Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 10:21
Verwijderd
giftig spuitje onder de tong, en dan verbranden. niets aan de hand.

*whahaha*
Advertentie
Oud 09-06-2003, 11:29
Smartie
Smartie is offline
gewoon niet
Oud 09-06-2003, 11:34
foefighter
foefighter is offline
eerste bedwelmen met cholorform bijvoorbeeld. Dan een vat met een of ander zuur dat echt alles op lost. Dan verbrand je alles wat je aanhad tijdens die dag en alles wat je hebt aangeraakt en dat zuur dump je ook ergens en klaar is kees of je doet het net als bij het gouden ei levend begraven in een kist
Oud 09-06-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2003 @ 11:13:
Ja, okee. Hulp bij zelfdoding zou kunnen. Maar het dan gewoon zo doen dat niemand op het idee komt te vervolgen omdat het op een 'gewone' zelfmoord lijkt.
Bovendien: volgens mij staat op hulp bij zelfdoding een minder hoge straf dan op brute moord + lijk wegwerken
Oud 09-06-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-06-2003 @ 13:23:
Bovendien: volgens mij staat op hulp bij zelfdoding een minder hoge straf dan op brute moord + lijk wegwerken
Precies...bovendien is de kans dat bij zelfmoord een gerechtelijk vooronderzoek wordt gestart vele malen kleiner omdat het dan bij voorbaat al niet om een misdrijf gaat.
Oud 09-06-2003, 13:48
Verwijderd
ik zou iemand zo in stukken snijden dat ze uberhaupt nooit te weten zouden komen dat hij/zij dood is
Oud 09-06-2003, 14:03
L1
L1 is offline
Ik zou in ieder geval handschoenen dragen
Oud 09-06-2003, 14:04
Thomas
Thomas is offline
Ik vraag me af hoeveel mensen mijn verhaaltje hebben gelezen.
Oud 09-06-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 09-06-2003 @ 11:21:
giftig spuitje onder de tong, en dan verbranden. niets aan de hand.

*whahaha*
In het as kunnen gifresten gevonden worden. Bovendien is een verbrand lijk an sich redelijk verdacht, of niet?

En @Wawl: Ik.
Oud 09-06-2003, 14:37
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 08-06-2003 @ 22:49:
Water in de aders spuiten
Lucht werkt ook.
Oud 09-06-2003, 14:45
Otis
Otis is offline
Slachtoffer in een klein donker kamertje op een stoel neerzetten.
Een stel ratten vangen die allemaal ranzige ziektes met zich meedragen.
Kaas en shit over slachtoffer heen gooien.
Ratten op slachtoffer gooien.
Deur dicht.
Paar dagen later ff kijken.
en daarna lijk in de fik steken.

Plan b (voor als de ratten geen zin hadden of ze waren niet ziek genoeg)

Zet cd van Celine Dion Op en laat slachtoffer een paar dagen (samen met een eventueel beschibare strop) in kamertje zitten.Geen eten &drinken uiteraard.
Oud 09-06-2003, 14:50
Ketjing
Ketjing is offline
Iemand doodsteken, en het lijk in blokjes van 2,5x2,5 cm snijden,. deze blokjes overal in Nederland neerleggen. Wel natuurlijk alle blokjes spoorvrij maken
Oud 09-06-2003, 18:49
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
* jech *
Oud 09-06-2003, 19:38
Ketjing
Ketjing is offline
en ik zou ook nog de politie cryptische aanweizingen geven over de plaatsen waar het lijk ligt ( a la Bassie en Adriaan). Ik moet alleen nog ff een goede manier van inlichten bedenken
Oud 09-06-2003, 20:26
Dminor
Dminor is offline
Ik zou gaan springen als een gek en met een mp5 tientallen keren schieten. (En ja, daar zit een reden achter )
Oud 09-06-2003, 21:35
purplerose
purplerose is offline
ja ik heb er eigelijk wel eens overnagedacht.. dan zie je van die programma's op discovery.. nja ik denk dat ik iemand zou wurgen en dan het lijk verbanden, de as over zee uitstrooien en het vervoer middel ook op bergen en mijn kleren van die dag verbranden en de kamer reinigen.. zoiets
Oud 09-06-2003, 21:42
Veenbes
Veenbes is offline
Ik weet er nog een, herinner me hem van een verhaal dat ik voor Duits moest lezen.
Een dreigbrief sturen naar het slachtoffer met de boodschap dat hij over een week onder de boom achter het station moet staan om gedood te worden omdat er anders iets gruwelijks met hem zal gebeuren. Deze bedreigingen steeds origineler formuleren en dagelijks tot het slachtoffer richten en uiteindelijk zal hij gaan, als je het goed aanpakt. Vervolgens bedwelmen met chloroform... verder zie eerste post.
Oud 09-06-2003, 22:06
Verwijderd
De perfecte moord is wanneer er geen link is tussen de dader, maar jij iemand hebt aan wie je het kan vertellen, anders is het niet leuk.
Oud 09-06-2003, 22:24
WijfMan
WijfMan is offline
De perfecte moord:
Als de dader niet gepakt wordt.

