Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn vriend nog via ICQ leren kennen....in het begin was ie voor mij gewoon een van de vele 'icq'ers' die toevallig in dezelfde stad als ik woonde, maar toen ong een 4/5 maanden daarna spraken we elkaar ineens minstens elke dag en dan écht niet minder dan 1 uur per dag....daarna met elkaar afgesproken in de stad, en toen voelde ik al gelijk veel meer voor hem dan eigenlijk normaal is voor een normale vriend......zo schattig was ie..en is ie nog steeds, 1,5 jaar na data van ontmoeten..
![]() Alleen is het msn'nen (waar het dus in overging) nu zeker minder leuk geworden.....idd het probleem van kortaf/verkeerd opvatten is nu véél meer dan helemaal in het begin....maar goed, ik vind dat niet vreselijk erg, we bellen vaak! ![]() |
![]() |
|
De jongen die ik leuk vind kende ik van school, maar ik had hem in m'n msn lijst. We kwamen een keer in gesprek, en dat werden steeds meer gesprekken. Toch gaan de msn gesprekken vaak over alledaagse dingetjes. In die mailtjes die we elkaar gingen sturen waren we veel serieuzer, omdat je dan beter na kunt denken over wat je wilt zeggen en hoe je het wilt formuleren.
Tegenwoordig zien we elkaar meer en bellen we. En dat is toch wel veel beter als msn ![]()
|
Ik heb me vriendin echt leren kennen op de chat. We wisten wel waar de ander woonde maar we wisten dus niet dat we eigenlijk maar 25 km van elkaar woonden en dat we in dezelfde plaats uitgingen.
![]() Dus ik ken haar echt alleen maar van chatten enzo totdat ik haar in het echt leerde kennen en dan weet je dus heel veel belangrijke dingen van elkaar maar emoties komen nooit zo goed over via MSN dus onzekerheid enzo. Dat kan alleen in Real life komen! |
![]() |
|
ik heb altijd veel contact gehad via msn met haar... en via msn ben ek teweten gekomen dat ze verliefd op me was en ik van haar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb mijn vriend voor een heel groot gedeelte via msn leren kennen. We zaten bij elkaar op school maar, ik durfde eigenlijk niet veel meer dan hoi tegen hem te zeggen. Maar op msn hadden we hele gesprekken, en dat zijn uit eindelijk ook gewone ontmoetingen geworden, en nu is hij mijn vriend
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kreeg ruzie altijd als we op MSN zaten
|
«·´`·.(¸.·´(¸.·(...¤ yOu'Ll NeVaH gEt To LoVe mE aGaIn...cAuSe I'm FlAsHeD aGaIn¤...)·.¸)`·.¸).·´`·» zegt: Wat zijn jou hobbie's ?
->S3xY hUnCk 4-3v4h (v3ry h0t !!!)<- zegt: N3uken, B3ff3en en B4ff3en hhhahehhe! Met jou vooral! hehahehehhe3 Dat werkt toch niet? kortom: SLECHT BEZIG!
|
Ja, ik heb 1 x een vriend gehad dmv msn. Hij was een klasgenoot van de broer van een vriendin, en hij had haar toegevoegd. Zo kwam ie weer in mijn lijst en we bleken veel overeenkomsten te hebben, konden goed praten, hadden veel dezelfde ideeën etc. Leerde hem echt goed kennen, en heel raar, ik werd verliefd via msn...snap echt niet hoe dat kan. Maar iedere keer als ie online kwam kreeg ik weer zo'n "vlinder aanval" en ik ging steeds vaker en vaker op msn. Brrr...die ontmoeting was echt eng!
|
![]() |
Ik heb verschillende mensen via msn leren kennen en daarna ontmoet, waaronder mijn vorige 'vriendje', maar het is nooit echt een succes geweest. Was in het begin dan wel verliefd, maar als je iemand in 3D ziet zijn ze opeens toch anders dan op msn, en dat was bij mij tot nu toe nooit echt in hun voordeel.
Ik hou het maar gewoon op relaties met mensen die ik goed in het echte leven heb leren kennen, dan weet ik toch iets meer waar ik aan toe ben.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik kende mijn vriend wel al voor ik met 'm msnde... toen hebbe we ech HEEL veel gemsnt en zo elkaar ech goed leren kennen en hele goede vrienden geworden... ook met uitgaan waren we veel bijelkaar enzo.. en van 't een kwam t ander.. en nu issie m'n vriendje
![]() ![]() kusj mij ![]()
|
Via msn/mail heb ik een paar van mijn gewone vrienden beter leren kennen. Daar waren we minder geremd in het zeggen van moeilijke dingen. Wat soms dan ook wel verkeerd opgevat kon worden maar dat is zo weer uit te praten. Dus ik heb hen (en zij mij) wat beter leren kennen en dat is toch fijn.
![]() De een krijgt alleen maar ruzie via msn en de ander niet. Gelukkig kom je daar dan ook snel genoeg achter. ![]() |
![]() |
|
Het begon met smsen, had hem al n paar keer gesproken (in een dronke bui ja...) toen emailadressen uitgewisseld. Via msn gaat het allemaal net iets makkelijker dan face 2 face... Bij mij iig.
Inmiddels kunnen we ook in the real life heel goed met elkaar overweg, en hopelijk komt er ooit nog iets meer, ik zie het wel zitten met hem.... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
brief aan mijn mentrix light fighter | 25 | 30-01-2004 15:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Hoogbegaafdheid Mephisto | 94 | 14-09-2002 18:46 |