Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 11:42
bracelance
bracelance is offline
mijn relatie is begonnen met msn
Oud 30-09-2003, 14:38
iniemieniemuis
iniemieniemuis is offline
hoi,

Eigenlijk heb ik heel veel mensen leren kennen via de chat. Mijn ex vriend en ook mijn huidige vriend (en alles wat daar tussen zat ook) ken ik via het net. En natuurlijk heb ik ze daarna in het echt ontmoet. Ook heb ik veel vrienden van de chat. Voor mij dus het ideale middel om met mensen in contact te komen.

liefs inie
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:54
Surjirro
Surjirro is offline
NIet zozeer als goed leren kennen, hoe iemand in elkaar zit. Maar voordat ik hem ooit in het echt had gesproken heb ik em wel 'ontmoet' op msn. Maar onze relatie is verder in het echt verder gegroeid. Gelukkig wel
Oud 30-09-2003, 14:59
Marshall
Marshall is offline
msn relaties ,gewoon te lui om in real life op zoek te gaan

ik zou daar noooooooooiit aan meedoen

ik lieg ook nooooooit
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
oef nee gelukkig niet!

Hij is vreselijk ergerlijk op msn .
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 17:27
bassgirl
bassgirl is offline
ja denk da het anders nog niks geweest was, afgezien van om elkaar heen draaien

we kende elkaar van school keiverliefd pp elkaar maar wisten het niet van elkaar.. weleens gepraat maar nooit echt serieus meer over appelsap enzo en ging ie me spelletjes laten zien... toen hij me toevoegde op msn.. daar dagenlang uren samen gepraat en toen kwamen we erachyter dat we eigenlijk best veel gemeen hadden terwijl ons uiterlijk totaal verschilt (metal/skater & en ik ben beedje alternatief maar best normaal) en werdt het ook duidelijk dat we verliefd op elkaar waren, over msn afgesproken enzo, op school spraken we elkaar amper en durfde 't nietzo te vragen aan de ander zeg maar...was net voor de vakantie dat we wat kregen, anders wast nou nog niks geweest zijn we alle2 van overtuigd
Oud 30-09-2003, 17:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-09-2003 @ 16:03:
Hij is vreselijk ergerlijk op msn .
Dat merkte ik laatste ook, met de een gaat het ontzettend goed, met de ander krijg je misverstanden en kortaf gedoe... dan kan je maar beter elkaar niet op msn spreken.
Oud 30-09-2003, 18:07
Moiiii
Moiiii is offline
Ik heb mijn vriend nog via ICQ leren kennen....in het begin was ie voor mij gewoon een van de vele 'icq'ers' die toevallig in dezelfde stad als ik woonde, maar toen ong een 4/5 maanden daarna spraken we elkaar ineens minstens elke dag en dan écht niet minder dan 1 uur per dag....daarna met elkaar afgesproken in de stad, en toen voelde ik al gelijk veel meer voor hem dan eigenlijk normaal is voor een normale vriend......zo schattig was ie..en is ie nog steeds, 1,5 jaar na data van ontmoeten..

Alleen is het msn'nen (waar het dus in overging) nu zeker minder leuk geworden.....idd het probleem van kortaf/verkeerd opvatten is nu véél meer dan helemaal in het begin....maar goed, ik vind dat niet vreselijk erg, we bellen vaak!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 07:45
Sade
Sade is offline
De jongen die ik leuk vind kende ik van school, maar ik had hem in m'n msn lijst. We kwamen een keer in gesprek, en dat werden steeds meer gesprekken. Toch gaan de msn gesprekken vaak over alledaagse dingetjes. In die mailtjes die we elkaar gingen sturen waren we veel serieuzer, omdat je dan beter na kunt denken over wat je wilt zeggen en hoe je het wilt formuleren.
Tegenwoordig zien we elkaar meer en bellen we. En dat is toch wel veel beter als msn
Oud 01-10-2003, 07:49
Verwijderd
Ik heb heel veel gemsn't met m'n vriend, alleen was ie toen m'n vriend nog niet.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 10:39
SpLaTTeRuleZz
SpLaTTeRuleZz is offline
Ik heb me vriendin echt leren kennen op de chat. We wisten wel waar de ander woonde maar we wisten dus niet dat we eigenlijk maar 25 km van elkaar woonden en dat we in dezelfde plaats uitgingen.

Dus ik ken haar echt alleen maar van chatten enzo totdat ik haar in het echt leerde kennen en dan weet je dus heel veel belangrijke dingen van elkaar maar emoties komen nooit zo goed over via MSN dus onzekerheid enzo. Dat kan alleen in Real life komen!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 10:40
Miracle
Miracle is offline
Wel gepraat, maar niet echt veel nieuwe dingen ofzo.
Dus meer als aanvulling.
Het had niet echt veel invloed voor de rest.
Oud 01-10-2003, 14:37
sterre
sterre is offline
ik heb altijd veel contact gehad via msn met haar... en via msn ben ek teweten gekomen dat ze verliefd op me was en ik van haar en toen hadden we afgesproken en njah toen waren we plots samen je kan dus wel zeggen dat ik haa via msn nog wat beter heb leren kennen ja tis nou niet dat we elkaar zo vaak kunnen zien dus
Oud 01-10-2003, 16:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-09-2003 @ 18:45:
Dat merkte ik laatste ook, met de een gaat het ontzettend goed, met de ander krijg je misverstanden en kortaf gedoe... dan kan je maar beter elkaar niet op msn spreken.
Inderdaad, ik kan beter niet met mijn vriend op MSN zitten, als een van ons twee eigenlijk een klein beetje chagrijnig is... Alles komt dan fout over, en dan is het weer niet echt gezellig, maar inderdaad eerder ergerlijk. Een telefoontje is wat dat betreft dan veel fijner en beter...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:14
Anteverta
Anteverta is offline
Ik heb mijn vriend voor een heel groot gedeelte via msn leren kennen. We zaten bij elkaar op school maar, ik durfde eigenlijk niet veel meer dan hoi tegen hem te zeggen. Maar op msn hadden we hele gesprekken, en dat zijn uit eindelijk ook gewone ontmoetingen geworden, en nu is hij mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:53
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-09-2003 @ 18:45:
ugh ja
ik kreeg ruzie altijd als we op MSN zaten
Oud 03-10-2003, 15:27
Verwijderd
deze wel
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:13
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
«·´`·.(¸.·´(¸.·(...¤ yOu'Ll NeVaH gEt To LoVe mE aGaIn...cAuSe I'm FlAsHeD aGaIn¤...)·.¸)`·.¸).·´`·» zegt: Wat zijn jou hobbie's ?