Maar dat vind ik dan blijkbaar of zo
Oud 09-06-2003, 22:26
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Bestaat een perfecte moord dan?
Oud 09-06-2003, 22:36
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Simpel, bij een trap (of een balkon van een flat) naast diegene lopen en hem eraf duwen. Vervolgens zeggen dat je het perongeluk deed en dat is onopzettelijk dus doodslag en wordt je vrijgesproken in Nederland
Oud 10-06-2003, 02:08
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
van slachtoffer ruilen met een andere moordenaar , zodat er
geen link is tussen mij en het slachtoffer
Oud 10-06-2003, 09:00
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 08-06-2003 @ 22:44:
Ik zou mijn slachtoffer bedwelmen met een met chloroform doordrenkt kanten zakdoekje, hem/haar daarna in zijn/haar badkuip leggen en wachten tot hij/zij wakker wordt maar nog te suf is om alert te reageren. Vervolgens een scherp aardappelschilmesje pakken en zoveel mogelijk aders die door het warme badwater door de huid te zien zijn in de lengte doorsnijden, te beginnen op de voeten en dan langzaam naar boven toe te werken. Waarschijnlijk wordt het slachtoffer hier wel wat wakkerder van, maar dan injecteer ik een spierverslapper zodat ik niet hoef te vrezen voor tegenstand.
Note to self: vrienden blijven met Sandra...
Oud 12-06-2003, 10:39
Vandal
Vandal is offline
Perfecte moord: zo doen dat niemand het merkt iemand verbranden ofzo en het as uitgooie over zee(dan laat je geen sporen achter!)
Maar je mag natuurlijk nooit moorden!! moord is
Oud 12-06-2003, 11:04
bitchy
bitchy is offline
CASTREREN!!!!!!!!!!!!!!!

en dan heeeeeel langzaam natuurlijk!!
Oud 12-06-2003, 12:49
Verwijderd
haha ,
de perfecte moord is denk ik een zelfmoord , maar die zo goed opt ouw is gezet , dat.

gewone inspecteurs denken dat het zelfmoord is , maar dan een inspecteur alla ,de cock ,poirot, morse ... , die denkt dat het toch geen zelfmoord is , en dan gaan ze op zoek , maar eigenlijk is het toch zelfmoord , en dus vinden ze de moordenaar niet ,

snap je mijn redenering ?
Oud 12-06-2003, 12:54
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
howshesings schreef op 08-06-2003 @ 22:47:
naar een stad aan de andere kant van nederland gaan met een mes in m'n binnenzak, in een donker steegje wachten tot er geen getuigen zijn en een willekeurig iemand voorbij loopt, die vermoorden terwijl ik natuurlijk wel zorg dat er geen bloed op mij komt of zooi van mij op het slachtoffer.
alstie eenmaal dood is ga ik gewoon weer lekker naar huis met de trein en m'n mes in een doekje in m'n binnenzak.
knappe politieagent die mij dan vindt... idd geen motief
Getuigen?
Oud 12-06-2003, 12:58
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Wawl schreef op 09-06-2003 @ 15:04:
Ik vraag me af hoeveel mensen mijn verhaaltje hebben gelezen.
Ik. Maar over omslachtig gesproken.
Oud 12-06-2003, 13:32
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Jadie schreef op 08-06-2003 @ 23:14:
dat ga ik hier niet vertellen. duh
Precies...anders zou het de perfecte moord niet meer zijn
Oud 12-06-2003, 19:04
zwoesj
zwoesj is offline
met een botte kaasschaaf plakjes snijden en aan mensen verkopen als spek of ham
Oud 12-06-2003, 21:40
Verwijderd
hehehe, als ik je zou vertellen hoe ik dat zou doen zou ik je moeten vermoorden.
Oud 12-06-2003, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 12-06-2003 @ 13:54:
Getuigen?
dan nóg.

een verdachte van een moord in groningen wordt niet zo snel gezocht in limburg
Oud 12-06-2003, 21:43
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 12-06-2003 @ 20:04:
die is leuk
Oud 12-06-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Hé bah. Gelukkig houd ik niet zo van vlees.
Oud 13-06-2003, 08:32
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Havock schreef op 12-06-2003 @ 22:41:
dan nóg.

