Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Slachtoffer in een klein donker kamertje op een stoel neerzetten.
Een stel ratten vangen die allemaal ranzige ziektes met zich meedragen. Kaas en shit over slachtoffer heen gooien. Ratten op slachtoffer gooien. Deur dicht. Paar dagen later ff kijken. en daarna lijk in de fik steken. Plan b (voor als de ratten geen zin hadden of ze waren niet ziek genoeg) Zet cd van Celine Dion Op en laat slachtoffer een paar dagen (samen met een eventueel beschibare strop) in kamertje zitten.Geen eten &drinken uiteraard. |
![]() |
|
Iemand doodsteken, en het lijk in blokjes van 2,5x2,5 cm snijden,. deze blokjes overal in Nederland neerleggen. Wel natuurlijk alle blokjes spoorvrij maken
|
en ik zou ook nog de politie cryptische aanweizingen geven over de plaatsen waar het lijk ligt ( a la Bassie en Adriaan). Ik moet alleen nog ff een goede manier van inlichten bedenken
|
ja ik heb er eigelijk wel eens overnagedacht.. dan zie je van die programma's op discovery.. nja ik denk dat ik iemand zou wurgen en dan het lijk verbanden, de as over zee uitstrooien en het vervoer middel ook op bergen en mijn kleren van die dag verbranden en de kamer reinigen.. zoiets
|
Ik weet er nog een, herinner me hem van een verhaal dat ik voor Duits moest lezen.
Een dreigbrief sturen naar het slachtoffer met de boodschap dat hij over een week onder de boom achter het station moet staan om gedood te worden omdat er anders iets gruwelijks met hem zal gebeuren. Deze bedreigingen steeds origineler formuleren en dagelijks tot het slachtoffer richten en uiteindelijk zal hij gaan, als je het goed aanpakt. Vervolgens bedwelmen met chloroform... verder zie eerste post.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
haha ,
de perfecte moord is denk ik een zelfmoord , maar die zo goed opt ouw is gezet , dat. gewone inspecteurs denken dat het zelfmoord is , maar dan een inspecteur alla ,de cock ,poirot, morse ... , die denkt dat het toch geen zelfmoord is , en dan gaan ze op zoek , maar eigenlijk is het toch zelfmoord , en dus vinden ze de moordenaar niet , snap je mijn redenering ? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het patroon ontdekken van mijn slachtoffer, zijn dagelijkse routines (bijvoorbeeld hardlopen door de bossen). Dan wacht ik hem op (met bivakmuts op) als ik er zeker van ben dat ik alleen met hem ben. Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder, met mijn andere hand pak ik mijn pistool met geluidsdemper en druk die stevig in zijn buik. Ik neem hem mee naar de kofferbak van de auto en ik rijd naar mijn huis toe, daar aangekomen bind ik hem vast (met prop in de mond) aan een stoel en zet hem naakt in de kelder (uiteraard geluidsdichte muren en geen ramen). Zijn kleren verbrand ik vervolgens in de kachel (elke keer als ik in contact kom met mijn slachtoffer heb ik operatiehandschoenen aan en dergelijke). Na een week is mijn slachtoffer omgekomen door het gebrek aan voedingsstoffen. Vervolgens maak ik hem los en snijd hem open en haal alle ingewanden en alle organen weg. Het lijk leg ik in een badkuip met zout, na een paar weken haal ik het lijk eruit en het is volledig uitgedroogd (net als een mummie). Dan hak ik het droge lijk in stukjes, en verbrand deze vervolgens ook totdat er alleen as over is, en dat gooi ik in een rivier. Tadaaaaa!!!!!!!!! Klaar is kees!!!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En bovendien denk ik dat ik liever onzekerheid heb en dat er misschien wel niets gebeurd, dan dat ik zeker wordt vermoord.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is het ook altijd leuk om iemand pure zuurstof te laten inademen (ja dat is ook niet gezond). Ook leuk is ditzelfde te doen met koolstofmonooxide. Het anaal inbrengen van een liter alcohol moet ook zeker afdoende zijn. Maar nu ff eentje waar ik wel voor ben. Iemand ontvoeren en die naar een afgelegen plek brengen. En daar gaan we vervolgens leuk spelen. Eerst ff het gebid vernielen ter identificatie. En dit dan wel met een vijl, ja we gaan lekker de tandjes uitveilen en ook ff lekker over de zenuwen veilen. * ![]() Vervolgens lekker in bad en niet het afgezaagde van ja we gaan iemand in zuur gooien [[ik raad koningswater aan, het sterkste zuur dat bestaat (mengsel van geconcentreerd salpeterzuur en zoutzuur (verhouding 1:3)). Het is zo sterk doordat saplpeterzuur ook oxiderend werkt. Het kan zelfs goud oplossen]] Maar neeee, we nemen een lekker loog badje (ook totaal niet fijn). En ja als er na een paar dagen nog veel lichaam over is dan toch ook nog maar even in het koningswater. Waarschijnlijk blijft er dan niet al te veel over (tanden zouden ook wel zijn opgelost, maar dat vijlen is gewoon lekker pijnlijk) Mocht je nou zo iets hebben van ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(of het slachtoffer heeft in californië gewoond) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opmars van Nieuw Rechts WillKillForSex | 86 | 22-10-2003 07:36 | |
Seksualiteit |
Vervolg op het topic : Wat niet te zeggen voor/tijden/na het sex !! Just Eak | 7 | 15-09-2002 13:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Definitie van AI, wat is AI, waar denk je aan bij AI... enz John Sickbock | 50 | 18-05-2002 22:39 |