->S3xY hUnCk 4-3v4h (v3ry h0t !!!)<- zegt: N3uken, B3ff3en en B4ff3en hhhahehhe! Met jou vooral! hehahehehhe3

Dat werkt toch niet? kortom: SLECHT BEZIG!
Oud 04-10-2003, 19:24
MUTS123
MUTS123 is offline
Ja, ik heb 1 x een vriend gehad dmv msn. Hij was een klasgenoot van de broer van een vriendin, en hij had haar toegevoegd. Zo kwam ie weer in mijn lijst en we bleken veel overeenkomsten te hebben, konden goed praten, hadden veel dezelfde ideeën etc. Leerde hem echt goed kennen, en heel raar, ik werd verliefd via msn...snap echt niet hoe dat kan. Maar iedere keer als ie online kwam kreeg ik weer zo'n "vlinder aanval" en ik ging steeds vaker en vaker op msn. Brrr...die ontmoeting was echt eng!
Oud 08-10-2003, 07:44
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 03-10-2003 @ 16:27:
deze wel
ik ook
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 08:33
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Ik heb verschillende mensen via msn leren kennen en daarna ontmoet, waaronder mijn vorige 'vriendje', maar het is nooit echt een succes geweest. Was in het begin dan wel verliefd, maar als je iemand in 3D ziet zijn ze opeens toch anders dan op msn, en dat was bij mij tot nu toe nooit echt in hun voordeel.
Ik hou het maar gewoon op relaties met mensen die ik goed in het echte leven heb leren kennen, dan weet ik toch iets meer waar ik aan toe ben.
Oud 08-10-2003, 09:03
Jeroen
Jeroen is offline
Citaat:
The0 schreef op 10-06-2003 @ 17:45:
Heb die 'serieuze' msn relaties helemaal afgezworen. Uiteindelijk negeer je altijd zijn/haar slechte punten zonder hier zelf erg in te hebben. Hier wordt je dan pijnlijk op gewezen als je een echte relatie krijgt. Ook zijn afstanden vaak te groot.
Precies, je idealiseert diegene. In de loop van de relatie ontdekt je vaakt pas dat het een illusie was.
Oud 08-10-2003, 11:33
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
Nee helemaal niet,
hij is afentoe weleens op MSN
maar dat zijn altijd van die vage gesprekjes..
en via MSN elkaar echt leren kennen vind ik maar vaag..
beetje onpersoonlijk en je kan het gezicht er niet bij zien..
of het serieus is enz..
Oud 08-10-2003, 14:10
starshine
starshine is offline
Ik kende mijn vriend wel al voor ik met 'm msnde... toen hebbe we ech HEEL veel gemsnt en zo elkaar ech goed leren kennen en hele goede vrienden geworden... ook met uitgaan waren we veel bijelkaar enzo.. en van 't een kwam t ander.. en nu issie m'n vriendje

kusj mij
Oud 08-10-2003, 14:16
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 10-06-2003 @ 21:19:
Msn heeft ons tot vrienden gebracht..vrienden zijn heeft ons Echt bij elkaar gebracht..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:41
Iduna
Iduna is offline
Via msn/mail heb ik een paar van mijn gewone vrienden beter leren kennen. Daar waren we minder geremd in het zeggen van moeilijke dingen. Wat soms dan ook wel verkeerd opgevat kon worden maar dat is zo weer uit te praten. Dus ik heb hen (en zij mij) wat beter leren kennen en dat is toch fijn.

De een krijgt alleen maar ruzie via msn en de ander niet. Gelukkig kom je daar dan ook snel genoeg achter.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:01
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik heb hem via msn leren kennen en via S.com. Toch denk ik dat ik hem het meeste heb leren kennen door onze gesprekken enzo
Oud 08-10-2003, 16:32
zus
zus is offline
Jah, hij was nog de vriend van me beste vriendin..
Toen ging zij vreemd, wij meer kletsen..
Toen ging het uit en wij kregen wat..

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
kissy schreef op 08-10-2003 @ 17:32:
Jah, hij was nog de vriend van me beste vriendin..
Toen ging zij vreemd, wij meer kletsen..
Toen was het uit en wij kregen wat..
Oh wat romantisch... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:36
Noeksel
Noeksel is offline
Het begon met smsen, had hem al n paar keer gesproken (in een dronke bui ja...) toen emailadressen uitgewisseld. Via msn gaat het allemaal net iets makkelijker dan face 2 face... Bij mij iig.
Inmiddels kunnen we ook in the real life heel goed met elkaar overweg, en hopelijk komt er ooit nog iets meer, ik zie het wel zitten met hem....
Reageren

Regels voor berichten