Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer ook zéker eens wat Franse HipHop! Fonky Family heb ik al ergens zien staan, maar ook IAM, Tunnel Rats, Saďan Supa Crew, Starflam, NTM en misschien MC Solaar zijn relaxed...
Hopelijk heb je hier wat aan. Albums van deze artiesten zijn goed te verkrijgen op bijvoorbeeld proxis.com. Mzzl Skandalouz
||
Citaat:
vind je serieus Starflam goed? hmzz.. kvind dat nogal bagger
|
group home [kende je al
![]() declaime grand agent emanon icon the mic king wee bee foolish waxflowers eyedea and abilities cage sage francis sole vakill mystik journeymen black machine blackmoon xecutive lounge zal je vast ook al wel een zooi van kennen...maar misschien ook wel iets niet ![]() ![]()
|
![]() |
hahaha thank you
naja ff niet hiphop maar die zanger die bijn dat nieuwe nr van the roots zit heeft wel een paar dope nrs Cody chessnut, maarja je vind het wat of helemaal niet. ehm ozomatli vind k ook wel wat kewle nrs hebben. ow en saul williams? naja weet ff zn naam niet meer en ik zit niet op mn eigen pc, zodra k thuisben zal ik het wel ff checken. blak twang en dan begin ik een beetje door mn artists heen te raken....ik moet ook ff nieuwe dingen zoeken! eej maar wat vind je van jean grae??? mission impropable is gewldig net als taco day tenminste als je de goede versie kan vinden...bruuuuuut nr wat ze zegt dan allemaal, anders moet je me ff adden voor msn en dan stuur ik em wel...die bitch is eeeccchhhht gestoord hahahaha naja peoples het is vet mooi weer dus ik ga weer ff naar buiten. |
![]() |
|
ik heb geen download prog
![]() is heel erg verrot....maar krijg wel zat van mensen die voor mij downloaden.... *zoektmp3cds* rhymefest chumbawamba unsung heroes cunninlynguists rasco louiev black sheep murs hieroglyphics c-rayz walz abstract rude prevail scienz of life mf doom supastition Vituoso Cocoa Brovaz visionaries Noah 23 Twisted individuals iflux diamond d shine hier heb je vast wel wat aan.... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
wat voor soort hip hop? noem eens wat nummers? of heeft ie een album?? die naam die is in ieder geval al interessant ![]()
|
![]() |
chumbawamba hadden denk ik 3 of 4 jaar geleden idd een hitje met dat nr..alleen dit is echt geen hiphop!
meer rock iets toch...lalala vet vaag blijn nr anyways ooow en ozomatli komt op parkpop dit jaar! for free dus! De La Soul ook.m aar die heb k ooit op lowlands gezien...niet echt suppaaah. nu nog vervoer regelen! als je die jean grae hebt gehoord moet je maar ff laten weten wat je ervan vind. die andere nrs van unwrapped alstars zijn niet doep vind kk...beetje vaag |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de rest is wel hiphop iig
||
Citaat:
en anti-pop is soms wel goed.. meestal ook niet echt vind ik
||
Citaat:
![]()
|
Braintax (UK)
DJ Format Insight Large Professor Last Emperor Low Life (UK) Mars Ill Mud Fam (UK) Nextmen (UK) Penpushers (UK) Phi-Life Cypher (UK) Sadat X Sonic Sum Source of Labor Task Force (UK) Jehst (UK) Zoals je ziet komt niet alle goede hiphop uit de US, in de UK kunnen ze er ook wat van ![]()
|
DOWNLOAD:
buck65 - the centaur josh martinez - rip rap the grouch - succes is destiny live poets - respect part 1 hiphop wieners - aint that hard to bite dj krush feat anticon - a song for johnny walker awol one - ignorance john smith - rollerskating sage francis - makeshift patriot eydea - bigshots shyheim feat. bigl-furious anger shyheim-crime story sonja blade-look for tha name emanon - outside looking in icon the mic king - wildfire jedi mind tricks - the emmaculate conception sage francis - broken wings josh martinez - opposite of fair pharcyde - runnin' mystik journeymen ft living legends - voices antipop consortium - ping pong anticon - soles bottle of humans sole, doseone, adeem - dear elpee eligh - chronic mars ill - sound of music roots manuva - ital visions atmosphere - nothin but sunshine atmosphere - shrapnel atmosphere - clay visionaries - audible angels ![]()
Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 18:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind de muziek wel leuk van: * ja rule * usher * nelly * LL CooL J * 50 cent * eminem * nas * b2k * eve * brainpower * ashanti en een beetje * avril lavinge beetje uit 1 lopende smaak vind ik zelf....haha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jedi mind tricks - the emmaculate conception
sage francis - broken wings josh martinez - opposite of fair pharcyde - runnin' mystik journeymen ft living legends - voices antipop consortium - ping pong anticon - soles bottle of humans sole, doseone, adeem - dear elpee eligh - chronic mars ill - sound of music roots manuva - ital visions atmosphere - nothin but sunshine atmosphere - shrapnel atmosphere - clay visionaries - audible angels buck65 - the centaur josh martinez - rip rap the grouch - succes is destiny live poets - respect part 1 hiphop wieners - aint that hard to bite dj krush feat anticon - a song for johnny walker awol one - ignorance john smith - rollerskating sage francis - makeshift patriot eydea - bigshots
||
Citaat:
ken je ook Lovage/Nathaniel MerriWeather ofzo? Dat heb ik op vinyl.. ook van dan the automator ![]()
||
Citaat:
![]()
|
http://www.ohhla.com/all.html
gewoon daartussen vandaan af en toe wat downloaden....is allemaal hiphop...en kom je af en toe eens wat vets tegen... deed ik altijd toen ik nog kon downloaden ![]()
||
Citaat:
Last Crewsaders, die ken je vast nog niet... ![]()
||
Citaat:
Hoezo kan je niks meer downloaden.
|
ja da weet ik maar gewoon wat er uit pikken en dan kom je af en toe best wel wat vets tegen...
kan nix meer downloaden omdat ik een klote imac heb en kan geen normaal download prog vinden....dus k vraag zolang maar cd's rond en ontvang via msn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
aw idd mac's zuigen die hard.
de broer van mn vriend is er verslaafd aan dus ik zal het hem eens vragen.....hij download ook veel. schijnt trouwens dat je nu ook soulseek hebt voor mac? die is wel goed!!!! alleen moet je ff truukje uithalen om het erop te kunnen zetten ofzow? vraag je dichtsbijzijnde pc nerd hier ff voor ![]() ontopic ik hoorde laatst een nr van dudley perkins.......vaagjes maar misschien wel cool. moet het nog maar es een keer luisteren |
![]() |
|
ja soulseek hoorde ik ook al van....kzal wel ff kijken...
![]() dat nummer wat ik gister zei is trouwens van MOS DEF pffff wat stom dat ik dat niet wist...maar dan met een vrouw en weet niet meer hoe die heet...nummer heet mannifest destiny... zwaar vet ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
A: Alex Kanavin beheert een zogenaamde "open source python port" van de Soulseek client en is te vinden op http://www.sensi.org/~ak/pyslsk/ Q: Bestaat er ook een Mac versie van de Soulseek client? A: Ik heb gehoord dat de Linux client hierboven aangepast zou kunnen worden voor de Mac, met dien verstande dat je "python" erop kan starten. Enige info van waarde wordt zeer op prijs gesteld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder is het gewoon een hele grappige cd ![]() P.S. Non Phixion - The future is now doet ut op dit moment erg goed bij mij...en heb laatst via Soulseek een 4cd album van Mos Def (die ik samen met Kwali één van de besten vind qua stijl) gedownload en de gedachtengang erachter las ik op internet dat er vorig jaar of zow in New York iets van 33 mensen onschuldig door de politie dood waren geschoten. En uit protest heeft ie met 33 artiesten dus 4 cd's vol gezongen!!! Zitten ook klassiekers tussen, maar zijn goeie cd's!! ![]()
|
![]() |
|
|