een verdachte van een moord in groningen wordt niet zo snel gezocht in limburg
Vandaar dat een verdachte in Californie werd opgepakt voor een moord in Texas.
Oud 13-06-2003, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Arachnea schreef op 12-06-2003 @ 13:49:
haha ,
de perfecte moord is denk ik een zelfmoord , maar die zo goed opt ouw is gezet , dat.

gewone inspecteurs denken dat het zelfmoord is , maar dan een inspecteur alla ,de cock ,poirot, morse ... , die denkt dat het toch geen zelfmoord is , en dan gaan ze op zoek , maar eigenlijk is het toch zelfmoord , en dus vinden ze de moordenaar niet ,

snap je mijn redenering ?
Ga Rtl4 kijken.

Citaat:
*is blij dat hij vegetarier is*
Oud 13-06-2003, 08:49
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 12-06-2003 @ 13:58:
Ik. Maar over omslachtig gesproken.
Omslachtig, maar wel effectief.
Oud 13-06-2003, 11:58
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
perseus schreef op 13-06-2003 @ 09:45:
Ga Rtl4 kijken.

*is blij dat hij vegetarier is*
ik ben ook vegetarier hoor
Oud 13-06-2003, 12:15
Upke
Upke is offline
Het patroon ontdekken van mijn slachtoffer, zijn dagelijkse routines (bijvoorbeeld hardlopen door de bossen). Dan wacht ik hem op (met bivakmuts op) als ik er zeker van ben dat ik alleen met hem ben. Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder, met mijn andere hand pak ik mijn pistool met geluidsdemper en druk die stevig in zijn buik. Ik neem hem mee naar de kofferbak van de auto en ik rijd naar mijn huis toe, daar aangekomen bind ik hem vast (met prop in de mond) aan een stoel en zet hem naakt in de kelder (uiteraard geluidsdichte muren en geen ramen). Zijn kleren verbrand ik vervolgens in de kachel (elke keer als ik in contact kom met mijn slachtoffer heb ik operatiehandschoenen aan en dergelijke). Na een week is mijn slachtoffer omgekomen door het gebrek aan voedingsstoffen. Vervolgens maak ik hem los en snijd hem open en haal alle ingewanden en alle organen weg. Het lijk leg ik in een badkuip met zout, na een paar weken haal ik het lijk eruit en het is volledig uitgedroogd (net als een mummie). Dan hak ik het droge lijk in stukjes, en verbrand deze vervolgens ook totdat er alleen as over is, en dat gooi ik in een rivier. Tadaaaaa!!!!!!!!! Klaar is kees!!!!!!
Oud 13-06-2003, 16:49
Imhotep
Imhotep is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 09-06-2003 @ 22:42:
Ik weet er nog een, herinner me hem van een verhaal dat ik voor Duits moest lezen.
Een dreigbrief sturen naar het slachtoffer met de boodschap dat hij over een week onder de boom achter het station moet staan om gedood te worden omdat er anders iets gruwelijks met hem zal gebeuren. Deze bedreigingen steeds origineler formuleren en dagelijks tot het slachtoffer richten en uiteindelijk zal hij gaan, als je het goed aanpakt. Vervolgens bedwelmen met chloroform... verder zie eerste post.
Het kan aan mij liggen hoor, maar is gedood worden niet al iets gruwelijks
Oud 13-06-2003, 17:44
Optima
Optima is offline
iemand zo tot waanzin drijven dat deze persoon geen andere uitweg meer ziet dan zelfmoord.
Oud 13-06-2003, 19:11
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
Imhotep schreef op 13-06-2003 @ 17:49:
Het kan aan mij liggen hoor, maar is gedood worden niet al iets gruwelijks
Ja, maar over gedood worden heeft het slachtoffer tenminste zekerheid, er wordt ervan uitgegaan dat mensen eerder voor zekerheid en waarschijnlijk minder pijn kiezen dan voor een onzekere toekomst.
Oud 13-06-2003, 19:15
cha0s
cha0s is offline
geen idee, maar ik zou in ieder geval de methode niet op 'n forum posten
Oud 14-06-2003, 12:34
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
Wacht gewoon tot de locale radiozender de k3 marathon gaat uitzenden, plug je slachtoffer aan de radio vast, volume op 130 decibel en de rest moet je der maar bij denken.
Oud 15-06-2003, 16:44
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 13-06-2003 @ 20:11:
Ja, maar over gedood worden heeft het slachtoffer tenminste zekerheid, er wordt ervan uitgegaan dat mensen eerder voor zekerheid en waarschijnlijk minder pijn kiezen dan voor een onzekere toekomst.
Maar dan moet je wel heel overtuigend schrijven denk ik. Als ik brieven krijg waar in staat dat iemand iets heel gruwelijks met mij gaat doen, dan denk ik dat ik die persoon liever niet ontmoet (achter dat station).

