Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Wat is de linkse kerk weer zielig bezig! Altijd maar bezig dingen te verdraaien, om te draaien of te verdoezelen. Amerika is slecht, want die hebben wel 10
![]() ![]() ![]() Dit was gewoon een gerechtvaardigde oorlog, en het maakt niet uit of er nu wel of niet chemische wapens in Irak zijn, het gaat erom dat die mensen bevrijd zijn. |
![]() |
||
Citaat:
wedde dat de helft niet achter m staat, die gast heeft alleen maar gewonnen omdat hij een aantal van die stembussen heeft laten verdwijnen, ik wed dat als er nieuwe verkiezingen werden gehouden dat hij dan moest opzouten, maar ja daar kunnen wij niks aan doen..... en ik ben t dus idd wel eens met de stelling, hij moet gewoon opdonderen want oorlog voeren zonder een nuttig doel, daar ben ik niet voor
||
Citaat:
ja nou heel leuk dat ze vrij zijn, maar kon hij dat ten eerste niet op een andere manier aanpakken ipv een oorlog? en geloof jij nou werkelijk dat er maar 10 slachtoffers zijn gevallen? doe niet zo schijnheilig alsjeblieft ok en euhh dan nog iets, wedde dat het die man alleen maar om de olie ging, dat ze de mensen daar konden bevrijden, dat hebben ze gewoon bedacht om een zogenaamd goede reden te hebben om aan te vallen
||
![]() |
Citaat:
![]() Bovendien heeft Amerika Saddam zelf aan de macht geholpen als dictator en hem nog eens wapens etc. geleverd ook. |
![]() |
||
Citaat:
ja kijk dat bedoel ik ook, echt, dat is gewoon achterbaks wat die bush doet, als iets niet in hun voordeel is dan mag t niet, stelletje schijnhelige ............... weg met hem dus als je t mij vraagt , hij is eerder een nadeel dan een voordeel voor deze wereld
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en t komt ook doordat de Democraten nog geen(of wel?) goede verkiezingskandidaat hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar nee, ik bedoel dat ik liever heb dat iemand met ideeën waarmee ik het waarschijnlijk niet erg eens ben zo min mogelijk macht heeft. Aangezien de president van Amerika zo ongeveer de machtigste man ter wereld is, kunnen we daadkrachtigere figuren met over het algemeen even slechte ideeën als de huidige MP beter zo ver mogelijk achter Bush laten werken, en niet op zijn plaats.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||