn in afwachting of mevrouw de ex nog mensen lastig gaat vallen in de hoop met hem in contact te komen.

Regels voor berichten