En bovendien denk ik dat ik liever onzekerheid heb en dat er misschien wel niets gebeurd, dan dat ik zeker wordt vermoord.
Oud 15-06-2003, 19:58
just_fun
just_fun is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 13-06-2003 @ 13:15:
Het patroon ontdekken van mijn slachtoffer, zijn dagelijkse routines (bijvoorbeeld hardlopen door de bossen). Dan wacht ik hem op (met bivakmuts op) als ik er zeker van ben dat ik alleen met hem ben. Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder, met mijn andere hand pak ik mijn pistool met geluidsdemper en druk die stevig in zijn buik. Ik neem hem mee naar de kofferbak van de auto en ik rijd naar mijn huis toe, daar aangekomen bind ik hem vast (met prop in de mond) aan een stoel en zet hem naakt in de kelder (uiteraard geluidsdichte muren en geen ramen). Zijn kleren verbrand ik vervolgens in de kachel (elke keer als ik in contact kom met mijn slachtoffer heb ik operatiehandschoenen aan en dergelijke). Na een week is mijn slachtoffer omgekomen door het gebrek aan voedingsstoffen. Vervolgens maak ik hem los en snijd hem open en haal alle ingewanden en alle organen weg. Het lijk leg ik in een badkuip met zout, na een paar weken haal ik het lijk eruit en het is volledig uitgedroogd (net als een mummie). Dan hak ik het droge lijk in stukjes, en verbrand deze vervolgens ook totdat er alleen as over is, en dat gooi ik in een rivier. Tadaaaaa!!!!!!!!! Klaar is kees!!!!!!
ik vind dit niet echt een perfecte moord...je komt op verschillende plaatsen, hebt meerdere plekken waar je (onbewust) bewijsmateriaal achter kan laten en in een week tijd komt de politie echt wel ver, t risico dat ze je vinden bestaat en dan zit je slachtoffer daar nog half levend in je kelder!
Oud 15-06-2003, 20:28
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 09-06-2003 @ 15:37:
Lucht werkt ook.
Idd lucht in anderen spuiten is zwaar dodelijk, ik denk zelfs dat het beter werkt dan water, je hebt maar 1 spuitje nodig nl.

Daarnaast is het ook altijd leuk om iemand pure zuurstof te laten inademen (ja dat is ook niet gezond). Ook leuk is ditzelfde te doen met koolstofmonooxide.
Het anaal inbrengen van een liter alcohol moet ook zeker afdoende zijn.

Maar nu ff eentje waar ik wel voor ben. Iemand ontvoeren en die naar een afgelegen plek brengen. En daar gaan we vervolgens leuk spelen. Eerst ff het gebid vernielen ter identificatie. En dit dan wel met een vijl, ja we gaan lekker de tandjes uitveilen en ook ff lekker over de zenuwen veilen. * *
Vervolgens lekker in bad en niet het afgezaagde van ja we gaan iemand in zuur gooien [[ik raad koningswater aan, het sterkste zuur dat bestaat (mengsel van geconcentreerd salpeterzuur en zoutzuur (verhouding 1:3)). Het is zo sterk doordat saplpeterzuur ook oxiderend werkt. Het kan zelfs goud oplossen]] Maar neeee, we nemen een lekker loog badje (ook totaal niet fijn). En ja als er na een paar dagen nog veel lichaam over is dan toch ook nog maar even in het koningswater.
Waarschijnlijk blijft er dan niet al te veel over (tanden zouden ook wel zijn opgelost, maar dat vijlen is gewoon lekker pijnlijk)

Mocht je nou zo iets hebben van die jongen wil ik niet in een steegje tegenkomen. Eigenlijk doe ik nooit een vlieg kwaad hoor.
Oud 15-06-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-06-2003 @ 09:32:
Vandaar dat een verdachte in Californie werd opgepakt voor een moord in Texas.
die had waarschijnlijk een motief en/of was een bekende van het slachtoffer en/of heeft er zelf gewoond.

(of het slachtoffer heeft in californië gewoond)
Oud 16-06-2003, 11:22
edje1987
edje1987 is offline
ik had op school haar opgwacht
haar achterna gefietst
dan haar eraf geduwd
verkracht tot ze rauw word
dan steek je je penis in der mond zodat ze stikt
Oud 16-06-2003, 11:24
edje1987
edje1987 is offline

hallo